Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 900 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jurasaki
Vloženo 1.3.2014
Aktualizováno 25.6.2014
Zobrazeno 3824x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Na začátku v roce 2008 když jsem si ho pořídil , byl ,,Slon" jenom změna stylu + vzpomínka na Dakar a teď v tom lítám . V dnešní době neni pro mé motorkářské potřeby a styl užívání (krom BMW GS800F od r.2010 s výhradou že je chlazenej vodou) nic lepšího

Více fotografii

První dojmy - První dojmy ze svezení byly spíš smíšený . Byl jsem zvyklej na ZRX1100 . Hlavně jsem byl překvapenej z minimální odezvy předku na nájezdy do zatáček ale postupně jsem se naučil věřit a při normálním použití je to v pohodě . Někdy podle nálady mám rád i dost ostrou jízdu a dneska mně nijak neomezujou ani špalky na kterejch jezdim stále a nic jinýho tam už nedávám . V současnosti se víc pohybuju mimo asfalt a tam je to zase o úplně něčem jinym . Co se mi naopak velmi líbí je agilita s kterou se mění směr jízdy a náklony do zatáček .

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nechce řešit škrábance , leštit , chce moto použitelný všude a nebojí se váhy lehce přes 200kg a popravdě s ohledem na stáří dovede si poradit s případnou poruchou (zatim jsem vždycky dojel) . Víc se bojim motorek s elektronikou .

Doplňky na motorce - Doplňky - mřížka světel , turistické plexi , vyhřejvaný rukojeti , padáky , stavitelný a lámací páčky , hliníkový ochrany rukou , držák kamery a navigace , laďák Laser ProDuro , nosiče + hliníkový kufry , otevřenej kryt spojky , zapalování ignitech .

