renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Manet Korado (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Šinťa
Vloženo 2.3.2014
Aktualizováno 10.8.2014
Zobrazeno 9 980x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka pro začínající motorkáře a motorkářky, když jejich rodiče nechtějí koupit "Čínu" a mají na moto pouze omezený finanční rozpočet.

První dojmy - První dojmy všelijaké. Motorka koupena v zimě 2012. Z důvodu, že se jedná nejspíše o rok výroby 1998, tak se na stavu motorky pár lidí již podepsalo. Moto připraveno k prodeji, tak že nějaké díly byly nastříkané sprejem a zbytek "štětková". Při koupi pouze nastartováno a neprojeto.

Motorku bych doporučil pro - děti od 6 let.

Recenze

K představení tohoto stroje:
Jedná se o sériový motocykl, který se jmenuje Manet Korádo Minicross CT, který byl vyráběn mezi rokem 1998 - 2001. Tento motocykl je osazen motorem z Manetu Korádo o výkonu 1,5 kw a jednoduchým karburátorem Bing. Na moto byly dávány kola o velikosti 10, 12 a 14. Váha by měla být 41 kg. Nový minicross stál cca 25.000,- Kč.






Asi od roku 2001 do roku 2004 se vyráběl novější typ Manet Korádo Minicross CT Super Maxi (výkon 2 kw).

Ale teď k tomu našemu:
Přibližně na jaře 2013 minicross snížen jinými tlumiči, které jsem sehnal z Babetty, a u kterých jsem uřízl přibližně v půlce pružinu, aby 5-ti letý syn dostal na zem. Poté byl minicross oživen. Následně jsem zjistil, že minicross sice vrčí, ale nemá výkon. Po konzultaci s pánem, který se věnuje celý život Babettám a občas Korádům, mi bylo řečeno, že je nutné vše řádně vyčistit a všechny místa kde dochází k přisávání vzduchu odstranit. Minicross zase na nějaký měsíc odložen do garáže.
Po nějakém čase částečně odstraněno podfukování u výfukového svodu, sundán a vyčistěn válec s pístem. Minicross již syna uvezl, ale nebylo to ještě ono. Vždy po pár týdnech nějaké to ježdění po zahradě a moto opět uloženo do garáže.
V únoru 2014 opět vráceny původní originální tlumiče, odstraněno opětovné podfukování výfukového kolena (nový závit a pořádné těsnění). Na radu mistra Babettáře "vypálen" výfuk a komplet výfukový svod. Vypálení bylo provedeno nahřátím autogenem až do ruda a poté do toho puštěn vzduch (opravdu to funguje).
Další netěsnost zjištěna na sání a vzduchovém filtru.




Po zjištění, že se prodává cca za 1.000,- Kč jsem vzduchový filtr vyčistil a zalepil silikonem "na střechy". Je to jen dočasné řešení, protože tam dám jiný karburátor (asi Dellorto) s otevřeným přímým filtrem.
Vyměněna svíčka a olej v motoru.
Dnes zkoušeno a rozjede se bez problémů i se mnou do mírného kopce.
Dle katalogu tyto minicrossy (2 kw) by měly jet rychlostí cca 30 km/h. Až změřím, tak napíšů reálnou rychlost.
Jestli tuto sezónu odjezdí syn bez problémů, tak příští zimu dostane minicross nový kabát (asi barvy jako moje TTR-ka).





Jinak musím uvést, že tlumiče fungují dobře a ani při mé váze cca 85 kg nejdou na doraz. Myslím si, že když to byla nová motorka, tak to nemusel být vůbec špatný stroj pro malé motorkáře. Samozřejmě se tento minicross nedá srovnávat např. s KTM 50 SX, nebo obdobnými motorkami.
Takže jestli minicross bude fungovat dle mojich představ, tak ho určitě podědí i druhý syn, kterému jsou teď 3 roky a kterého na něm už teď musím taky vozit.

10.8.2014
Tak motorka několik měsíců funguje dobře. Žádný trhač to není, ale těch 30 - 35 km/h to jede. Kluk je spokojenej...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist