Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 31000,- Kč |
- JAWA = v jednoduchosti je síla
- spoustu problémů lze vyřešit na místě
- plné VAPE - baterku už mám skoro dva roky praticky mrtvou ale vžycky to nastartuju (za běžných okolností)
- v porovnání s jinými stroji "přirovnatelné" kategorie je Trampík prostě spíš těžký a slabší. Avšak pokud s tím někdo nechce neustále překonávat své hranice, tak to zas tak na škodu není
- elektrika
Moje úpravy |
- 12V zásuvka |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:50 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Hodně problémů se řešilo né zrovna odborně "na koleni" do opravdového servisu šla motorka po mnoha letech až nyní, výsledek se dozvím v následujícím roce 2015 |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | záleží na terénu... |
Obecné
Moje závady | - prasklý pístní kroužek (po 30000 pokud to nebylo ztáčené) - elektrika moc nedává zimní slanou vozovku, celkově také není moc dobře řešena - nedostupnost náhradních dílů speciálně na Trampa.. třeba nahrazovat i díly na jiné stroje |
---|---|
Použitý spotřební materiál | 2T olej Castrol.. |
Sport
Úpravy motoru | žádné |
---|---|
Úpravy podvozku | žádné |
Úpravy brzd. systému | žádné |
Použité pneumatiky | - Mitas E 08 (spokojenost) - Mitas E 09 (ještě větší spokojenost) - Mitas ET 01 (naprostá spokojenost) |