Návrat zpět k tomu nejlepšímu, Varan byl sice skvělý, ale Big ho v hodně věcech strčí pod blatník.
První dojmy - Respekt budící stroj svou jedinečností, vzhledem, váhou, motorovým projevem a hlavně svou univerzálností. Po nastartování jsem si opět vzpoměl na minulost, kdy jsem toto kladivo vlastnil a všechny zážitky mi opět proletěly hlavou a já věděl, že je to opět ta správná volba.
Motorku bych doporučil pro - Vhodnost tohoto stroje je zcela individuální ,prostě ho člověk musí milovat. Pak je jedno, že je těžký, vysoký a technicky pro někoho možná zastaralý, ale je to prostě poctivý kus železa s osobitým srdcem na svém místě v rámu.
Doplňky na motorce - Asi není co moc dodávat - je potřeba padací rám a ještě jsem doplnil ochranný rám motoru. Další krok je třeba upravit výšku plexi, popř. koupit cestovní. V mém případě došlo na devastaci plexi z Transalpa a transformace vyvýšení plexi Biga. Kdyby mě někdo od Transalpů viděl, myslím si, že by ukápla i nějaká ta slzička.
Recenze
Big jsou pro mě nezapomenutelné vzpomínky na tento stroj, který jsem již kdysi vlastnil a brácha jich měl taky několik. Prostě - když ho miluješ, není co řešit, musíš jen jezdit .
První zkoušky probíhaly pod plným zatížením v terénu okolo komína od jara 2014 a v květnu šup s ním do Rumunska ať ukáže, co ještě dokáže. Opět zase stroj bez zklamání a bez zaváhání dal celou expedici a to dokonce s velmi milou spotřebou okolo 4,9-5,2 l/100km. Velice dobrou zkušeností otestovanou v Rumunsku je zadní pneu Michelin 130/80R17 T63 - opravdu skvělý dezén, který zkousne hodně na silnici i v těžkém kamenitém terénu v kombinaci se slušnou životností.
Co dodat více? K Bigovi není co dodat je to prostrě cestovní kroska
Tyhle starý vrány jsou nejlepší až mě někdy mrzí že nemám tak starý stroj
super
BIGOŠ POLNÍ = 10b.
Zdar, prvně jsem podle motorky neviděl kdo píše tak se dívám, že jsi změnil stroj za poctivý kus železa. Pěkný fotky Díky za optání, padáky drží a už toho i zachránily
Radus88 - tak příště s nama třeba do Albánie ne?