bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1700 Warrior (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brejlovec
Vloženo 11.5.2014
Aktualizováno 15.1.2018
Zobrazeno 3324x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to pekelná bestie. Podivný kříženec mezi cruisrem a silničkou. Někomu se může nelíbit, ale abych parafrázoval Švejka. Ta je tak vošklivá, až je krásná.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Victory Hammer: Naprostý nedostatek těchto strojů na našem trhu a vlastně i v Evropě. Kontaktoval jsem i dovozce motorek z USA, finančně by se to nevyplatilo.
Suzuki M1800 IntruderR: Vzhledem k mojí postavě jsem se zalekl její velikosti.

První dojmy - Vyzkoušel jsem celkem tři. První seznámení proběhlo v bazaru u Kolína. Jako protihodnotu jsem tam nechal svého Dragstara, motorku své manželky a manželku. První dojem : nějak to nejede, respektive ta ručička na tachometru stoupá pomalu a zatím mi to málem servalo přilbu. Zapomněl jsem na tacho v mílích a vlastně jsem jel 140 km/h. Další : i když je nízká, vzhledem k širokému sedlu špatně dosáhnu na zem. Navíc měla široká řidítka a byl jsem hodně natažený dopředu. Jinak naprostá bomba a Warriora chci !!! Ale cenová nabídka bazaru za mého Dragstara byla hodně nízká, tak z toho sešlo.

Motorku bych doporučil pro - Motorka není vhodná pro začátečníky. Ne že by jí nezvládli, ale neužijí si to. Má přebytek síly a ta je k dispozici okamžitě po sebemenším vrknutim plynem. Je to stroj pro takové typy co si kupují Mustangy nebo Corvetty. Prostě muscle bike.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou otevřené výfuky Vance & Hines big shots. První co jsem udělal, bylo zakoupení originál tlumivek v Německu. Motorka má být slyšet, ale rozštěkat psy v každé vesnici kterou projíždím a budit malé děti v kočárcích, je trochu moc. Výborné je snížení firmy Baron, pohodlně dosáhnu na zem.
Dál miniblinkry, upravený držák SPZ, chybí osvětlení značky, ale to nebude problém dodělat pomocí LED. Hodně se mi líbí vysoké představce na řídítka. Motorka má jednoduché přepákování. Tady jsem se ještě nerozhodl jestli ho tam nechám. Nohy jsou hezky natažené, ale koleno naráží do sání. Pak jsem ještě dokoupil rukojeti Kuryakyn. Na řadu příjde dokoupení nosiče a nějakých zavazadel. Možná opěrka řidiče. Momentálně mi sem míří z USA originál výfuk, téměř funflovka. Je na něm najeto 25 mil. Bude se hodit na cesty do Rakouska a na STK.

Recenze

Nakonec třetí Warrior mi vyhovoval. Majitel udělal některé úpravy na které jsem se chystal taky. Takže i když byla cena vyšší než jsem původně chtěl dát, nakonec jsem se pro něj rozhodl a plácli jsme si.
Warrior má výborný podvozek, pravda tvrdší, ale dobře sedí na silnici a mašina se nijak nevlní a nekroutí. Pro sebe jsem si změkčil přední vidlici a možná jí dám až na nejměkčejší nastavení. Přední brzdy jsou hodně ostré a i zadní je velmi slušná. Už se mi podařilo zahamtnout přední kolo na fleku, naštěstí bez jakýchkoliv následků. O motoru nemá cenu vůbec hovořit, udávaná hodnota krouťáku mluví sama za sebe. Překvapila mně dobrá ovladatelnost za jízdy, připadá mi taková vyvážená. Vše je jak má být a komplet vytváří harmonický, kompaktní celek. Samozřejmě ovladatelnost na místě je vzhledem k malému rejdu mizerná.
Nepříjemná je absence jakéhokoliv úložného prostoru, ale co mně vyloženě vadí je obrovská schránka vzduchového filtru, který je uložený šikmo a vlasně docela malý. Mimochodem, jsou tam dva. Další je pod nádrží. Taky nádrž by mohla být větší, je to vlastně jízda od pumpy k pumpě.
Spotřeba se při klidné jízdě drží na sympatických 5,2 l/100 km a při razantnější jízdě jí neřeším.
A spolujezdec ? Motorka je přeci pro jednoho !
Pro nějaké důkladné hodnocení mám najeto zatím málo. 1000 km. Musel jsem ale odložit helmu se štítkem, zrcadlovky, křiváka a prošívané koně Sendra. Teď mám integrálku Scorpion, která ma všechny vymoženosti včetne pinlocku, vytáhl jsem ze skříně textilní bundu, se kterou jsem dělal motoškolu a koupil boty Stylmartin.
Zkusil jsem maximálku, ale nevím jestli jsem ji dosáhl. Na tacho bylo asi 200, ale odpor vzduchu mně z ní téměř sundal. Na stupačkách jsem byl jen špičkami.
Je to ovšem úžasný pocit, že ve 150-ti při přidání plynu motorka nezačne pomalu zrychlovat, ale zařve a vystřelí vpřed.

