renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6F (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JíraFZS
Vloženo 16.3.2014
Aktualizováno 24.4.2015
Zobrazeno 1 934x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pěkná,svižná, černá kawakočka.

Více fotografii

Motorka koupena od Dolamoto - OK

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: Peníze a nechtěl jsem ztratit sezónu
Kawasaki Versys 650: Peníze a nechtěl jsem ztratit sezónu
Kawasaki Z 750S: Nenašel jsem žádnou vhodnou - promáčklá nádrž, rezavý rám ... prostě top stav, udržovaná absolutně bez investic
Yamaha TDM 900: Jenom bych se opakoval ...

První dojmy - Joj jojjoj joj to to jede pěkně od zdola a ta ovladatelnost. Tak to budeme hned kamarádi. Škoda , že těch koníků není alespoň trochu víc. Jinak na první svezení to nebylo vůbec špatný. Díky tomu, že motorka opticky nemá výfuk jsem měl dojem, že ji můžu odnést domů v tašce. Je to prostě moto na blbnutí.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo se chtějí na motorce bavit a je úplně jedno kolik kilometrů má kdo malítáno.

Doplňky na motorce - 12V zásuvka,držák navi vlastni produkce, držáky kufrů, topcase Kappa .

Recenze

Původně jsem chtěl po třech letech s FZS 600 postoupit do trochu jiné kategorie. Ale! Počet nul na účtu to rozhodl za mne. A na moto s 100 000 km jsem nenašel dost odvahy. Někde jsem četl, že ER6F je nejzábavnější moto za rozumné peníze. A to vlastně rozhodlo. Takže nákup "pořádnýho kladiva" se odkládá na příště.
Zatím jsem natočil jen asi 2 000 kilometrů a proto bude moje hodnocení jen stručné.
Motor jde pěkně od spodu za krásného zvukového doprovodu. Prostě dvouválec. Škoda, že mu brzo dojde dech. Při 7000 ot. začnou brnět stupačky a pak už je hotovo. Pár kw by se určitě hodilo. Popojíždění ve městě je takové ucukané a motor se málo chladí a tak hned spíná sahara. Jak, ale jede 60 a víc je to o.k. Brzdy ? Jo brzdí to, ale Fazer to tedy opravdu není. Takže jsem se naučil jezdit s rezervou a používám i zadek.. Jedním prstem to opravdu nejde. Úložný prostor je NULA. Vlastně je tam jenom origo nářadí a ještě jsem tam nacpal signální vestu a sadu pojistek.
Lékárnička mi zůstala v ruce?! Tak nikdo nepadejte. Ovladatelnost je skvělá. Určítě na tom má svůj podíl použité obutí DUNLOP SPORTMAX QUALIFER II. Najednou je na silnici tolik místa! To jsem opravdu nečekal ,ale hrozně mě to baví. No, ale na supersportu jsem ještě neseděl, takže to berte s rezervou. Spotřeba je jako u každé šestky okolo 5 - 5,5 litru. Co se opravdu nepovedlo je poloha spínací skříňky - nevejde se tam víc než jeden klíč a ta podivnost co drží řidítka - není díky ní místo na držák navi.














Posez je přrozený, žádná křeč. Motorka je krásně úzká a sedlo je tak akorát pro mne 180/75. Moto se nejlíp cití na okreskách se spoustou zatáček kde ji stačí ke štěstí 3 - 4 . Cestovat se s ní dá určitě taky. Ale od 120 nahoru už je to souboj s živlem. Pro průměrného Japonce ( 170cm) je to jistě pohoda. Já jsem objednal turist.plexi MRA, tak snad to bude o.k. .
9.5.014 Plexi namontováno a jak jsem doufal jízda je mnohem klidnější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist