Po zkušenostech s dřívějším modelem GT25 jsem chtěl porovnat dojmy z jízdy s novějším modelem a taky jsem chtěl nějakou motorku na protažení a vyblbnutí
První dojmy - Motorka přesně splnila moje očekávání, neuvěřitelná je její obratnost a nízká hmotnost v kombinaci s kroutícím momentem. S předchozím modelem GT25 se srovnává nesrovatelné, největší rozdíl je v geometrii a hmotnosti.
Doplňky na motorce - Chcípák, kryty přední vidlice (vlastní výroba, sice ne moc hezké, ale funkci plní výborně), přední světlo, karbonové kryty rámu
Recenze
Trialovou motorku jsem volil jako rozumnou možnost odreagování, oproti enduru mě oslovila tichost a nižší provozní náklady.
Mezi trialkama jsem chtěl motorku v rozumném stavu od roku 2007 výš, s rozumnou dostupností náhradních dílů. Naskytla se možnost koupě tohoto Gasíka, který sice nějaké šrámy má, ale motorově vypadá solidně.
Po koupi následovala rozborka, očištění a kontrola s doladěním některých věcí. Namazal jsem přepákování (výhledově mě čeká výměna), rozdělal zadní brzdu, vyměnil brzdovou kapalinu a vyměnil gufera a olej v předních vidlicích.
Pořád jsem nechápal, proč motorka nejde na přední kolo, tento problém se vyřešil sám po výměně oleje a gufer v přední vidlici. Ve vidlici totiž bylo málo oleje a proto netlumila tak, jak měla. Po repasi a menším laborování s nastavením předku i zadku jsem spokojený a už se na motorce cítím o mnoho líp.
super Gasík