Na prvni pohled hodna kocicka, ktera se jako spravna holka umi slusne rozvasnit.. Veliky dojem na me delaji zrcatka. Jsou krasny, neklepou se a je v nich krasne videt..
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: cena :-(
První dojmy - Puvod CR (koupeno v Honde 2010) a kompletni servisni historie dost pomahala pri vyberu stroje. Prvni jizda nijak extra neprekvapila. Do ruky padla skvele, posez byl prijemny, ale tim nechci rict, ze by nebyla nakopnuta na zapesti.. Naopak, ruce to dostavaji sezrat jako na r6.. Ochrana pred vetrem je dostatecna i ve vyssich rychlostech, ale postradam stabilitu jako u R1. Velikou vyhodou je predni brzda.. I v zakladu se s Yamahou nedaji srovnat a dava ladickam slusne na prdel. Zadni je vec jina a rekl bych, ze na motorce je jako doplnek k nicemu.. Zatacky jsou s ni opravdovou zabavou. Je hrava, jde presne tam kam chci a za plynem se zene 180 koni, takze luxus.. Jsou to prvni dojmy po 500 km.. casem uvidime ;-)
Doplňky na motorce - Luxusni ladak TaylorMade
Recenze
Honda CBR1000RR pro rok 2008 je na poli supersportovních litrových motocyklů, s konkurenty jako jsou Suzuki GSX-R 1000, Buell 1125R nebo Ducati 1098, spíše silničním než okruhovým náčiním. Postavena pro ulici, odhalena na trati. Tak by se dal charakterizovat další nástupce modelu CBR1000RR, který byl představen na okruhu Mazda Raceway Laguna Seca.
Není divu, že Honda chtěla svůj motocykl prezentovat na závodní trati. Protože pod mírně přepracovaným designem, je úplně nová technika.
Suuuppeerrr 10b
Pekna v tomto barevném provedeni jediná na Karlovarsku
Nádherný stroj Tak veľa šťastných kilometrov