černá matná, super zátah od spodu, krásný zvuk, temperamentní italka
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 900: až mě přestane bavit 695ka mám jít kam výš :)
Ducati Monster 620: 695ka je novější a výkonější
Suzuki GSF 650 Bandit: Nebavil mě kultivovaný projev čtyřválce. Jízda bez emocí
První dojmy - Zátah pěkně od spodu, trhá ruce z řidítek :) Spolehlivé účinné brzdy. Krásný zvuk (i s originálníma koncovkama) a projev dvouválce. Lehká snadno ovladatelná. Široká řidítka padnou do ruky. Malý rejt. Správně "nevychovaná". Na dlouhé cestování nebude moc pohodlná, kvůli tomu jí ale nemám.
Motorku bych doporučil pro - menší postavy a každý kdo si chce užít s nevychovanou italkou
Recenze
Motorku jsem kupoval v červnu 2013 (najeto necelých 7 tis.). Nechtěl jsem se spoléhat na to, že původní majitel měnil olej, rozvodové řemeny (životnost 2 roky), půlkroužky, kapaliny, filtry, svíčky... tak jsem jí nechal rovnou udělat servis.
Monstřík se mi vždycky líbil jak svým nadčasovým designem, tak jízdními vlastnostmi. Je to lehká motorka, se kterou si užívám ve městě i na okrskách. TOP speed 190km/h, ale o tom to není. Nejvíc mě baví zátah 0-120, kam jí plynem dostanete téměř okamžitě. Zvuk nemá chybu. Nejlepší je při akceleraci, nebo hezky duní, když se brzdí motorem. Kupovat laděný koncovky nemá smysl, když je to taková symfonie :)
Spolujezdec si pohodlí moc neužije. Jeho sedadlo je opravdu malý, nicméně "batůžkyně" tam vydžela pár stovek km. Víc než zadek jí bolely ruce z toho jak se držela aby neulítla :) Podvozek vyladěný na jedničku. S našima rozbitýma silnicema nemá problém, netáhne, nevlní se, drží. Na dlouhý cesty to není, ale požitek z jízdy je někde jinde než u Suzuki Bandit 600 o který jsem taky přemýšlel.
Slza mi ukápla, když to čtu ! Za 10 b! Užívej si, dle mne máš jednu z neuhrančivějších italek. Dark café ! A ten zvuk...máš pravdu, některé laďené nezní tak dobře jako originál, jak se olízne 4000 ot. WOW!!
Monster Dark jedine za 10!