Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | asi 1/2 běžné vany |
asi ve všem, co člověka mého typu napadne-
výška pro sedící prcky jako já, pohodlí sedla alá křeslo, skvělé možnosti nastavení řídítek (dle typu a tvaru) v kombinaci s předkopy a sedačkou;
pohodlí spolujezdce (menší a méně rozměrný se může přímo roztahovat jako moje velitelka);
nástup i výstup z motorky se snad ani nemusí nacvičovat, vše jde tak nějak automaticky;
vedení motorky na místě jak za chodu, tak studené; jízda ve městě, na silnici, zatáčky, jízda sólo, jízda ve dvou (my oba do 140kg);
okamžitá reakce na plyn;
dostatečná brzda motorem, brzdy provozní více než dostatečné (gumuje mi i zadní, stavět na přední se zatím nechci, ale jde to);
při držení v rovnováze není ani problém s váhou (komediím při manipulaci pro odjezd po zastavení na nepříliš vhodném místě lze předejít výběrem plácku při parkování);
podle mne si motka sama řekne, co v danou chvíli potřebuje a jak má řidič reagovat;
vše skvělé
až na 1 obrovský mínus (viz níže);
nádrž je tedy kapitola sama o sobě, a to je největší slabina našeho Milášika;
zabít návrháře, projektanty a výrobce této bomby mezi klasikou čoprů (bikers, choppers, vrtulníků, či kol) pro tak fatální chybu je málo;
u naší XV 750 konkrétně 12 litrů + pár deci rezervy je žalostně málo, páč jen se začnu(eme) kochat z požitku jízdy samotné, začne řvát hladové oko, že má žízeň;
proti jiným strojům (možná i řidičům) mne ani moji zádokrytku zadní část zad nebolí, a to díky nastavení všech součástí ergomonie do optimální polohy jak jezdce, tak závaží;
menší drobnost s malou využitelností místa pro náklad lze vyřešit vhodným rozměrem a počtem brašen (nosič, kufr nebo válec, atd.);
takže kromě obsahu nádrže nevím o slabině;
Moje úpravy |
kromě čištění motky doplněna pouze malá skull-ka na přední blatník po původní velké lebce v přilbici s rohy (krásná, ale těžká jako prase); |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | zatím nevím |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Virago, jak známo pro ucelenost potřebuje motor..., ale ničemu to nevadí; rozvolnění ani kroucení jsem nezaznamenal v žádné situaci; |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | zatím banality, a přesto skvělé jednání i přístup; bez reklamy- servisuji v Yamaha HK a mám dobré zkušenosti (můžu být při tom) i pocit (ochota, vůle vyhovět); |
Ceny servisu |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 200km |
Obecné
Moje závady | 1.prasklý vehement (bronzová přechodka) od šnekového převodníku tachometru na předním kole- drželo to na zbylých cca 2mm celkového průměru trubičky; komplet (nelze sehnat samotnou) s lankem (preventivně) a montáží v servisu (nebyl čas navečer před odjezdem na dovču se tím zabývat)- náklady kolem 3000,-Kč; 2.utopená svíčka a jízda na 1 válec- výměna svíčky, poštelování volnoběhu a bohatosti- náklady ze známosti 200,-Kč; náchylné NGK již nebrat, v nejbližší době vyzkouším Brisk nebo Champion; 3.baterie napájení přídavného teploměru okolní teploty na řídítkách- náklady 60,-Kč s vetknutím baterie do strojku; 4.permanentní porucha- malá nádrž na PHM, neustálá nutnost dolívat benzín- náklady nehorázné, neustálé, ale nutné; |
---|---|
Použitý spotřební materiál | voda, hadr, vhodný saponát, ohromující novinka na blesk chromů (hmm, zlatý prošlý Sidol); |