renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Morini Corsaro 1200 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jindřej
Vloženo 23.5.2014
Aktualizováno 24.6.2018
Zobrazeno 4 895x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Jak je u mě tradicí, další Italskej exot si mi usídlil v garáži...

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R S Testastretta: Monster je dívčí motorka, Corsaro je pro chlapy ;-)

První dojmy - Ta pravá Itálie. Tentokrát z Bologne a není to Ducati. Silně krátkozdvihovej velkoobjemovej dvojbuch s frajerským jménem Bialbero CorsaCorta 87°, stabilní podvozek, trubkovej rám, krásnej design, smysl pro detail ale taky je to pěkně zlobivej a poruchovej parchant.

Motorku bych doporučil pro - Jako vždycky jenom pro mě...

Doplňky na motorce - Výfuky Termignoni + racing jednotka
Doplňky Baracuda

Recenze

Po Corsaru jsem koukal už před nějakou dobou ale nakonec jsem tehdy koupil Benelli.
Ta bohužel umřela a v garáži mi přistálo RSV.
Corsaro mi ale nedalo spát. No a jelikož jsem věděl o jednom hezkém kousku o který se jeho majitel celkem pěkně staral, nebo se o to alespoň snažil, zabydlelo se Corsaro nakonec u mě.

Krásnej zvuk, docela hrubiánská povaha, kdy první dva kvalty fungují zejména v režimu on/off. Relativně krátká stavba a tuny krouťáku umí vykouzlit nenadálá wheeelie a spolu s absencí tlumiče řízení občas i hnědý proužek na trenkách..
Motor naprostý kladivo a nádherný zvuk.
Podvozek tuhej a pevnej, na svou velikost a váhu super ovladatelnost, až překvapivý grip.
Brzdy klasika, dobře dávkovatelná a spolehlivá Bremba.
Hodně zábavná a hravá motorka, která každýho adrenalinovýho feťáka bude rozhodně bavit.
Ve městě je potřeba být jemnej na plynu a i tak je to ucukaný, umět zacházet s velkým dvoubuchem je samozřejmost a neřešit spotřebu okolo 12L/100 km taktéž. Ale odměnou je člověku veliká porce zábavy a jedinečného charakteru.
Nic pro rejžožrouty.

No tak už máme za sebou výměnu těsnění pod hlavou, rovnání hlav, servis a ventily, vyhořelou elektriku dobíjení a potkávacího světla ale jinak Corsaro pořád frčí :D

Frčí teda na asi 3 měsíce, během kterých z něj začíná tect všude olej. Poté následuje zima, tří měsíční servis, dva měsíce ježdění a opět problém s těsněním hlav.
Následně servis, nová motorka, nehoda a Corsaro se už přes 3/4 roku válí v servisu.
Pomalu ale jistě se z toho ale snad už buduje spolehliváa funkční motorka.
Uvidíme.
Nakonec se naše cesty rozešli a Corsaro už trápí novou majitelku. Tudíž jsem se spletl, je to motorka pro holky :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Romanko
Romanko napsal 03.02.17 v 16:20 8b.

Když tak čtu tvoje recenze, nabývám dojmu, že jsi světec. Tedy aspoň co se trpělivosti týče.

BadRX
BadRX napsal 17.06.16 v 13:08

móóóc pěkné!

sasos69
sasos69 napsal 30.05.16 v 22:13 10b.

Už som si myslel, že kombinácia RSV4 a MG 1200 Sport je najhoršia, ale to som nemal Benelli alebo Moto Morini.

Bundes
Bundes napsal 26.04.16 v 10:20 10b.

Top popis na konci

Petta
Petta napsal 17.06.15 v 22:28 10b.

Z Corsara jde strach, ale je nádherný, jenže nikdy jsem neměl odvahu ho pořídit..

Více komentářů



TOPlist