renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 XC (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petrgsxr
Vloženo 2.4.2014
Aktualizováno 16.10.2016
Zobrazeno 6 907x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ideální volba pro toho, kdo přechází ze čtyřválcové motorky a nechce dvouvál. V mém případě jsem Blacbirda prodal a koupil Triumpha abych měl na čem cestovat a taky to chtělo změnu...R1 jsem si nechal na lítačku a na okruh.

Více fotografii

Motorka koupena od Triumph Olomouc - Super...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure: Nevyhovuje mi dvouválec, absence kardanu, dílenské zpracování má Triumph lepší ( aspoň podle mne.)

První dojmy - Zajíždění motorky je pro mě hrůza, nemám to vůbec čas a náladu. Těch prvních 160 km do 3 500 ot./min. bylo pro mě doslova utrpení tak pomalu jsem jel naposled na kole...Motorka O.K tříválec je báječnej, pěkně táhne od spodu, ovladatelnost skvělá. Originál plexi stojí za prd...pořád nějaké turbulence ať je plégo ve všech možných polohách ( měřím 183 cm ). Což jsem vyřešil malým spoilerem od Wunderlich. Plégo mám teď v nejnižší poloze a to samé i spoiler. Přes plexi krásně vidím, nefouká na mě a turbulence úplně zmizely. Hodinu a půl jsem s tím laboroval od nejvyšší polohy plexi i spoileru až jsem zjistil, že takhle je to nejlepší...Před tím to házelo z celou motorkou nad 150 km/h. Teď pohoda. Na Triumpha jsem si rychle zvykl, ...ten motor je prostě božííí. V zatáčkách stabilní, nic se nekroutí dobře se překlápí, váha jako by zmizela, po zajetí už drhnu stupačkama kde se dá. Na cestování to bude super, na rychlé cestování taky, dá se s tím jed i vyloženě na kochačku... spokojenost. Tempomat v základu potěší i když po dálnicích moc nejezdím.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo přechází z cestovních, silničních čtyřválců na velké cestovní enduro a nechce dvouválce. Jednoznačně...motor od BMW mi vůbec nesednul.

Doplňky na motorce - Kufry boční original Triumph, horní kufr givi Trecker protože je praktičtější a k motorce se hodí taky,spodní padáky origo., vyhřívané hefty. Spoiler od Wünderlich, zadní blatníček, padáky SW Motech a vyšší plexi...to původní stojí za nic. Kryt motoru a svodů od SW Motech.















Recenze

Pro ten tříválec...
Momentálně najeto 1000 km. Při zajíždění cítím jak si motorka sedá a jede tak nějak líp. Motor zatím vytáčím max. 7000 ot. ( zajíždí se do 1600 km, první garančka po 800 km - výměna oleje, filtru a oleje v kardanu ). Ovladatelnost 1. Brzdy 1. Spolujezdkyně si hoví jak na gauči. Spotřeba 6,2 l a to nejezdím nijak úsporně. Trošku na nerovnostech drnčí plasty u chladiče, což jsem vyřešil podložení nalepovací gumičkou a je klid, vůbec to není vidět...hold to tam klukům anglickejm trochu odstává na volno. Závady žádné...uvidíme.
Do terénu nejezdím, ani to nemám v úmyslu. Účel motorky pro mě je cestování po silnici, občas zkusím lehkou polňačku. Jediná věc co mi vadili byly turbulence u origo. plexi. Což jsem vyřešil takhle.





Tak najeto zatím 4 700 km, spokojenost motorka mi sedla. Olej zatím nežere. ( o proti BMW GS ) Spotřeba při turistice do 4 000 - 5 000 ot. 5,8 - 6l / 100 km. Při svižnější jízdě vytáčení na 6 - 7 000 ot. se vejdu do 6,2 - 6,5 l. Dlouhodobý průměr za mám 6,2 l a to rozhodně nejezdím vůbec úsporně. Mám rád když motorka jede...klidně vytáčím až k 8 000 ot. a užívám si to. Cestování super ( Alpy ) i na vodě. Ovládání motorky v zatáčkách, vracečky v Alpách no problém. Kontrola trakce ( dva stupně ) na nezpevněném povrchu dovolí s prstem v nose pěkné krátké drifty dobrá zábava...kdo umí víc dá se i vypnout.

Co mi trošku vadí: při tankování je v hrdle nějaká dělící přepážka, pokud se neopatrně tankuje zacáká to celou nádrž.
Mírná nestabilita v rychlostech nad 170 km/h...asi turbulence plexi a nebo by možná pomohl tlumič řízení.
Jinak plexi mi dělá pořád nějaké problémy. V jakékoliv poloze to nikdy není ideální. Po namontování přídavného malého štítku od Wünderlich se to mírně zlepšilo ale ideál to není. Stavitelné plexi od Givi prý ve vyšších rychlostech vibruje. Tak nevím zda do toho investovat nebo ne. Pro mě je toto největší slabina Explorera pro jezdce z výškou postavy nad 182 cm. ( turbulence, hluk do helmy, jezdím ve vyklápěčce Schubert C3 Pro která je třeba na naháči úplně super tichá) Za ty prachy by plexi mohli mít aspoň elektricky nastavitelné jelikož na každou rychlost je potřeba jiné nastavení plexi.
Pokud má někdo zkušenosti s jiným plexi a má to vyzkoušené dejte info ( MRA, PUIG atd..) Nakonec pomohlo tohle plexi...super.







Tak na konci sezony 2014 najeto 12 800 km...spokojenost...paráda.
Na konci roku 2015 najeto 24 000 km. Explorer šlape jak hodinky, naprosto bez problémů ...




Na konci sezóny 2016 najeto 30 000 km, dokoupeno komfortní sedlo od Touratechu. Tiger šlape jako hodinky, bez nějakých závad. Přes zimu mám v plánu vyměnit přední tlumiče za nějaké lepší...a na jaře 2017 mě čeká velký servis.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sasos69
sasos69 napsal 02.05.20 v 15:43 10b.

petrsonn
petrsonn napsal 16.02.18 v 19:28 10b.

bunka20
bunka20 napsal 20.07.15 v 20:51

kdybych měl bohatého sponzora, chtěl bych také tuto moto. Velmi se mi líbí bílá barva a štít motoru v černé barvě jí taky sluší. Rád bych jí viděl s kulatýma kuframa, ale hranaté poslouží jako stoleček...Viki..Přeju i závidím.

Petrgsxr
Petrgsxr napsal 05.04.15 v 19:36

Ahoj...nakonec vyhrálo nejlepší plexi od chromegalaxy..mrkni na: www.triumph-tiger.cz

jiri.nikl
jiri.nikl napsal 03.04.15 v 10:11 10b.

Ahojky,jak jsi dopadl s tim plexi,uz si to vychytal?
Za krasnou srdcovku deseeeet

Více komentářů



TOPlist