renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GV 1200 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lišoun
Vloženo 7.4.2014
Aktualizováno 5.1.2023
Zobrazeno 2 279x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ojediněly kus motocyklu, který na motosrazu bude zaručeně jediný.

Více fotografii

Motorka koupena od Lintner - Byl to klasickej domácí kutil. Rekonstrukce mě stála X hodin práce a peněz.

Výška jezdce: 199 cm

První dojmy - Nechce se jí do zatáčky, ale obměna řidítek to vyřešila. Přední brzdy fakt nejsou tím nejostřejším nářadím v garáži :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší postavy co chtějí mít něco co nemá každej druhej.

Doplňky na motorce - Zadní brašna a pancéřové hadice.

Recenze

Motocykl, který jsem koupil od domácího kutila Jardy Lintnera musel nutně projít kompletní generálkou. Motorové součástky byly objednány z části z USA a části z Hamburku z centrálního skladu Suzuki. Motocykl prošel kompletní renovací.
Již mám najeto 62tis Km od poslední repase motoru a jede skvěle. V motoru bylo měněno vše, pístní kroužky vahadla, ventily pružiny některá zdvihátka nevystavovala, takže také výměna. Rozvodový řetěz už jsem mělnil pro jistotu, když vnitřek je téměř nový.
Motocykl nemá tak tuhý rám jako jsou hliníkové rámy dnešních supersportů , ale co se týká tvaru je to pěkný hexagonální rám, který normálnímu stylu ježdění stačí.

Servis v čechách měla motorka jen jednou a to v MOTOlive, kde po jejich odborném zásahu elektrikáře jsem málem u Mácháče uhořel jak Palach, jelikož to hovado vůbec nezaizolovalo vysokonapěťové kabely od předního světla. A vůbec zkušenosti ze servisů pokud má člověk mašinu starou a ojedinělou byl děsnej. Vše jsem pak ve firmě V-Servis s místním klukem od fochu dodělal nově sám, jelikož v servisu by se s tím nikdo nesral.

Motocykl je vybaven hydraulickými vahadly, napínáky řetězu a spojkou. Motocykl má i kardan, takže z toho plyne, že se jedná téměř o bezúdržbový stroj.
Měním jen gumy, destičky, oleje, chladící kapalinu a filtry a brzdovku...toť VŠE!!!

Tak cestování s tímto strojem je asi jako na všech motorkách, kromě Goldwingu, či BMW K1600 GTL , dá se to vydržet, ale žádná sláva to není. Vejde se mi na to více věcí než na nějakého naháče, ale je lepší jet v jednom kvůli rozměrnosti bagáže každé ženské ...Sám jsem na Maduře najel za den 785Km a měl jsem toho dost. Na rychlí přesun to také není...nad 130Km/h na tom fouká a dost to unavuje, ale dá se jet furt. Jako nad 150km/h už musím se svými bezmála 2m už zalehnout za štít...a od 150km/h se mi začíná točit vítr za zády a je to nepříjemné. Jel jsem s tím nějakých 195km/h a přede mnou jelo auto...to to ještě jak takž šlo, ale jakmile mi uhnul a já koupil plnou dávku větru tak jsem ze sedla málem ulít...musel jsem motocykl sevřít jak při jízdě na koni ...taková rychlost je udržitelná tak max pár vteřin...ale chtěl bych vidět toho blázna co by to držel dál . Motorka není na takovéto rychlosti fakt stavěná...motor to zvládá, ale zbytek motorky ani náhodou!

Jinak motocykl se vyráběl pouze v letech 1985-86 ve verzi GV1200 Madura, vyrobilo se pouze 3000ks tohoto motocyklu. Část pro Kanadu a část pro trh USA. Do Evropy se oficiálně nikdy neprodávala. Prodej byl ukončen z důvodu vypovězení smlouvy s montážním střediskem Lesse Konllyho v USA s Japonskou Suzuki. Madura měla přímé konkurenty Hondu Magnu, V-Maxe, ZL 1000 Kawasaki. Do dnešní doby přežil jen V-Max v reinkarnovaném obalu, který je opravdu nádherným kusem!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 07.01.23 v 10:11 10b.

Lišoun
Lišoun napsal 22.04.14 v 13:17

Díky chlapi

Zedicus
Zedicus napsal 12.04.14 v 13:11

pekny kousek
hodne bezproblemovych km

Mirek63
Mirek63 napsal 12.04.14 v 10:36 10b.

Tak tohle se mi líbí . Jasných 10.

Lišoun
Lišoun napsal 08.04.14 v 08:49

Pánové moc díky za pozitivní komentáře a hodnocení, potěšilo mě
Všem pěknou sezonu 2014 přeju!

Více komentářů



TOPlist