Krásná stříbrná Asiatka s tvary, které neurazí ani příliš nenadchnou, ale ze kterých přesto září určitý respekt. Pro mě láska na první posed. V rukách jezdce roztaje a poslouchá na slovo. A úsměv na tváři nováčka vykouzlí také zaručeně.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Příliš velká, celkově mi přišla příliš mohutná a vysoká.
Moto Guzzi Breva 1100: Krásný stroj, stylový, úžasný pocit z chodu motoru. Ale na trhu jen pár mizerných dovozů spolu se strachem z dostupnosti dílů a doplňků.
Yamaha FZS 1000 Fazer: Zbytečně silný stroj. A nejspíš i předchozí pozitivní zkušenost se spolehlivostí vozu Honda mě přihrála právě k Hondě.
První dojmy - Velká ! Velká a stříbrná! Hodně stříbrné ! Miluju ty japonské tvary. Spousta lidí je označí za těžký netemperamentní průměr, ale protože je to má první motorka, dostává u mě rozhodně body navíc. Nikdy jsem nechtěl mít to nejkrásnější, nejnablískanější, nejexkluzivnější, ale spíš to obyčejně příjemné a spolehlivé. Modelky jsou pro jiný, já mám radši ty hodný a obyčejně krásný ;) Kromě toho jsem chtěl první motorku, která leccos odpustí a nechová se příliš zběsile. Chtěl jsem cestovku na pohodlné cestování a šílené palby.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, padáky, boční kufry Kappa, horní kufr Givi Maxia E55 s brzdovými světly a opěrkou, ukazatel zařazené rychlosti, 12V zásuvka, turistické plexi
Recenze
Vybrána pro své vlastnosti hodného 4válce stavěného na dlouhé cesty. Dalším kriteriem byla přítomnost ABS, aspoň částečné kapotáže, přístupnost dílů a servisu, sportovnější křivky a pohodlí na cesty ve dvou. CBF600 jsem zavrhl pro slabší výkon a moto rozhodně nechci po roce prodávat a přecházet na silnější. Radši opatrně pod vedením zkušenějších začnu na téhle tolerantní stříbrné výstavce japonských zlatých ručiček.
Zdravím čau,krom reakce na Tvůj komentář na mém profilu Ti koukám jako vůbec první dávám 10 B,mimochodem sympatická barva Ať slouží!
To Drak. V zásadě s Tebou souhlasím,jestli to byla Tvá první motorka, jsi dobrej ,žes to ustál.Před lety,když jsem se vracel k jedné stopě,jsem začínal na malý stopětadváce. A to jednoduše proto,že na větší kubaturu jsem si prostě nelajz. Měl jsem respekt a chtěl jsem si osvojit určité dovednosti,které v autoškole nemaj šanci za těch pár jízd naučit . Jestli je někdo takovej střelec,že hned po autoškole ustojí silného a celkem těžkého litra,je to v pořádku,ale bez kapky studu přiznám,že já osobně bych tehdy na to mentálně neměl. Jinak se vším ostatním samozřejmě souhlasím a díky za reakci.
Moc pěkná .