Nízká tak akorát na mě ( 171 cm ) , pohodlná s krásným zátahem od spodu .
Motorka koupena od FIRMA:2B Moto (Trutnov) - Zkušenosti naprosto perfektní
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 600 Intruder: omarodil jsem takže cesta přes půlku ČR nepřicházela v úvahu takže má jiného majitele
Suzuki GSF 600 Bandit: řidítka byla na můj vkus kapku dole , jinak nádhernej stroj
První dojmy - Zatím nemám moc najeto , je to moje první velká motorka . Takže první dojem byl že řídím tank na dvouch kolech ( docela mě překvapila pocitová hmotnost ) . Ale po prvním rozjetí to začla být naopak příjemná vlastnost ( žádná uskákanost a neposednost lehčích strojů ) . Také mě překvapili docela brzdy ( zatím ty nejjedovatější co jsem zkusil ) Brembo . prostě parádička . Motka krásně jela do zatáček . Ze začátku jsem si musel dávat pozor na brždění motorem ( skoro stejný efekt jako ty bremba ) . Ale potom to už byla prostě nádhera . Jediné subjektivní mínus bylo řazení . Musí se řadit svižně jinak produkujete efekty jako Tatra 148 chce to chvilku cviku .
Motorku bych doporučil pro - No myslím že by byl vhodný jak pro chlapy tak holky ( sice je kapku těžká ale viděl jsem holky kočírovat i o dost těžší stroje ) . Ovšem pro dlouhány asi nebude ( tak do 175 až 180 cm ) kámoš má 190 a měl problém s nohama . neměl je kam dát :-)
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti , ABS , origo kufry BMW ( nejsou na fotce ) stavitelné sedlo
Recenze
No zkušeností zatím moc není ( cca 500 km )
Téhle motorce je v podstatě jedno kudy jedete a jak rychle jedete .
Na okreskách nebo na dálnicích či serpentinách všude si to prostě užíváte at jedete 30 km/h nebo 130 km/h je jí to fuk . Jen jednu situaci nemá moc ráda a to je plížení v koloně a manipulace při minimálních rychlostech cca tak do 5 km/h . To už je kapku nevrlá a nechce se jí moc zatáčet .
Motor to je kapitola sama pro sebe , ten boxer je prostě úžasnej silnej krouťák a přitom sametovej chod . Pocitově těžkej stabylák .
Zatím jsem nejel delší štreku ale dovedu si představit jet na ni celý den .
Je neuvěřitelně pohodlná , neutahá .
Spotřeba papírově cca 4,6 litru a ve skutečnosti jsem najel na jednu nádrž skoro 400 km (povětšinou ala kochačka ) tak by to tak nějak zhruba odpovídalo .
Tak jsem tu po delší odmlce tak sem hodím pár postřehů .
Motorka má najeto po roce 5 950 km k mé naprosté spokojenosti .
Za celou dobu se na ni vyskytla jen jedna porucha taková lapálie ale o to záludnější
Cestou z Pomezních Bud jsem přišel téměř o veškerou elektřinu takže mi motor chcípl a zůstal jsem vyset . Naštěstí se našel dobrý člověk který mi pomocí startovacích kabelů motor znovu nahodil . Motor se udržel v chodu pouze se zhasnutými světly takže sem jen domu bez světel a modlil se ať nepotkám nějakou kontrolu ( bal jsem se házet i blinkry aby mi to znovu nechcíplo tak jsem jel jak šnek ) naštěstí toho blikání nebylo moc jel jsem furt po hlavní celejch 30 km . No a v servisu se ukázalo že v hlavním kabelovém svazku praskly dva vodiče tak nešťastně že z alternátoru do baterky neteklo nic ale nějakým způsobem to vyřadilo kontrolku nabíjení a ta se chovala jako by nic.
Od té poruchy najeto 4 400 km a je to od té doby naprostej balzám ježděníčko
Vypadá moc hezky a jak píšeš, tak jsi s ní asi spokojený??? Uvažuji, se po delší odmlce opět vrátit do sedla a právě o R-ku přemýšlím. S výškou jsem na tom stejně, taj by mi snad mohla taky vyhovovat?
To má zajímavě řešené přední vidlice. Řekl bych, že to bude držet v zatáčkách i líp než nějaké USDčka
klasika za 10
Krásný motocykl.
moc pěkny bavor