Velmi lehká,dobře ovladatelná , úsporná.
Motorka koupena od soukromého prodejce - dobré
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SH 150: Byla dvakrát tak drahá
První dojmy - Přechod z Jawy 20 s bezmála čtyřicetiletou přestávkou. Zdála se mi nejprve těžká a nemotorná,ale jen první dva dny,málem... mě na místě asi dvakrát spadla. Pak jsem si ale rychle zvykl a teď už mi připadá lehoučká. Jsem ročník 55.
Motorku bych doporučil pro - Je to skútr pro strarší ročníky,nebo ženské ,dobře se na něj nasedá a na kratší vzdálenosti docela pohodlný.S velkým plexi nezmoknete a nedostanete za sezonu revma.Skútr je na nákup,na hřiby,na pojížďky a do zaměstnání naprosto ideální.
Doplňky na motorce - Všechno původní až na kufr a větší plexi .
Recenze
Nechtěl jsem 50tku,připadla mi slabá a "užil" jsem si jí na dovolené.Kamarád mě nechal projet na Hondě 150,což už se mi líbilo víc a nakonec jsem našel tuto SYMku,rozhodovala nízká cena a pochopitelně stav stočeného tachometru (nefungující náhon). A výkon 11,8 Kw při 8000 ot.
Vzhledově je SYMka zmiňované Hondě podobná,je ideální do města na kličkování,zaparkování všude,objíždění různých závor a hlavně na nákup.Je svižná,rychlý rozjezd,na křižovatkách nezdržujete.Po okreskách oceníte 16ti palcová kola,ale zase začne chybět váha(136kg suchá),na nerovnostech je tvrdá a začne trochu poskakovat.Takže žádná pohovka.Brzdy účinné a ostré. Jde lehce do smyku na štěrku na krajnici,nemluvě je li posyp na cestě v zatáčce.Ale dá se to uhrát,skútr vás jednou varuje a pak už si stačí jen si to zapamatovat. Toto vše se vám vrátí při snadné manipulaci v garáži,nebo na parkovišti.Na slušné asfaltce se plynule rozjede až na max. 115km/hod.Z kopce i těch 130. Nejlíp se cítí při 60-90.Se spolujezdcem jsem ještě nejel,zatím mám najeto pouhých cca 3000 km.
Pod sedlo vejde integrálka,lékárnička a drobné nářadí.S kufrem vzadu slušný prostor na nákup.
Chybí mi malá přihrádka na papíry,mobil,peněženku. Uprostřed pod řídítky je ale háček a prostor pro další tašku.
Spotřeba je vynikající,sledoval jsem to pravidelně ,skútr jsem nešetřil a vyšlo mi 2,81l/100km.
V servisu jsem byl jen jednou ,po koupi ,ale dívali se na mě jako na exota,Symku tam ještě neměli,takže jsem se toho o skutečném stavu moc nedověděl.Kývali hlavama,jakože dobré,dobré...No...Opravili tacho,signalizaci množství paliva a to bylo tak asi všechno. Drobné věci jako výměnu oleje,vzduch filtru a doplnění chladicí kapaliny(rozebrání poloviny předních plastů) jsem si udělal sám. Baterie je původní.Poruchu jsem ještě neměl.Jen po první zimě jsem nemohl nastartovat,ale vinou vlastní nezkušenosti,kamarád vyšrouboval a vysušil svíčku a hlavně parkrát přidal nasucho plyn a už to chytlo.Jinak startuje na ťuknutí.
Je to skútr pro strarší ročníky,dobře se na něj nasedá a na kratší vzdálenosti docela pohodlný.S velkým plexi nezmoknete a nedostanete za sezonu revma.Skútr je na nákup,na hřiby,na pojížďky naprosto ideální.
Respect
Ahoj, vítej do řady dalších 40+ , kteří odkojení Pionýrem (ti tenkrát bohatší Simsonem) se po pár desítkách let vrátili na dvě kola ... skútr byla správná volba, schvaluju ti to na 100% Až pojedeš do Olomouce, zastav se a jinak ať to jezdí Tom