PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-09 Street Rally (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Karpaty
Vloženo 15.6.2014
Aktualizováno 10.7.2015
Zobrazeno 4 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Velice lehká, divoká, je sní neskutečná zábava

Více fotografii

První dojmy - Prvním dojmem byla opatrnost, abych ji nerozsekal v první zatáčce. Je to totiž moje první fungl nová motorka. Ta mě hned po projetí druhé zatáčky,ale přešla a já začal myslet jenom na to jak se mi splnilo velké přání.

Doplňky na motorce - Výfuk Arrow Thunder

Recenze

Velice mě zaujala už na první pohled při představování v časopise. Začal jsem se hodně zajímat o modelovou řadu MT a sbíral veškeré informace. Zjistil jsem, že MT nabízí vše co si momentálně od biku představuji. Tak jsem začal šetřit a stanovil si cíl, že si ji po absolvování státnic půjdu, za odměnu, okamžitě koupit (prodejna je hned vedle školy). Bylo to 3 měsíční čekání a stejně jsem to nevydržel a koupil ji ještě 14 dní před státnicema.

Posaz je na ní krásně vysoký a máte přehled úplně o všem. Street rallye má jiné sedlo než klasická 09. Užší, tvrdší, více ploché. Na žádné velké cestování to není. Každý jí vyčítá neurvalou reakci při otočení plynu, tak sem si dával pozor, ale byl jsem mile překvapen. Navíc jde měnit ve 3 jízdních režimech. Pro mě je ideální palivová mapa A, přesně na takovou reakci heftu jsem u motorky dlouho hledal. Reaguje okamžitě při otočení a pro můj jízdní styl je ideální. Navíc brzdná síla motoru v tomto režimu je perfektní. Pokud ale jedete přes město pro mléko, zvolíte režim B a heft reaguje stejně jak na každé druhé motorce.

Po prvních 3 dnech máme najeto 500 km a jsem nadšen hlavně její vůlí jak se úplně sama skládá do zatáček. Svoje dělají také S20 od Bridgestonu, které drží skvělým způsobem. Motor je zpřevodovaný na krátko a je s ním velká zábava. Zatím zajíždím a řadím do 8 000 otáček, ale už se těším co bude předvádět po kompletním zajetí a prvním servisu. Jedinou malou výtkou kterou zatím mám je zvuk. Na to jaká je MT divoška je zvuk dost ušlápnutý. Časem to určitě chce laďák. Nabízeli mi Akrapa přímo v prodejně. Se slevou za 36 000,- tak jsem jenom hezky poděkoval a odmítl...

Tak konečně po prvním servisu se dalo začít pořádně tahat. Po návratu z vyjížďky jsem zjistil, že mi chybí jeden hlásič náklonu. Automaticky jsem sundal i druhý a poctivě začal brousit stupačky a někdy i spodní plastík. Zatáčky získali úplně jiný rozměr zábavnosti. Motorový projev perfektní, akorát to přední kolo ne a ne zůstat na asfaltu. Protože moje nejčastější trasa je přes Buchláky, tak zadní guma dlouho nevydržela a při 4500 km byly kraje už po smrti. Střed vydržel až do 6000 km , kdy jsem přezouval. Obul jsem druhou generaci Bridgeston S20 EVO. S20 jsem obouval už na ZX12R a nemůžu si je vynachválit.

Rozhodl jsem si udělat radost a vyřešit "problém" se zvukem. Vybíral jsem mezi Arrowem a Akrapem. Nakonec jsem si z Itálie nechal dovézt Arrow Thunder a udělal jsem z MT dokonalý stroj DB killer šel ven a hromobití, které vydávají ty tři válce je těžce návykové. Dokonce i chodci mi přestali skákat pod kola na přechodech a raději počkají.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trinnlee
Trinnlee napsal 11.08.15 v 20:47 10b.

dokud ji nebudu mit v garaži nemuzu byt stastnym clovekem...težká zavist...gratulace...snad se na jare pridam...

Stryko
Stryko napsal 19.03.15 v 23:04

Super mašina, moc pěkná!! Jen ten ladák ještě nějaký místo toho nic moc původního a nebude mít chybu!!

trigr
trigr napsal 09.11.14 v 19:44 10b.

Pecka, s ucukanym plynem tez problemy nemam. At ti slouzi

Rosta-Fjr
Rosta-Fjr napsal 22.06.14 v 23:47 10b.

Měl jsem ji půjčenou, potvrzuji parádní hračka.

17dav
17dav napsal 22.06.14 v 19:39 10b.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist