Koloidní, kufroidní, cestovní, krásná.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200S Bandit: všechny stejně - váha, výška, příp. ovladatelnost, těžiště...
Yamaha TDM 900: všechny stejně - váha, výška, příp. ovladatelnost, těžiště...
Suzuki DL 650 V-Strom: všechny stejně - váha, výška, příp. ovladatelnost, těžiště...
První dojmy - Přišla jsem si na ní jak na kole - za prvé oproti SS ultra pohodlný posez, za druhé velký rejd, lehká motorka, lehce ovladatelná = padla do ruky hned ;-)
Doplňky na motorce - Ermax turistické plexi +8cm
Padací rámy domácí výroby (děkuji mému muži a kamarádům )
Recenze
Já si ho ani nevybrala, já sháněla něco cestovního, ale aby po sednutí ze supersportu nenastal výrazný výkonový šok (jako - to nejedééé), ale abych se s tím neprala, mělo to měkčí podvozek, abych mohla jezdit horší cesty a neskákala na tom jak na koze, obložilo se to kuframa a nevypadalo to úplně blbě a mohla jsem za tím sedět jak za stolem. Horneta jsem nechtěla tak nějak z principu, kolem mě jich byla spousta, ale ne v S-kové verzi, pouze s kulatým světlem, což se mi vzhledově zatím příliš nepáčí.
Tohohle sršně doporučil kámoš -horneťák, muž na ně kouknul, našel info, a řekl, že to chci .. Nadšená jsem prvně nebyla, já blbec, ale tenhle konkrétní kousek si mě získal tím, že už byl "hotový" = s kuframa i plotnama, připravený na výlety a navíc od pána ročník 1950. Motorka v perfektním stavu, byť s nalepeným medailonkem sv. Patrika na otáčkoměru (pěkně uprostřed ). Nikde nic strhaného, nikde žádný silikon - čistý, pěkný, udržovaný kousek. Konečně vytahuji motorku i na popojíždění do vedlejších vesnic a konečně vím, že o mně motorka ví (co do váhy).
Moc pěkný hornet přeji hodně najetých km bez nehod a hlavně kolama dolů
Hezkej Hornetík
Peknej Srsen