renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson XL 1200X Forty-Eight (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník futurama
Vloženo 3.6.2014
Aktualizováno 26.1.2015
Zobrazeno 4 088x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Proč jsem si nakonec vybral Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight? Možná proto, že na modelu Sportster jezdil i Ralph Hubert „Sonny" Barger! Kdo je kurva Sonny Barger? Sonny je legendární prezident nejslavnějšího motorkářského gangu jménem Hells

První dojmy - Dřív, když jsem na parkovišti slezl z motorky a byly tam další mašiny, šel jsem si je prohlédnout. Teď už ne! Ne, že bych ostatní zavrhoval nebo zatracoval, jenom jsem našel to co jsem hledal! Našel jsem podstatu motocyklismu - Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight. Tak má kurva pořádná mašina vypadat i fungovat! Nechtějte žít v dokonalém světě! Žijte ten Váš... skutečný! Teď už vím, že jsou ty kecy o Sportsterech skutečně jen nepodložené předsudky! Vím, že to není motocykl pro slečinky! Je mi jasný, proč se Sportster vyrábí již od roku 1957 téměř beze změn! Sporstster je nejdéle vyráběnou modelovou řadou na světě! Na Sportsteru se nemachruje! Sportster byl stvořen k jízdě! Věděl jsem jedno. Chci velký vzduchem chlazený V-Twin s pohonem zadního kola řemenem nebo kardanem. Chci klasický motocykl s trubkovým rámem, vinutými pružinami, drátěnými koly v širokých pneumatikách a klasickou kyvkou, žádnou motorku pro pseudo jezdce se všema těma všema pomáhacíma elektronickýma sračkama.

Motorku bych doporučil pro - Kteří chtějí být ti co rozhodují.

Doplňky na motorce - V&H short a drag bars

Recenze

Jízda je kultovní, motor jako každý vzduchem chlazený dvouvál má charisma a na zrychlení rozmetá na křižovatce klidně i supersport. Až bude nový filtr a motor management pojedu s ním i hobby dragstery. Oproti BMW vlastně nebrzdí, nepéruje, nezatáčí a je nepohodlná, ale o tom je její chararkter. Brzdit se musí v krizových situacích i zadní brzdou. Podvozek je old school, takže žádný zázrak, ale s odvahou a zkušeností jezdce vrůstá rychlost na okreskách celkem rychle. Pro bezpečnou jízdu vzhledem k její velikosti a váze je nutné mít před zatáčkou vhodnou rychlost. Po instalaci laděných výfuků se zlepšíl výkon a kupodivu i spotřeba. Ale stejnak po 100 km je lepší koukat po nejbližší benzínce. Ve měste spotřeba kvůli specifickému zpřevodování roste - motorka se cítí nejlépe ve 100 km/h. Jako každý Harley-Davidson není motorka pro začátečníky neboť ty nepochopí její potenciál, chyby a ještě k ní nedorostly.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
iman
iman napsal 21.05.15 v 22:42 8b.

Kua tak Ty musíš byť iný tvrďák... Dobre som sa pobavil. Moto je naozaj dizajnovo super.

RaTo
RaTo napsal 10.01.15 v 14:21 10b.

krtis
krtis napsal 22.09.14 v 18:19

super

Dave1973
Dave1973 napsal 05.06.14 v 07:38 10b.

Poctivá klasika, super!

Topol
Topol napsal 04.06.14 v 08:42

Co se týče podvozku,tak mi věř,že je málo pilotů tzv.velkých HD,kteří by ti dali na prdel v úseku plném zatáček.Osobně jsem se bez chlubení s nikým nesetkal .Jinak jako jediný problém vidím přesuny s partou kamarádů na šestikvaltovejch šestnáctkách...připadám si jak v čtyřkvaltový škodovce,který musíš pocitově topit při jízdě otevřenou rovnou silnicí..Ale co,.bezva volba.

Více komentářů



TOPlist