Recenze

Slona jsem koupil v roce 2008 a pár změn jsem uskutečnil . Origo vejfuk do hajzlu , vážil 6,5 kg . Proč sebou vozit kolejnici . Dal jsem tanm ixil ale ten jsem ušvařil . Začal chrastit a když jsem ho roznejtoval tak jsem zjistil že se vnitřní vata spekla na skleněný kousky . dneska tam mám Lazer produro a spokojenost . Pak přišli na řadu ochraný rámy , nosiče + kufry . V průběhu prvních dvou let jsem řešil elektriku ...klasika . Spejkali se mi pojistky . Zjištění regulátor při zapnutejch světlech a se zvyšujícíma otáčkama nebyl schopnej udržet proud . Procházel jsem zahraniční weby a narazil jsem na někoho kdo to taky řešil . Podle jeho návodu na úpravu pojistkový skříňky a zapojení dvou relátek ke světlům je problém vyřešen . V průběhu času vyšší plexi a mřížka na světla . Od té doby pokoj . Za další dva roky co jsem neměl co dělat jsem si vymyslel podívat do motoru . Cejtil jsem totiž olej z vejfuku . Zjištění bylo ovalita pístů . Tak jsem se rozhodnul pro nový kovaný písty od Wossnera a nikasil do válců . Od té doby neznatelná spotřeba oleje . Do té doby na 5000km asi 1,5l oleje . Poslední rok lepší chrániče páček a samotný lámací páčky a nějakej osobitej lak . Takže to je asi tak všechno aspoň zatim . K jízdním schopnostem . Na silnici to asi každej zná a tak jenom na okraj , nebojte se jet na špalkách i větší náklony . když jsou pneu dobře prohřátý dá se s tím prakticky jet stejně jako na mé předešlé ZRX . Na Slovensku na Šturci (něco jako Dubá a nebo Buchláky ) jsem se i s kuframa držel GSX600R a neujel . Mimo silnici je to bomba , šotolinky a nejlepší jsou staveniště silnic a dálnic . Zkusil jsem vojenský tankány a dají se i pískovny (tam se dobře trénuje a padá ...do měkýho) a motokrosový tratě ale tam už s rozumem ...na větší skoky zapomeňte , neni to kroska . Jako největší výhodu Cagivy elefant 900/750 oceňuju praktičnost plastů a předních blinkrů jsou perfektně vymyšlený jsou ve většině případů nezničitelný . Nechápu že se takový plasty nedělaj na všechny rádoby endura (krom KTM ) . Teda vlastně chápu protože by se pak neprodávali náhradní díly .
Zdravim elefantisty , mám pro vás jeden nový postřeh a upozornění . Doufám že to někomu pomůže .Týká se padáků co mám na motorce . Jestli zvažuje někdo jejich koupi tak dobře čtěte . Měl jsem před dvěma lety menší pád na silnici asi ve 30-40 km/h při kterém jsem zůstal pod motorkou a zlomil jsem si záprstní kůstku prsteníčku pravý nohy . Tenkrát jsem to přičítal měkčím turistickým botám a váze motorky . Tak jsem na základě toho koupil motokrosový plastový boty . Měl jsem za to že jsem to vyřešil . Omyl ! Před měsícem jsem v lese lehnul na tu samou stranu , relativně do měkýho a ejhle bolela mě noha sice v jinym místě ale měl jsem blbý tušení . Rengen ukázal naštípnutou kost nad patou takže opět sádra a měsíc a půl v prdeli . Tak mi to nedalo a začal jsem hledat příčinu na tom místě ohybu nohy a našel . Tam kde se mi to stalo vede uchycení trubky rámu těch padáků a prakticky při jajémkoli pádu se ta noha nemá kam schovat a ještě na ni zatlačí ta trubka . Později jsem si dal oba dva případy do hromady a dneska jsem přesvědčenej že i tenkrát jsem měl nohu pod padákem . Takže jsem je okamžitě sundal ,rozřezal a pokusim se je posvařovat trochu jinak . Přidal jsem foto na kterim jsou ty padáky líp vidět a až je budu mít předělaný přidám další . Jo a jinak ještě že jsem si koupil ty motokrosový boty , v těch koženejch turistickejch bych tu nohu měl určitě zlomenou . Protože mě nohy živý tak jsem se rozhodnul jít do bot tý nejvyšší kategorie motokrosovejch bot . Takže na závěr praxe a chyby - posouvají dál. Jo a ještě jsem chtěl poděkovat všem co posílali komentáře , takže ještě jednou dík !!! Jak jsem slíbil přidal jsem foto po dořešení nových padáků ( spíš sliderů ) . Protože mi šlo hlavně o neprobroušení plastový nádrže která má nejvíc vytrčený hrany u holení nohou . Původně to měla být úprava těch trubkovejch ale nějak se mi to nakonec nezdálo a po delším přemejšlení jsem se rozhodnul pro ochranu proti broušení asfaltu . Protože v terénu je to otázka náhody když tam bude šutr , pařez , hrouda , větev stejně nepomůže ani trubka a ani slajdr . Řešení je hliníkovej plech 2mm a na něm přišroubovanej silonovej slajdr . Je to teď čtvrtej bod po kterém by jela ( řidítko , př.pneu , slajdr , kufr případně zad.rámy ) .
























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
radek89
radek89 napsal 11.07.17 v 14:56 8b.

Krasavec

raid
raid napsal 04.12.15 v 21:42 10b.

parádní stroj, radost něco takového potkat

bob1100xx
bob1100xx napsal 25.05.15 v 20:48

Okukuji tvé padáky, zajímavé. Asi něco podobného pořeším, tedy budu muset. Minule byla klika!

bob1100xx
bob1100xx napsal 22.04.15 v 21:11

Jo fajna to motka...

context
context napsal 07.06.14 v 17:14 10b.

pěkná , tak ať ti dlouho slouží a přeji dlouhou sezonu a najetých hodně km bez nehod

Více komentářů



TOPlist