bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1100 Virago (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dawes
Vloženo 6.3.2014
Aktualizováno 29.7.2017
Zobrazeno 1562x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vždycky jsem Virago 1100 chtěl, a teď ji mám. Kdysi dávno jsem na ní začínal hned po Simsonu... a 15 let poté je prostě moje Jsem (je) boží.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:khmoto (Kutná Hora) - Super jednání, velký výběr, férový přístup.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 750 Virago: Sice má už dospělý rám a je prakticky stejná, ale 1100 j prostě 1100.

První dojmy - Začínal jsem na XV1100 před 15ti roky a asi 25ti kilogramy, takže ji docela znám. Tuhle jsem si dovezl domů po vlastní ose (teplota 8 Celsiů a asi 80% vlhkost) a už při prvních kilometrech mi bylo jasné, že návrat ke kořenům byl dobrý krok.

Motorku bych doporučil pro - Vyznavači klasických cruiserů a chopperů, kteří jako já prostě nechtějí nebo nemohou utrácet za H-D, pohrdají vodou a potřebují mít pořádnej klacek i na mašině :)

Doplňky na motorce - Zatím v původním - kupním stavu, instalovaný malý padák s předstupačkami, rolka a nepříliš padnoucí brašny, které moc nedrží tvar a skoro leží na výfuku, takže jsou pěkně prouzené.
Edit 2015: Velký padák s předkopama, podpěry brašen, nové pořádně velké brašny (20lt každá) s podpěrama HH, teploměr oleje místo odrbané plastové zátky. A jiný plégo, původní bylo tmavý popraskaný.

Recenze

Já si ji nevybral, vybrala si ona mě. Už před léééty. První velká motorka, na kterou jsem samozřejmě neměl papíry, ale tehdá to ještě nebylo o body a o basu. A po letech když červíček dohlodal až napovrch jsem ji zase potkal a bylo jasno. Vybíral jsem z asi 12ti na různých místech, a asi z 6ti u prodejce. Nakonec na mě vykoukla tahle a bylo to jasné. Klasická původní verze s dofukovací vidlí, s loukotěma a bez "vylepšení" novějších sérií, které už leccos přejímaly z DragStara.

Motorka má za sebou nějakých 44800 km v Holandsku, tak mě čeká nějaký ten drobný servis, výměny důležitých komponent jako hadice, těsnění a gumičky, trocha leštění, ale jinak je v naprosto fenomenálním stavu, bez koroze, bez napadení tuningem.

Edit 2015:
Najeto přes 55.000km, kromě výměny pružiny na přepákování solenoidu a nových gum nebyl zatím potřeba žádný větší servis.
Preventivně vyměněny brzdové hadice za pancíř, a příruby karbců. Tuto zimu bude kontrola rozvodů, ventilů, volnoběžky a vidlí.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mikoudelka
mikoudelka napsal 23.04.18 v 06:37

..bezvadná motorka, přeji hodně pohodových kilometrů...a dodatečně díky za reakci na kardan odfuk - nakonec jsem zjistil, že "čepička" na kuželu odvzdušnění je jen na silikonu, asi to někdo už řešil...tak to nechám být...a jasných 10b..

Lumen
Lumen napsal 31.05.17 v 19:46 10b.

Skvela masina s pohodarskym soferem...bezva kombinace

CHANGIN
CHANGIN napsal 17.05.17 v 05:37 10b.

Moc hezká motečka Přeji pohodu v sedle a stálé slunce nad hlavou.

Více komentářů



TOPlist