Takže sezona pomalu končí a je čas na nějakou bilanci.
To, že je Warrior úžasný super stroj je bez debat. Mám najeto 6 700 km a můžu říct, že už jej vcelku ovládám a ne on mně, většinou. Má tvrdší podvozek, nastavil jsem jej na nejměkčí nastavení, jak pružiny tak tlumič. Je to lepší, ale stejně " kočárovitost " Dragstara nedosahuje. Taky je dost tvrdá spojka, dobré na posilování. Zprvu jsem nedomačkával a myslel, že je načnutá převodovka, ale řadí přesně a lehce. Sundal jsem přepákování, nejsem žádný valibuk, tak je pro mně lepší tovární nastavení. Na zahraniční dovolenou jsem namontoval originál tlumič výfuku. Motorka hned byla taková nějaká klidnější, hodnější. Hned po dojezdu jsem jej ale sundal, trochu adrenalinu neuškodí.
Náklady na provoz vcelku malé, kromě benzínu. Měnil jsem oleje, filtry, částečně brzdovku a protože jsem dosáhl servisních 25 000 km, tak i preventivně svíčky. Spotřeba oleje žádná, jakou jsem mněl hladinu při nalití, taková byla i při výměně. Byla potřeba vyměnit přední gumu a zrovna teď odešla baterka. Po 8 letech na to má nárok.

Tak na jaře.

Doplnění po dvou sezónách. Koupil jsem si naháče, takže co jsem psal o ovladatelnosti Warriora, platí jen pro kategorii cruiser. Ve skutečnosti je Warrior takřka synonymum neovladatelnosti. Poznal jsem jen jedem motocykl co se ovládal hůře než Warrior, HD Breakout.
Warrior je motorka k ničemu. Nezatáčí, ovladatelnost je mizerná, přední kolo klade velký odpor už při manipulaci na místě a na silnici se neotočíš. Do zatáček padá sama, to zase jo, ale řidítkama musíš kontrovat, jinak se zavírá docela fest .Vzhledem ke krouťáku musíš při jízdě být stále ve střehu, jinak tě schodí. Je to takový nevypočitatelný buvol. Žádný úložný prostor a kvůli originálnímu výfuku tam dáš jako zavazadlo maximálně rolku. Sedlo spolujezdce je pro něj utrpení.
Nicméně zátah motorky a zvuk Vance a Hines je famózní a pokud ji miluješ, není co řešit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BadRX
BadRX napsal 16.01.18 v 09:24

moc pěknej stroj!

rybíz5
rybíz5 napsal 24.01.15 v 14:36

|Dobrej macek Už vím proč tam máš tu lokomotivu

Brejlovec
Brejlovec napsal 22.05.14 v 10:34

Děkuji všem za příznivé ohlasy a hodnocení. Zatím se pomalu sžíváme a učím se ji ovládat. Je to opravdu skvělý stroj, tak jak jsem si to představoval.

Více komentářů



TOPlist