renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ŽandaXVS650
Vloženo 25.3.2014
Aktualizováno 25.3.2014
Zobrazeno 4 296x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jedná se o skútříka který se dle mého názoru hodí pro širokou škálu využití, mohou na něm jezdit jak mužský, tak ženský, od puberťáků po seniory, od couraček po vesnici, ježděním za prací, tak i na nějaké výlety.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:ACURA (Bečov) - Zatím dobrý, ochota a vstřícnost sama, ale to je každý obchodník který prodává, že?

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kymco K-XCT 125i: O něco vyšší cena, a na mojí prťavou postavu moc velká.

První dojmy - Do teď jsem jezdila jen jako baťůžek na Yamaha XVS 650 DragStar Classic, takže jako řidič jednostopých vozidel nemám naprosto žádné zkušenosti. Moje první jízdy probíhaly na opuštěném parkovišti, kde jsem se s Hondičkou pomalu sžívala. Můj chlap mi několikrát před jízdou stále opakoval základní informace pro řízení motocyklu, stále mi vysvětloval ovládání, rozjíždění, brzdění, náklony, atd., až jsem z toho byla celá nervózní a před první jízdou jsem byla docela vyklepaná, ale musím uznat, že když jsem se opravdu držela jeho rad a instrukcí, tak jsem náhle zjistila, že se skútr celkem snadno ovládá, je poslušný, a dělá přesně to co po něm chci. Mé první dojmy jsou z řízení Hondy PCX tedy velice kladné, nemám sice s čím porovnávat, ovšem jestli jsem si někdy představovala řízení motorky, tak asi nějak takhle. Jak říkám, skútr je poslušný, klidný, a pro absolutního začátečníka mírumilovný.

Motorku bych doporučil pro - Otázka, pro koho je moto nejvhodnější mi připomíná otázku kdo by mohl poslouchat skupinu Kabát. Kabáty taky přece může poslouchat od malých dětí, až po seniory úplně každý, většině se líbí, a na žádné akci poslech Kabátů nikoho neurazí. No a stejné je to i s tímto skútříkem. Dovedu si na něm představit jak kluky a holky s čerstvým řidičákem, rybáře, lékaře, horníka který na něm jede do práce na šachtu, tak i babičku, která jede na pravidelný kurz pletení. Tento skútr je prostě velice povedený, a jeho prodejní úspěšnost jasně potvrzuje, že nejspíše zasáhl velkou škálu lidí. To je asi tak všechno, co k mému novému mazlíkovi, kterému tedy můj chlap něžně říká "rudá mrda" mohu uvést. Všem, co těmto řádkům sepsaným absolutním laikem věnovali pozornost moc děkuji, a jak říká jeden náš kamarád, kolama dolů !!!

Doplňky na motorce - Zatím žádné, a asi ani žádné nebudou. Líbí se mi tak, jak je. Možná bych chtěla jen červené reflexní proužky na kola, no ještě musím doma trochu zaškemrat.

Recenze

Tohoto mazlíka jsem si vybrala protože bydlíme na vesnici, odkud samozřejmě musím na drobné nákupy, na drby za kamarádkami, atd., atd., atd. vyrážet do nedaleko vzdáleného města, a kolikrát mi přijde zbytečné na takové couračky jezdit dvoutunovým autem. Proto koupě skútru byla myslím rozumná volba. No a samozřejmě taky abych trochu konkurovala naší skvělé partě, se kterou jezdíme na taky skvělých Chopperech.
Ke zkušenostem na tomto skútříku se tady nemohu moc rozepisovat, taky bych mohla plácat nesmysly, za které bych tady mohla být zkušenými motorkáři ukamenována, ale také hlavně proto, protože jsem zatím mimo jízd na velkém opuštěném parkovišti vyjela do provozu jen několikrát, přičemž jsem zatím moc zkušeností nenasbírala. Zatím jezdím velice opatrně a s obrovským respektem. Jen k samotnému skútříku mohu napsat, že má celkem obstojný úložný prostor, do kterého uložím bez problémů svou helmu, a poté i drobný nákup. Protože má velké přední světlo, tak zatmi velice dobře svítí. Výrobce uvádí spotřebu okolo 2,1 l na 100 km, což tedy ještě sama nemám ověřeno, ale jestli spotřeba bude těmto údajům skutečně odpovídat, tak to bude skvělé. Nízká spotřeba by měla být i díky automatickému vypínání motoru na křižovatkách, z čehož jsem byla nejprve nesvá, ale velice rychle se dá na toto zvyknout, a nyní mi již přijde samovolné vypínání motoru při zastavení naprosto normální a celkem i zajímavé, obzvlášť když je reakce motoru na pootočení rukojetí plynu a následném nastartování tak rychlá. Ovladatelnost tohoto skútru je dle mého názoru velice snadná, já mohu porovnávat jen s naší mašinou Yamahou Dragstar, u které když je na stojánku, tak ani nepootočím řídítky, no a o tom, že bych tuto motorku mohla sama sundat ze stojánku, tak o tom nemůže být vůbec řeč. Má váha 48 kg, a výška 162 cm se s takovými motorkami moc přetlačovat nemůže, proto se mi zdá, že tento skútřík je velice snadno ovladatelný, a hlavně pro drobné dívky, či ženy je jako stvořený.
Myslím si, že tento skútřík byl stvořen především pro městský provoz. Protože je relativně i docela rychlý, tak mu nedělají potíže ani krátké přejezdy po rychlostních silnicích mezi obcemi a městy, a kdyby mi někdo řekl, že se na něm vydal třeba do Rakouska na Grossglockner, tak bych mu asi řekla, jo v pohodě, a co cesta, dobrý ne?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
matti
matti napsal 08.10.14 v 18:08

Super volba!!!

obelixx
obelixx napsal 15.06.14 v 15:51 9b.

Dobrá volba !

Sonyjarek
Sonyjarek napsal 17.05.14 v 17:45

Nebezpečná ta kombinace ty a drak...:):):) Hondice pěkná slušivá, výstižná recenze za 10 jasná.

nejrobert
nejrobert napsal 06.04.14 v 21:28 10b.

Moc krásný skutr.
Jak pak to asi jezdí.
Mnoho štastných kilometrů.

alexander
alexander napsal 01.04.14 v 20:49

dobrý,taky o něm uvažuju na ty couračky okolo komína...

Více komentářů



TOPlist