PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jamalah
Vloženo 13.5.2014
Aktualizováno 13.5.2014
Zobrazeno 2385x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasické moc pěkná jawička 350/634 lidově nazývaná konopnice

Více fotografii

První dojmy - Moc hezký vzhled,podle mě to byly poslední hezké 350. Moc hezký zvuk na volnoběh,při jízdě jde moc pěkně do otáček. Dobré sezení pro delší cesty, Dobré pro sezení spolujezdce. Akorát je těžká a občas trochu neohrabaná.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo už má aspoň zkušenost s nějakou slabší. Dámám bych jí asi spíš nedoporučoval,ať jdou do kývačky nebo japonce.

Doplňky na motorce - Padací rám,jednou se i hodil. Moto se po zimně nechtělo tak sem roztlačoval a hned jak drcla tak spadla na padák. Jinak ho používám při delších jízdách jako opěrku pro nohy.

Recenze

Oslovil mě velice vzhled,charisma a charakter moto.,,Láska na první pohled´´.
Jel sem si pro ní z Prahy do Pardubic. Moto stála asi tři roky bez ježdění,baterie funguvala ze 3 článků pouze na dva. Jel jsem na ní domů první cestu přes 100km,docela sem se bál, bylo to ještě večer a moc sem nevěděl v jakém je moto stavu.

Koupil sem jí v docela pěkném stavu,měla málo najeto,chromy OK.
Akorát výfuky byly zvedlé a převařené nahoru - po čase vyměněny.
Sedačka byla místy protrhaná - koupena nová.
Dělal sem lak,už sem nelíbil,protože byl vyšisovaný - podepsal se na něm čas.

Rád jí vždy po čase vytáhnu na projížďku, vyloženě se na ní těším. Mám na ní dobré vzpomínky. Vozí mě od roku 2006 kdy sem jí zakoupil. Je na ní vždy spolehnutí a okolí se velice líbí.
Je to už značně velký stroj a hlavně těžký s těžištěm dole jak u motoru.
Při porovnání s novými japonci,kteří jdou do zatáčky o dost snadněji říkám: ,,Kdo se naučí na třindě,pak když sedne na novější japonskou mašinu tak zatáčky mu budou připadat úplně snadný.






Sám mám jízdními vlastnostmi nejraději svou ČZ 175/477 je to mrštný a výkonný. Jawka 350/634 je spíše na delší cesty a do města už vůbec moc vhodná není-spíše tam trpí.

To nemluvím o spotřebě,které je u mě dosti značná jezdím za 6-7l/100km. To nejezdím ani s autem (5,5l-Tdi) a s mou větší strojovnou Yamaha FZS 600 s Fazer (do 5,5l).
Náhradní díly na moto velice dobře dostupné,lze sehnat rychle a levně vše co je potřeba.
Jenom upozorním na klasické přední Jawa pneu se vzorkem ve tvaru pruhů (není šípový). Většinou se dávaly na jawky, ale tyto klasické pneu jsou to nejhorší co může člověka potkat. Za mokra vůbec nedrží,na štěrku taky na a divně se sjíždějí. Opravdu bych se jim vyhnul-je to opravdu o držku. Hned jak sem je měl na nějaký mašině,tak sem je vyměnil. Jízda je pak o poznání lepší.
Tyto nevhodné pneu vypadají nějak takto:





Na moto jezdím spíše kratší projížďky (tak do 100km) a moto je na okresky a spíše se ,,kochající´´ jízdy moc dobrá a vděčná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
venkovanzkhor
venkovanzkhor napsal 05.07.15 v 22:07 10b.

Souhlasím se stařík62. Škoda toho světla z 638. Jinak krásná a dávám čistou 10

vojtas3
vojtas3 napsal 26.05.15 v 19:11 10b.

Pěkná

Lemon
Lemon napsal 09.12.14 v 22:00 10b.

Nádherný stroj. Závidím! (samozřejmě v dobrém:)

Více komentářů



TOPlist