V loňském roce se mi podařilo zachytit výpustným šroubem o obrubník. Následné vylomení šroubu i s kusem vany a ztráty olejové náplně ( u Třebíče) znamenalo cestu domů autobusem, motorka u známého v Předíně, cesta autem s novou olejovou vanou a oprava. Podařilo se mi sehnat šroub podle mé představy (imbus), vyměneno a teď již není čím zachytit, musel bych narvat celou vanu
Nechápu, proč tam Kawa nedává takový šroub již z výroby, originál je opravdu hrůza.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Poslední roky byly na ježdění slabé a ty kovidové naprostá katastrofa. Pustil jsem se tedy do řádné prověrky motoru. Kontrola spojky a lamel v pořádku, lamely mají mít tloušťku 2,9 - 3,1 mm, po přeměření všechny shodně 3
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 14.05.2022 |
Uskutečněno:
| 14.05.2022 |
Tachometr:
| 78000km |
-
Při zimní rozborce ložiska zadního kola (sundané) nevykazovala vůli, nezadrhávala a chodila dobře. Ale po nasazení na motorku a kývání kolem do stran bylo cítit slabé lupání. Tak jsem raději objednal nové - komplet sada
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 14.04.2017 |
Uskutečněno:
| 09.04.2017 |
Tachometr:
| 75500km |
Komentářů:
| 1x |
-
V zimě je nuda, tak jsem se trochu bavil. Jako vždy na začátek sezony vyměnit olej v motoru - Repsol 15W 50, nový filtr a dal jsem nové svíce NGK CR9EK. Říkal jsem si, že brzdy už zaslouží pořádnou údržbu, tak jsem je ko
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 26.03.2017 |
Uskutečněno:
| 26.03.2017 |
Tachometr:
| 75000km |
Komentářů:
| 2x |
Jako kritiku jsem to nebral, naopak - konstruktivní připomínky jsou vítány
U nás dokončují kanalizaci, drbou se s tím už dva roky, po bojích s místní komunikací už mám šroub celkem solidně odřený, být tam původní, dělal jsem zase vanu
K nám se holt lépe hodí něco takového co máš ty, měl jsem dříve Pegaso a na naše silnice ideální.
nemyslel jsem to jako kritiku té sofistikované náhrady, to se omlouvám, jestli to tak vyznělo Reagoval jsem na tu poslední větu. U Kawy nejspíš používají jeden typ výpušťáku na všechno a tak tam dávají toho humpoláckého blbuvzdorného macka. Na moto i v autě mám imbusy (u auta dokonce jen čtyřhran) a problém s tím občas je. A že jsem se právě taky přistihl, jak kolem toho skáču a nadávám, co tam kurva ta díra dělá, proč nepoužili obyčejný staletím osvědčený šestihran, jak je možný že je někdo tak blbej, proč já se s tím doprdele mám srát a jediný důvod, proč to celý nerozmlátím je ten, že nepoužili hvězdičku
Každopádně u té Kawy je to celé hodně nešikovně vystrčené, asi malý šikmooký konstruktér nepočítal s hardcore evropským žulovým obrubníkem
Tahle Kawa není enduro, většinu bordelu od kola schytaj výfukový svody, a aby se dostalo něco do imbusu, to už by musela být smůla. Letos jsem nalítal 12 tis., šroub čistej , při výměně oleje šel povolit bez problémů. Pokud člověk není dobytek a nezarve to, dodrží utahovací moment 20 Nm, tak s povolením určitě problém nebude.
možná proto, že když se ten imbus zaplní bordelem od předního kola, což může být i rozteklý asfalt, problém je na světě