Stylový, spolehlivý, dobře ovladatelný.
Motorka koupena od FIRMA:CC moto (Plzeň 26) - Chlapci jsou ochotní, vše super. Cena, servis atp.
První dojmy - Koupen pro manželku. Doufám, že časem přestoupí třeba na nějaké větší véčko:o) Ale abych se přiznal, už na skútříkovi jezdím také - a rád.
Motorku bych doporučil pro - Kymco Like doporučuji všem, kteří uvažují o 125ccm skútru a jezdí často po městě či v jeho okolí. A pro ty, kterým se líbí jeho retrostyl.
Doplňky na motorce - Plexi, vyhřívané hefty.
Recenze
Kymco Like jsem sledoval už delší dobu. Líbil se mi povedený vzhled, slušné dílenské zpracování, a rozumná cena. Silným argumentem je i výborné servisní zázemí. Od původně zamýšlené koupě PCXka od Hondy mě nakonec odradil jeho zvýšený středový tunel. A i když vstřik od Hondy asi trošku lépe tahá, nakonec rozhodla žena - prostě Retro zvítězilo. Ještě jsem zamýšlel Vespu - ale nechtěl jsem překročit rozpočet a skůtr měl být nový, takže nebylo co řešit:o)
Za sezónu 2013 najeto cca 3500 km. Převážně kratší trasy 10-15 km a ve městě. Tady Kymco exceluje. Je výborně ovladatelné, v zatáčkách sedí, perfektně brzdí. Akcelerace od semaforů super, manévrovatelnost také. Zrcátka ukazují co mají, neklepou se. Na podzim trošku záblo, tak jsem zakoupil plexík, vyhřívané hefty a deku přes nohy. Nyní jezdím i při teplotách kolem bodu mrazu a pohoda. Plexi jsem zvolil širší a nižší, je přes něj dobře vidět. Paradoxně na mě nyní fouká turbulencí trochu zezadu - pouze ale při rychlostech nad 60 km.. Takže zvednout límec.
Občas jsem dal i trasu Plzeň Praha a zpět - po staré silnici. Při první jízdě, kde jsem to prostě chtěl jen zkusit, mě Kymco nadchlo. Trvale se dá jet 85 km dle tachometru = cca 78-79 v reálu. Dá i 100, na to ale není podle mě motor stavěný. Doménou Lika je určitě město a okolí, o tom žádná.
Spotřeba 3l by mohla být nepatrně nižší - ale to je daň za karbec, takže OK.
Abych jen nechválil, jako většina strojů má i Kymco Like drobné slabinky. Prvních cca 100 km se ručička měřáku spotřeby nehne a pak najednou prudce klesá dolů. Odkládací prostor po sedlem stačí na menší helmu, integrálu do něj nedám - v sérii je ale zadní kufřík, takže jde také jen o drobnost. Co jediné se mi v provedení skútra nelíbí, je spodní strana sedla - vypadá jak ručně docvakaná sešívačkou. Tady Vespa či Japonci bodují. Je to ale asi jediné místo, kde je tento rozdíl v kvalitě provedení oproti třeba japoncům více vidět.
Celkový dojem je ale výborný. Za rozumné peníze udělá Kymco spoustu práce. A navíc je zábava na něm jezdit.
Sezóna 2014 - bez jediné závady. Like šlape jak hodinky.
Sezóny 2015 a 2016 - dalších cca 7000 tis. km bez jediného problému. Jen vyměněna zadní pneu - přejel jsem asi něco hodně ostnatého, 9 dírek:o) Nové pneu Michelin ale zabodovalo - hlavně na malých kruháčích je klopení mnohem jistější.
Jaro 2017 - technická prohlídka zcela bez problémů Najeto cca 12 TKM, skůtřík dělá stále radost. Do této doby jsem cca 2-3x řešil jen spadlou gumovou hadičku u motoru (ta, která prý řeší odvod olejových par - slova servisu..:o). Její upevnění je v originále řešenou pružnou ocelovou svorkou. Vyměnil jsem ji za svorku se závitem a od té doby je to OK.
Srpen 2017 - Kymco prodáno. Manželka na něm již nejezdí. Sám mám papíry na velkou motorku a tak zkusím změnu - větší kola a kubatůru 250-300ccm. Samozřejmě skůtra:o)
Za deset jednoznačně !!! Kymco forever
Ahoj, vítej do rodiny skútrařů, ať už ty nebo manželka
Kymco byla dobrá volba, budeš spokojený. Já lítám už dva roky na ojetém Kymco Dink a naprostá spokojenost ani delší trasy nejsou problém, souhlasím s tebou ale Praha -Plzeň bych se asi bál, to je docela slušná porce km
Hodně pohody na dvou kolech, Tom.
krasavec-ať slouží