BMW K 1300 GT (2009)

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 10 záznamů

Quasar
Quasar napsal 03.01.17 v 22:10 10b.

ať jezdí a pohodové návraty domů

maroth71 napsal 29.10.16 v 11:43

Jsem pro jen trochu tepla by to chtělo

Zemik
Zemik napsal 28.10.16 v 10:32 10b.

Je nádherná je jí třeba vidět na živo někde na vyjížďce klidně se mužem proletět .

_Lišák
_Lišák napsal 26.02.15 v 14:23

Hezký křižník .

maroth71 napsal 23.08.14 v 00:14

Aha tak starter jsem ještě neřešil řešil jsem jen jednou volnoběžku starteru nechtěla zapadat ale nakonec se zjistilo že minuly majitel nepoužívala plnou syntetiku a já ano a ta plna syntetika začale rozpouštět karbon v motoru a tu volnoběžku zalepil :Udělal jsem dvě výměny oleje pořádně propláchl motor a vše je ok . Gumy jsem koupil Michelin pilot road 4 gt . mám na nich necelých 8000 a jsou ze 2/3 pryč ale myslím že takových 11000 by mohli dát

paveljbc
paveljbc napsal 19.08.14 v 23:34

Tak i BMW je jenom stroj ... ale je fakt, ze to zadni lozisko dostav a zabrat. Kdyz to nalozis, jak to mas na tech fotkach, tak tam mas 0,5t ani nemrknes ... Ja osobne bojuji se starterem, kdyz je to hodne ohraty, tak nechce startovat, jako kdyby byla vybita baterka ... alee spis to je nejaka prepetova ochrana ...
Ale jinak supr, pred tim jsem 1200 GT (najeto 30 tis km), ted uz mam na 1300 GT najeto 15 tis km (to je strasny), a asi uz jsme hodne velci kamaradi ... Jen me zarazilo, jak ty dve motorky jsou odlisny ...jaky gumy jezdis?

maroth71 napsal 18.08.14 v 23:21

Ahoj . Jízda super leteos jsme s manželkou dali menší dovolenku na seznámení s motorkou A ,SLOVINSKO ,CHORVATSKO ITÁLIII . Cesta v pohodě motorka taky v pohodě až na defekt v IT tam jsem tedy ocenil kontrolu tlaku v pneu když se mi rozblikala kontrolka o uniku vzduchu z pneu tak do 10 minut jsem provedlopravu pneu aniž by mi utekl všechen vzduch z kola :) . Tempomat je taky dobrá vychytávka hlavně dobrý odpočinek pro pravou ruku . Co se týká takovýchto vychytávek tak super . Trochu jsem sice vyjížděl s obavami protože se mi zdálo že mám trochu volné zadní ložisko ale po ujiště ní ze servisu BMW kdy mi bylo řečeno ž eje to v normě a minimální vule na zadním kole může být jsem vyjel a i v pohodě se vrátil . Spotřeba 5l/100 a i ochrana proti vodě taky na výbornou . Dalo by se to shrnout jako pozitivní . Po koupi jsem ještě dvakrát než jsme jeli na dovolenou vyměnil olej předešlý majitel dával do motoru nějaký jiný než doporučený olej a zalepila se mi volnoběžka u starteru . Teď už ale v pohodě . Co mě ale štve je to že jsem nechal vyměnit čidlo oleje " na displeji mi hlásí že ho je málo ale ve skutečnosti podle měrky je ho dost " a zase je nefunkční ale už jsem objednaný do servisu prý se to stává což mi přijde trochu divné když jsem si kupoval BMW tak jsem nepředpokládal že mi v servisu BMW řeknou že takové věci jsou běžné . Uvidíme co dále motorka je pěkně živá i když jsem naložený v plné palbě a přede si na svých 5/100 bez nějakého omezení teda až na manipulaci v malých prostorech a nebo otáčení se na silnici ale to jsou věci sktými jsem tak trochu počítal

paveljbc
paveljbc napsal 18.08.14 v 22:06

Cus, tak jaké jsou zkušenosti? P.

Clooney
Clooney napsal 10.04.14 v 21:59 10b.

super koráb - taky jsem po ní pošilhával , dávám 10

Piki
Piki napsal 28.03.14 v 08:01 9b.

Ta výbava je uchvatná, životnost příkladná. Dávám 9, protože mi tam chybí charakter boxera RT, ale to je každého věc. Ať to lítá