PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 796 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vena-x
Vloženo 31.3.2014
Aktualizováno 28.10.2020
Zobrazeno 5 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Cervena Ducati Monster 796 ABS - nadherna Italska klasika.

Více fotografii

Motorka koupena od Autohaus Waser - Koupeno v Nemecku (Autohaus Waser v Tiengenu). Nebyl problem s testovaci jizdou, vse OK.

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Streetfighter 848/s: Nejak mi nesedla a mel jsem z ni strach ;-)

První dojmy - Delsi dobu (3 roky) jsem bez byl motorky, ale pocasi a volani jara me lakalo cim dal voc. Chtel jsem 2-valec a nahace, co jinyho a lepsiho nez Ducati me nenapadlo. Po testovaci jizde jsem mel pocit ze tu motorku mam uz alespon 5 let! Neuveritelne mi selda jako zadna jina.

Motorku bych doporučil pro - Pro nekoho kdo uz ma neco najezdeno, neni to sice zadna brutalita, ale umi jet hodne hrube. Takze si dovedu predtsavit ze to bude pro zacatecnika problem. Sedlo je nizko, takze i vhodna pro mensi lidi (mam 172cm).

Doplňky na motorce - Zatim zadne, jeste voni novotou

Recenze

Na masine jsem jezdil hodne let. Zacinal jsem na NTV (po Jawe 350 muj provni japonec), potom SV650S, VTR a chtel jsem zkusit 4val tak zelena krasavice Z750.

Pak prislo stehovani se i s rodinou do Nemecka a tak jsem Zeda prodal a o motorce jsem zpocatku moc nepremyslel, protoze ani nebyl cas a chtel jsem venovat vikendy rodine kdyz uz jsem pres tyden dlouho v praci. Letos najare ale prisel zlom a volani motoru a chtel jsem si taky obcas vyjet. Jsou tady nadherny podminky pro jezdeni (Swarzwald), suprovy klikaty okresky a na dalnici nekde nejsou rychlostni limity. Lita to tady opravdu hodne!

O znacce jsem mel jasno, Ducati byla jasna volba. Ted uz najit nejblizsiho dealera a jet se tam podivat. Po pravde receno na zacatku me ucaroval a chtel jsem jit do Streetfighter 848, ale stredni Monster se mi taky libil. Domluvil jsem si tedy zkusebni jizdy na obou at mam moznost srovnani, protoze jsem fakt 3 roky na nicem nejel. Nadesel den D a trosku s obavami jsem se dostavil na dohodnute jizdy. Obe masiny byly pripravene a uz jsem tedy jen podepsal kauci (2.000 EUR - spoluucast kdyz to naborim) a jel jsem. Prvni jizda - Streetfighter. Motorka je nadherna, oproti vzhledu neni posaz az tak sportovni jak to vypada. Zadek me ale bolel uz po 5ti minutach a sedatko spolujezdce je jeste horsi. Ale co me odradilo nejvice bylo, ze jsem se bal zatacek, nejak mi to neslo klopit a mel jsem strach. Sily mela masina ukrutne (nechtel bych jet na Streetfighteru 1100). A motor brutalni buchar a vibrator. Po navratu jsem si rikal, ze je to v prdeli, ze Ducati asi nebude motorka pro me. Nasledovala druha jizda na Monstru. Vedel jsem ze do zadne 6tky jit nemuzu, tak vyhrala stredn i cesta s Mostrem 796 (1200 je pekna ale taky o 4.000 EUR drazsi a to uz jsme vazne dat nechtel). Posez jek v kresle, nedherne pohodlny, zadek nebolel, motor krasne busil ale nebylo takova surovost jak na prvnim Streetfhighteru. Ale to nejlepsi byla ovladatelnost a zataceni. Motorka je lehka a slo to jako hracka, proste nadhera na klikaty okresky s dostatkem vykonu. Byl jsem z ni nadsenej a jsem vlastne porad!

