Počítám, že tuhle motorku budu mít delší dobu, tak je nutné pečivě se o ní starat. Když jem ji koupil, byla přední guma přehuštěná o půl atmosfery a v nádrži chybělo půl litru oleje. Dolil jsem ten který dával původní majitel, ale při výměně dostane to co tam patří. 20W40, případně 20W50. Mimochodem pri kontrole jsem nemohl dosáhnout hladiny. Manuál píše zahřát olej " Several minutes " Po zhlédnutí videa od Yamahy jsem zjistil, že je to 15 minut jízdy. Tedy olej se měří po jízdě a ne před ní.
Protože se číslice počítadla kilometrů přehoupla přes 25 000 km, alespoň podle tachometru, nastal první větší servis.
Vyměnil jsem svíčky, zvolil jsem Denso, a oba vzduchové filtry. Dal jsem originály. Instalace airboxu není zrovna jednoduchá, výstupy vzduchu jdou šikmo a je to jak ježek v kleci. Vyměnil jsem olej v převodovce, 0,4 litru. Odpustil jsem starou brzdovku z brzdičů a doplnil novou. Minimálně, brzdovky bylo v nádobkách dostatek. Ještě zbývá ještě zkontrolovat hlavové uložení.
Trochu experimentuju s tuhostí přední vidlice. Asi půjdu na nejměkčí nastaveni.
Vlastník | Brejlovec | |
---|---|---|
Vloženo | 11.5.2014 | |
Aktualizováno | 15.1.2018 | |
Zobrazeno | 4 858x |