renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mildaz
Vloženo 22.3.2014
Aktualizováno 16.6.2018
Zobrazeno 6 234x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 09.02.2015, Uskutečněno: 09.02.2015, Stav tachometru: 52600 km, Zhlédnuto: 23x


V loňském roce se mi podařilo zachytit výpustným šroubem o obrubník. Následné vylomení šroubu i s kusem vany a ztráty olejové náplně ( u Třebíče) znamenalo cestu domů autobusem, motorka u známého v Předíně, cesta autem s novou olejovou vanou a oprava. Podařilo se mi sehnat šroub podle mé představy (imbus), vyměneno a teď již není čím zachytit, musel bych narvat celou vanu
Nechápu, proč tam Kawa nedává takový šroub již z výroby, originál je opravdu hrůza.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mildaz (13) napsal 29.11.2015 v 13:41

Jako kritiku jsem to nebral, naopak - konstruktivní připomínky jsou vítány
U nás dokončují kanalizaci, drbou se s tím už dva roky, po bojích s místní komunikací už mám šroub celkem solidně odřený, být tam původní, dělal jsem zase vanu
K nám se holt lépe hodí něco takového co máš ty, měl jsem dříve Pegaso a na naše silnice ideální.

raid (45) napsal 29.11.2015 v 09:32

nemyslel jsem to jako kritiku té sofistikované náhrady, to se omlouvám, jestli to tak vyznělo Reagoval jsem na tu poslední větu. U Kawy nejspíš používají jeden typ výpušťáku na všechno a tak tam dávají toho humpoláckého blbuvzdorného macka. Na moto i v autě mám imbusy (u auta dokonce jen čtyřhran) a problém s tím občas je. A že jsem se právě taky přistihl, jak kolem toho skáču a nadávám, co tam kurva ta díra dělá, proč nepoužili obyčejný staletím osvědčený šestihran, jak je možný že je někdo tak blbej, proč já se s tím doprdele mám srát a jediný důvod, proč to celý nerozmlátím je ten, že nepoužili hvězdičku
Každopádně u té Kawy je to celé hodně nešikovně vystrčené, asi malý šikmooký konstruktér nepočítal s hardcore evropským žulovým obrubníkem

Mildaz (13) napsal 28.11.2015 v 18:50

Tahle Kawa není enduro, většinu bordelu od kola schytaj výfukový svody, a aby se dostalo něco do imbusu, to už by musela být smůla. Letos jsem nalítal 12 tis., šroub čistej , při výměně oleje šel povolit bez problémů. Pokud člověk není dobytek a nezarve to, dodrží utahovací moment 20 Nm, tak s povolením určitě problém nebude.

raid (45) napsal 28.11.2015 v 13:45

možná proto, že když se ten imbus zaplní bordelem od předního kola, což může být i rozteklý asfalt, problém je na světě


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ventilové vůle (vačková hřídel), spojka

    Poslední roky byly na ježdění slabé a ty kovidové naprostá katastrofa. Pustil jsem se tedy do řádné prověrky motoru. Kontrola spojky a lamel v pořádku, lamely mají mít tloušťku 2,9 - 3,1 mm, po přeměření všechny shodně 3

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2022
    Uskutečněno: 14.05.2022
    Tachometr: 78000km
  • Tak ještě ložiska

    Při zimní rozborce ložiska zadního kola (sundané) nevykazovala vůli, nezadrhávala a chodila dobře. Ale po nasazení na motorku a kývání kolem do stran bylo cítit slabé lupání. Tak jsem raději objednal nové - komplet sada

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.04.2017
    Uskutečněno: 09.04.2017
    Tachometr: 75500km
    Komentářů: 1x
  • Příprava na sezónu 2017

    V zimě je nuda, tak jsem se trochu bavil. Jako vždy na začátek sezony vyměnit olej v motoru - Repsol 15W 50, nový filtr a dal jsem nové svíce NGK CR9EK. Říkal jsem si, že brzdy už zaslouží pořádnou údržbu, tak jsem je ko

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.03.2017
    Uskutečněno: 26.03.2017
    Tachometr: 75000km
    Komentářů: 2x


TOPlist