renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 125/476 (1975)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník droid
Vloženo 10.4.2014
Aktualizováno 13.10.2015
Zobrazeno 3 244x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Je to mašina u které pouze čekám, než mě zase někde nechá. Vzhledově je velmi ošklivá, celé se to třese a cestou pouze čekám co mi odpadne. Asi proto jí mám tak rád.

Více fotografii

První dojmy - Prostě paráda. Hlavně kvůli tomu, že jsem "nikdy" na ničem jiném nejezdil. První měsíc byl asi největší horor ale teď už to jde.

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro někoho kdo má spoustu času na opravování.

Recenze

Jednou jsme tak seděli v menze ČZU s kamarádem a on mě nabídnul motorku ČZ 477, kterou se již delší dobu snažil udat jeho dlouholetý kamarád. Papíry mám na 125 a v TP motorky bylo podobné číslo. Moc jsem neváhal a za 2000 pořídil motorku i s papírama.

Mám najeto cca 500 km (tachometr zapoměl počítat kilometry, takže nikdo neví přesnou hodnotu) + několik km jsem jí musel pomáhat hlavně vlastní silou (nebo mi pomohla gravitace Země). První 3 měsíce byla opravována a skládána do takového stavu, aby prošla STK (mimochodem prošla). Po STK byla opět opravována, aby byla i pojízdná (pořád nic moc).

Jízda je docela krkolomná, i když to je spíše rukama než motorkou. Motor netěsní a při parkování na zámkovce je třeba použít karton. Brzdy jsou celkem OK. Při jízdě se spolujezdcem je jízda extrémně nepohodlná. V podstatě nemůžu řadit a záda musím mít prohnutá do velmi zajímavé polohy. Spolujezdec si často stěžuje na pohyblivou gumu zadních stupaček. Úložný prostor je slušný. Vejde se mi zde lékarnička a TP. Nářadí vozím v batohu. Spotřeba je až udivující. Vůbec nechápu kam se ten benzín ztrácí. Poruchy této motorky by vydali knížku, druhý díl knížky, trilogii filmů a hru i s datadiskem.

Nejlépe se motorka cítí zavřená v garáži a polorozebraná. V tu chvíli funguje všechno, ale jakmile jí složím, tak nefunguje polovina věcí a já můžu začít znova.

Na motorce se dá určitě cestovat, ale pouze s potřebným nářadím na sundání nádrže, rozebrání karburátoru a dalšímí důležitými věcmi.

Takto to vypadá nyní. Kdo najde 10 rozdílů proti tomu jak jsme ji přivezli dostane zlatýho bludišťáka




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
droid
droid napsal 27.04.14 v 22:04

Dík pánové, že se líbí. Moto jezdí už několik stovek kilometrů v pohodě. Nyní jsou 2 názory co dále. Vzhled jsem zatim moc neřešil a někdo říká, abych na ní vymplivnul trochu fantazie a přizpůsobil si jí jak na funkčnost, tak na vzhled. Další je prostě postupně renovovat, chromovat a zachovávat původní stav. Strašně mě štve sedlo, který je nějak divně zkroucený a spolujezdec na mě pořád sjíždí. Co myslíte ... předělat nebo nechat?

droid
droid napsal 27.04.14 v 21:51

Dík pánové, že se líbí. Moto jezdí už několik stovek kilometrů v pohodě. Nyní jsou 2 názory co dále. Vzhled jsem zatim moc neřešil a někdo říká, abych na ní vymplivnul trochu fantazie a přizpůsobil si jí jak na funkčnost, tak na vzhled. Další je prostě postupně renovovat, chromovat a zachovávat původní stav. Strašně mě štve sedlo, který je nějak divně zkroucený a spolujezdec na mě pořád sjíždí. Co myslíte ... předělat nebo nechat?

Dawes
Dawes napsal 27.04.14 v 19:45

Držim palec, aby ty závady byly jen v rámci záchvatu tvůrčího střeva. 477/476 jsou při aspoň trochu schopné údržbě nezničitelný držáci.

PanCanaLL
PanCanaLL napsal 17.04.14 v 22:19

hahaahaaa to sou hlášky! Když jí dáš trochu péče a VAPE tak jen jezdíš. Mě za 12000 km jen praskla žárovka a pružina od stojanu

Big.One
Big.One napsal 17.04.14 v 13:39

Cha chá ! poruchy vydané knižně na pokračování . Taky jsem měl takovou žlutou a vibrující.
Ale s větším řetězovým kolečkem a v terénu byla dobrá .
Jak já bych se projel…

Více komentářů



TOPlist