renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 750 Virago (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cvock
Vloženo 23.5.2014
Aktualizováno 20.12.2018
Zobrazeno 6 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Hodnocení motorky
Nalezeno 36 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: asi 1/2 běžné vany
Silné stránky

asi ve všem, co člověka mého typu napadne-
výška pro sedící prcky jako já, pohodlí sedla alá křeslo, skvělé možnosti nastavení řídítek (dle typu a tvaru) v kombinaci s předkopy a sedačkou;
pohodlí spolujezdce (menší a méně rozměrný se může přímo roztahovat jako moje velitelka);
nástup i výstup z motorky se snad ani nemusí nacvičovat, vše jde tak nějak automaticky;
vedení motorky na místě jak za chodu, tak studené; jízda ve městě, na silnici, zatáčky, jízda sólo, jízda ve dvou (my oba do 140kg);
okamžitá reakce na plyn;
dostatečná brzda motorem, brzdy provozní více než dostatečné (gumuje mi i zadní, stavět na přední se zatím nechci, ale jde to);
při držení v rovnováze není ani problém s váhou (komediím při manipulaci pro odjezd po zastavení na nepříliš vhodném místě lze předejít výběrem plácku při parkování);
podle mne si motka sama řekne, co v danou chvíli potřebuje a jak má řidič reagovat;
vše skvělé
až na 1 obrovský mínus (viz níže);

Slabé stránky

nádrž je tedy kapitola sama o sobě, a to je největší slabina našeho Milášika;
zabít návrháře, projektanty a výrobce této bomby mezi klasikou čoprů (bikers, choppers, vrtulníků, či kol) pro tak fatální chybu je málo;
u naší XV 750 konkrétně 12 litrů + pár deci rezervy je žalostně málo, páč jen se začnu(eme) kochat z požitku jízdy samotné, začne řvát hladové oko, že má žízeň;
proti jiným strojům (možná i řidičům) mne ani moji zádokrytku zadní část zad nebolí, a to díky nastavení všech součástí ergomonie do optimální polohy jak jezdce, tak závaží;
menší drobnost s malou využitelností místa pro náklad lze vyřešit vhodným rozměrem a počtem brašen (nosič, kufr nebo válec, atd.);
takže kromě obsahu nádrže nevím o slabině;

Moje úpravy

kromě čištění motky doplněna pouze malá skull-ka na přední blatník po původní velké lebce v přilbici s rohy (krásná, ale těžká jako prase);

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0
Spotřeba oleje l/1000km zatím nevím

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Virago, jak známo pro ucelenost potřebuje motor..., ale ničemu to nevadí; rozvolnění ani kroucení jsem nezaznamenal v žádné situaci;

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem zatím banality, a přesto skvělé jednání i přístup;
bez reklamy- servisuji v Yamaha HK a mám dobré zkušenosti (můžu být při tom) i pocit (ochota, vůle vyhovět);
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž cca 200km

Obecné

Moje závady 1.prasklý vehement (bronzová přechodka) od šnekového převodníku tachometru na předním kole-
drželo to na zbylých cca 2mm celkového průměru trubičky; komplet (nelze sehnat samotnou) s lankem (preventivně) a montáží v servisu (nebyl čas navečer před odjezdem na dovču se tím zabývat)-
náklady kolem 3000,-Kč;
2.utopená svíčka a jízda na 1 válec-
výměna svíčky, poštelování volnoběhu a bohatosti-
náklady ze známosti 200,-Kč;
náchylné NGK již nebrat, v nejbližší době vyzkouším Brisk nebo Champion;
3.baterie napájení přídavného teploměru okolní teploty na řídítkách-
náklady 60,-Kč s vetknutím baterie do strojku;
4.permanentní porucha-
malá nádrž na PHM, neustálá nutnost dolívat benzín-
náklady nehorázné, neustálé, ale nutné;
Použitý spotřební materiál voda, hadr, vhodný saponát, ohromující novinka na blesk chromů (hmm, zlatý prošlý Sidol);


TOPlist