Pak uz prislo jen objednani, zaplaceni 1.splatky a ted budu vesele 2 roky splaceni. Ted uz je Monster doma v garazi a jezdim kazdej den do prace (6km, ale jezdim zkratkou, takze min.20km . O vikednu jsme jeli se i se zenou na cca 170km vylet po okoli a i ona byla nadsena. Rikala ze na pohodlnejsim sedatku spolujezdce jeste nesedela. Ted mam najeto 350km, motorku porad zajizdim (prvnich 1.000km nemam tocit vic nez 6tis/min). Rekl bych par postrehu, motorka je sprevodovana do rychla, takze jizda mestem (dle predpisu) rychlost 1-2, na Budnestrasse (hlavni okreska v nemecku max.100km/h) radim 3-4, nekldy i 5 ale to musim jet min.100km/h. 6tku radim vzacne a asi ji tam dali na jizdu po dalnici. Musim jet min.130-140km/h aby to melo smysl. Musim si davat bachat abych neprisel o papiry a davat to tam fakt jen na dalnici. Motor krasne busi a pridava dojmu ze to neni zadny ozeravatko (i bez ladaku). Spotreba zatim pri jizde ve dvou 5,5l/100km. Vestinu casu jezdim sam a motorka mi vykonove bohate staci, zatim staci i ve dvou, takze nemam strach ze za 3 mesice si reknu ze by to chtelo neco silnejsiho. Chce to drzet trochu v otackach, protoze vas kdyz ne tak vas to nakope. Je to krasavice a tesim se ze spolu procestujeme hooodne moc a dlouho. Takze kdyz uz mas neco najezdeny, mas rad dvou-valce a krasnej zvuk a nejsi superstrelec kterej potrebuje min120PS a hledas obratnou, lehkou a nadhernou motorku s dostatkem vykonu je Monster 796 to pravou volbou!

Preji Vsem mnoho stastnych km!

update 12.7.2014

Ahoj bikeři,
tak už mám trošku něco najeto a tak bych se s váími rád podělil o nové zušenosti. V tuto chvílo mám asi 2.300km a mám po první garančce po 1.000km.

1.servis (1.000km) - Jedno doporučení, nejezděte s motorkou na předepsaný servis dříve než se vám zozsvítí kontrolka klíče (servis). Jel jsem když jsem měl 970km, udělali servis, a při cestě nazpět se mi při 1.000km rožla kontrolka, tak jsem to otočil, vrátil se aby mi to vymazali. Sralo by mě, kdybych se na tu kontrolku musel dívat další rok / 12.000km kdy je další prohlídka. Tak bacha na to. Jinak co mě překvapilo, museli docela značně dotáhnout řetěz, ale je to prý u novýho normání.

Spotřeba - Cos e týče spotřeby, pohybuje se teď okolo 5-5,5l/100km (jezdím sám) a jezdím tak normálně a rád akceleruju, což asi každej kdo má 2-válec , takže to považuju za velmi slušnou spotřebu. Kontrolka rezervy se rozvycuje asi po 170-200km od natankování plné (13,5litrové!) nádrže.

Rychlosti - Už jsem se sžil a umím jet i v obci 50km/h (na 2-3). Mimo obec (max100kmh), obyčejně na 4. Stovku moc nedodržuju, obyčejně jen když jedu v koloně, takže občas tam buchnu 5, která si vystačí tak do 120kmh, potom už si to žádá 6, ale na okreskách ta pětka stačí. Už jsem jel i po dálnici a při 130-140 jsem chtěl řadit dál, ale sedmička tam už není . Nicméně tato motorka není určena primárně na dálníce, takže to nikomu nevadí. Max. jsem zatím zkoušel asi 180kmh, jelo by to víc ale zatím jsem nechtěl.

Jízda - Velikostí je to pro mě relativně akorát motorka, takže mě kromě brnění pravé ruky po cca 30.minutách jízdy nic netrápí. Ty vibrace jsou cítít, ale s tím jsem počítal, dá se to eliminovat změnou otáček kterýma jedete. Nebo chvíli uvolnit pravou ruku. Ale není to nic závažnýho. Ještě jsem nejel nějakou delší štreku, takže co mě bude bolet nejvíc nevím, nicméně v srpnu plánuju 1.000km (a 700km v jednom dni), tak dám vědět jak to bylo s pohodlím .

Zvuk - ty originální koncovky v žádným případě neměňte za ladáky, ten zvuk je úžasnej. Laďáky sice vypadají malinko lépe ale zvuk jde do kytek. Toď má rada na závěr.

Mějte se! Užívejte si léto, ale jezděte s rozumem.
Véna-X





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
brzda80
brzda80 napsal 22.04.16 v 07:23 10b.

To je prostě designová pecka!

n.y.m.f.a
n.y.m.f.a napsal 30.08.14 v 13:28

vlastním stejnou a nesouhlasím s konečnou větou:) vyměnila jsem originál výfuky za titanové spark. a můžu říct a plno lidí co semnou jelo, nebo mašinu jen slyšelo že je to luxus!!! nádherný hrubý kultivovaný zvuk... a velice vkusný...

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 15.07.14 v 20:15 10b.

krásná italka

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 18.05.14 v 15:28 10b.

Fajnovej stroj

Fidel1994
Fidel1994 napsal 07.04.14 v 12:25 10b.

Opravdu nádherný stroj, hodně šťastných kilometrů s ním, přeji.

Více komentářů



TOPlist