PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXT 1000 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník velesmoula
Vloženo 22.3.2014
Aktualizováno 27.7.2014
Zobrazeno 1 338x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stará, velká, těžká motorka, ale spolehlivá , pohodlná a až jsem byl překvapenej, jak poslušná

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000F: důvod neuveden
Honda VFR 750: důvod neuveden

První dojmy - Bál sem se jí, po všem co jsem četl, jak je těžká, hůř padá do zatáček atd, ale první den sem najel cca 100 km, část sám a část ve dvou a maximální spokojenost. Nikdy jsem nejel na ničem novějším, takže nemohu posuzovat, ale z toho, co jsem měl, tak určitě nejlepší stroj a to nejen kvůli výkonu.

Motorku bych doporučil pro - Určitě ne pro začátečníky, výkon a váha určitě neni do začátku nejlepší, ale jinak si troufám tvrdit, že je to dobrá motorka na sportovní jízdu, kdy se člověk vyblbne, tak i na cestování a jízdu jen na pohodu.

Doplňky na motorce - Na motorce je snad jen kufr, jinak na nic

Recenze

Vždycky se mi líbili zakapotované suprsporty, ale po ZXR 750 jsem usoudil, že na vyjíždky ve dvou to nebude, takže jsem začla koukat po něčem sportovnějším, ale zároveň pohodlnějším. Nakonec, krom nějakých tipických cesťáků, jakou nouzových řešení, jsem začal váhat hlavně mezi Hondou CBR1000F a Touhle Kawou. Hondu mám kvalitou na nejvyším místě z Japonců, ale měl jsem už dvě Kawy a asi hlavně proto jsem šel do další, Nejspíš srdcová záležitost už
Všude jsem četl různé názory a proto jsem se toho trochu bál, ale hned po první manipulaci a prvním svezení jsem se až divil, protože vše bylo uplně super. Předešlá motorka byla na manipulaci na místě mnohem horší, alespon pro mě a i pohodlí při jízdě bylo jinde, takže jsem dlouho neváhal, na nějaké ty škrábancea mouchy se vykašlal a motorku jsem koupil.
Hned jak jsme ji přivezli, vyrazili sme na vyjíždku s přítelkyní jako baťůžkem a kamarád jel na svojí. Cestou tam jsem se hodně bál, přeci jen, výkon a zátah je šílenej, něco takovýho jsem vážně nečekal od tak starýho stroje, mám zní respekt a myslím, že ještě dlouho mít budu. Další věc, že jsem půl roku neseděl na větší motorce, což bylo taky hodně znát a kamaráda jsme hodně brzdili. Motor tahá od malých otáček, když jsem předjížděl, tak jsem ani nemusel podřazovat, jen jsem přidal a ve vysokých otáčkách to rve ruce. Takže co se motoru týká, naprostá spokojenost, jen řazení je trošku tvrdší, ale na to se dá zvyknout.
Podvozek zatím taky vypadá skvěle. Po několika km jsem si už trochu zvykl a musím říct, že jsem žádnou motorku neklopil tak, jako tuhle, ikdyž mam pořát velké rezervy. Četl jsem, že se musí přemlouvat a nevím, třeba proti moderním strojům ano, ale ze všeho, co jsem měl je tahle nejhodnější, hezky padá a drží. Jediné, s čím je problém, tak jsou brzdy, přijde mi, že tam je vzduch a páčka je trošku gumová, ale pokud to tak je, tak jde o prkotinu. Musím jen smekat nad tím, co v té době, když se minulé réžimy tady chlubili třindama a zavrhovali projekty na celkem moderní čtyřtakty, v Japonsku dělali běžně za stroje.
Další věcí, co mě překvapilo jsou různé malé detaily. Například malý prostor vedle bůdíků, další prostor pod sedačkou, kam se leze z boku zamykacíma dvírkama, vytahovací křidélko za sedačkou, držáčky na sít na zavazadlo, místo spolujezdce, nastavení zadního tlumiče z boku a mnoho dalších drobností, ale zajímaých a hlavně praktických.
Mám na ní najeto hodně málo na nějaké velké hodnocení a neměl jsem tolik strojů na porovnávání, takže jde spíš o takové ty první dojmy, ale jak jsem psal, z toho co jsem měl, tak je nejlepší stroj, jak motor, podvozek, pohodlí, tak i prostor na zavazadla, mám na ní kufr od předchozího majitele.

Už jsem si na ní najel pár tisíc km za letošek, udělal na ní pár drobností a začal jsem si zvykat a bejt odvážnější a naprostá spokojenost. Výkon, spotřeba, pohodlí, s kufrem a tankvakem hromada místa, jízdní vlastnosti, pro mě vše uplně super, jen pro cestovní jízdu na 100% doporučuji cestovní plexi, s origo bez zalehnutí je problém. Bohužel se vyskytla jedna jediná blbost, kvůli které na ni nebudu moct nejspíše jezdit dál. Začlo mě bodat v dlani do takové míry, že nešlo jezdit a bohužel jsem zjistil, že jsou řidítka, které jsou na brejlích na tvrdo, pod takovým úhlem, že s mojí postavou se neopřu rukama na řidítka celýma rukama, ale jen částí dlaně, v které mě následně strašně bolí a do ted jsem nenašel žádný způsob, jak tento problém vyřešit a nikdo mi nebyl schopný poradit, takže ikdyž jsem si jí hodně oblíbil, nejspíš bude muset pryč.

Tak nakonec kvůli bolestem v ruce jsem se sní musel rozloučit. Neměl jsem jí dlouho, ale zvykl jsem si na ní a byl jsem sní maximálně spokojený až na ty řidítka, splnila, co jsem čekal, velkej, silnej cesták, s kterym jde jet ryhlejc, ale i na pohodu, ale hold jsem musel jít dál.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist