Krásná, jednoduchá a stylová motorka.
Motorka koupena od www.moto-cleveland.cz
První dojmy - Byla to láska na první pohled, ale foto a články na netu nejsou nic, proti osobní zkušenosti a možnosti se na této retro motorce projet! Malá hmotnost (cca 130kg), velká kola, nízký posez - naprosto lehce ovladatelné moto. Je to klasický hardtail, tudíž tvrdší posez i přes to, že jsou pod sedlem stavitelné pružiny s tlumičem.
Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k tomu, že je to lehká, jednoduchá motorka s nízkým sedlem a dobrou ovladatelností, tak bych ji určitě doporučil začátečníkům, ženám, ale i všem ostatním, co se jim líbí tento styl, co chtějí jet jen tak na odpolední vyjížďku, po městě, ale i mimo něj a chtějí si opravdu vychutnat klasickou retro jízdu!
Doplňky na motorce - Rolka pro povinnou výbavu, laděný chromovaný výfuk, který kopíruje tvar rámu a hlavně měkké retro pružiny pod sedlo, samolepka loga na nádrži, vše originál doplňky z e-shopu na www.moto-cleveland.cz.
Recenze
Nádherný americký retro design, technicky naprosto jednoduchá a cenově dostupná motorka s možností "doladit" si moto k obrazu svému, díky spoustě dílů a originálním doplňkům. Povinné ručení 400,-Kč a plná nádrž za 250,-Kč!
Momentálně mám najeto cca 850km, při 500km jsem měnil olej v motoru, cca 1l Shell 15W40 a seřídil ventily, jinak zatím žádný problém. Pořídil jsem si chromovaný laďáček, jinak originální doutník v matné černé, taky není špatná volba a hlavně jsem namontoval měkké klasické pružiny pod sedlo, které daleko lépe, než původní stavitelné pružiny s tlumičem, odfiltrují naše rozbité silnice!
Co se týče techniky - motor 1-vál, 12kw, 4-takt, 2 ventily a díky vyvažovací hřídely klidný chod bez vibrací až takřka do vysokých otáček i když je motor v rámu uložen napevno. Výborný zvukový projev, jako silnější motorka ( i s origo výfukem), také díky "tuningovému" vzduchovému filtru a s laďákem, Vás na ulici naprosto nikdo nepřehlédne! Převodovka je 5-ti rychlostní, spojka v olejové lázni, pohodová jízda je kolem 80-90km/hod, větší kopec s mou váhou 110kg na 4-ku, jen občas se hůře hledá neutrál mezi 1 a 2 stupněm ( po zajetí to snad bude lepší). Díky zapalování CDi a jednoduchému plovákovému karburátoru s ručním sytičem není problém s provozem a se spotřebou okolo 3l na 100km. Jen pokud moto delší dobu stálo nebo je studený motor (jako u mě v garáži 5 °C), tak je potřeba vícekrát startovat, než se nasaje benzín nebo se chytne sytič s vyšším volnoběhem (klasika karburátor se samospádem benzínu z nádrže). Přenos síly na zadní kolo je klasickým řetězem a jde tu o čistokrevný hardtail ( pevné zadní kolo), tudíž je potřeba jen občas zkontrolovat napnutí řetězu a promazat ho. Kola - přední 21" osazené kotoučovou brzdou o průměru 280mm a zadní 18" osazené též kotoučovou brzdou o průměru 240mm a s hustým výpletem, dodávají motorce nejen úžasný vzhled, ale také velice dobrou ovladatelnost a váha stroje 130kg není nic i pro vysoce nadrůměrně účinné brzdy. Nádrž má celkově 8,5l, rezerva cca 1,5l, moto má hodně sparťanskou výbavu, takže nemá ani palivoměr a bohužel ani zamykatelnou nádrž, zabezpečovací prvky jsou spínací skříňka ve falešné olejové nádržce pod sedlem (zde je schovaná celá elektronika) a zámek na zajištění přední vydlice.
Celkové zpracování motocyklu, v této cenové hladině, je dle mého názoru nadprůměrné, moto je naprosto funkční a jednoduché co se týče provozu a údržby. V jednoduchosti je krása!!!
Motorka je super až na motor který má pouze 10 .5 kW.
Dobrý den, kde se dají sehnat ty pružiny pod sedadlo a alternativní výfuk na Haista?
Ahoj! Mohu se zeptat na dlouhodobé zkušenosti s touhle mašinou? Se svojí Aquilou jsem maximálně spokojený, ale tahle motorka mě od první chvíle fascinuje. Hodí se i na delší pohodové projížďky? Díky moc a ať ti motorka dělá radost! (pokud by to bylo možné, nahraj sem - do té nové sekce - zvuk; díky!)
Pěkná mašina, zeptám se zda máš přehled o cenách náhradních dílů? Konkrétně řetězové sady. Díky...