Je to Italská krasavice z roku 2012, bělavá perleť co má zvuk jako hrom a když jede tak je vidět i slyšet.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč) - Mám z druhé ruky, takže s dealerem nemám zkušenost
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je super ovladatelná, není to velký divočák, na kochání ideál. Motorka padne do ruky snad každému kdo se na ni posadí. Je to super pocit frčet si tak krajinou s nádherným zvukem který její dva laděné výfuky vydávají ať je to rovinou, do kopce či z kopce. Dobře si drží stopu i do zatáček.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro typ lidí co ví o čem to je kdo chce made in Japan tak nabídka je široká a může lovit v jiných vodách.
Doplňky na motorce - laďáky Termignoni
Recenze
Jakmile jsem ji uviděl v raálu a nastartoval ,tak bylo na půl rozhodnuto. Ducati je pojem, motor, zvuk, navíc tento Monster se firmě povedl na jedničku i design se nedá nějak kritizovat. Tahle motorka mě zaujala tím, že jsem věděl, že byla ve velmi dobrých rukou a navíc je to verze s ABS a předchozí vlastník také investoval do laděných výfuků Termignoni, což je velké plus. Stav tachometru byl na 2tis.km nezajeté moto a také cena rozhodla. Motorku jsem koupil v Brně a tak má první cesta vedla po okreskách přes Buchlovské hory, Uherské Hradiště směr Vsetín s opatrností jsem se seznamoval s tímto strojem. Trochu horší mi přišla jízda ve městě na semaforech, se spojkou je potřeba se sžít nastavit si ji podle sebe a taky i přední brzdu .Mimo město je potřeba držet Ducatku ve správných otáčkách, tak aby si jen vrněla. Jízda pod otáčky se ji moc nelíbí, je potřeba celkem hodně podřazovat. Podvozek je lahodný a motorka se velmi dobře ovladá. Koupil jsem ji loni na podzim, takže jsem s ní přijel jen domů a jednou se pak projel okolo komína a na STK na evidenční prohlídku, takže celkem jsem najel asi něco přes 200km, ale už mě svrbí ruce a těším se jak na ní vyrazím po asflatkách.
Díky, ale ta už dávno není aktuální.
V té bílé je to naprostá pecka! Tak ať dělá jen radost
Kráska ještě miminko ať slouží