renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Gilera GP 800 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dzalalabad
Vloženo 20.2.2014
Aktualizováno 21.2.2014
Zobrazeno 14 676x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Odpich je prostě brutální a GP způsobuje rozruch kam přijede.

Více fotografii

První dojmy - Rád bych se taky podělil o zkušenosti a příběh mé GP 800. Motorku jsem koupil v Srpnu 2013 na Slovensku. Měla se na ní měnit lambda sonda, jinak vše ok a borec mi přes email dal hned 100eur slevu. GT byla koupena v ČR(český TP) a v SR nebyla přihlášená. Byla ale na převozních značkách a v ČR byla vlastně odhlášená. Najeto 20tkm. Nákup neprobíhal s prodejcem ale s jeho kamarádem protože majitel je dlouhodobě v zahraničí, proto prý nebyla vůbec jetá. GT na první pohled celkem ok a protože původ IT tak jsem nedbal na malé oděrky a nějaké to lakování. No první svoz prostě nádhera!!! Bohužel toto zatemnilo mé smysly a já věděl že tento skůtr prostě chci. Borec ještě říkal že ten problém s lambda sondou byl vyřešen přeprogramováním řídící jednotky. Z motorky začalo něco téct. Zjistili jsme že to bude chladící kapalina. Přisuzoval jsem to špatnému těsnění hadic - sám jsem měl Piaggio s tímto problémem. Takže sleva , která ale nemůže projít protože ji neschválil majitel :( GT ještě zadní guma KO a přední tak na 10%. No nic beru, ta jízda mě vážně uchvátila. Že je k tomu jenom jeden klíč už mě ani nevadí

Motorku bych doporučil pro - Skůtr doporučuji všem co potřebují dostatek výkonu, třeba na výlety s kamarády na motorkách a i přesto ve městě dají přednost automatické převodovce. Já sám jsem až na drobné výhrady s moto spokojený.

Recenze

To jsem ještě nevěděl že přihlášení bude vlastně neřešitelný problém a kdybych neměl na magistrátu známé, tak ji nikdy nepřihlásím. Uznejte: motorka u nás odhlášená na Slovensku nikdy nepřihlášená a prodaná na plnou moc známým majitele.. Prostě hrůza!!

Prodírání se k hadicím expanzní nádobky zajistilo nemilá překvapení. Některé plasty jsou svařované v držácích a není to hadice ale spravovaná expanzní nádobka tak hrozně že nad tím zůstává rozum stát. Tu jsem nechal opravit u DR. Plast- doporučuji. Dorazí už jenom že každý šroub má jinou hlavu. Při demontáži upadl studeňákem přivařený drát na ovládání štítu, prakticky nepřipájitelné, takže rozdělat celý motorek. Návrat do Italské reality jak kvality tak jejich servisu. Zlatá YAMAHA!!!

První návštěva brněnského Scootlandu proběhla docela vtipně. "Na internetu nemáte olejový filtr na můj skútr" říkám. "To není možné, na webu máme filtry u všech typů" odvětí prodavač docela povýšeně, co to je zase za internetového analfabeta. "Není tam, mám GT 800".. "Eééé(obličej plný údivu), tak to jste první od koho to slíším" Takže jsem si vzal filtr kompatibilní s Nexusu 500 a 3 litry oleje. Nakonec jsem se ještě provokativně zeptal jestli nemají mazání na řetěz :D

Design se mě vždy líbil, je to prostě ital. Hlavně zadní část je pro mě určitě to nejhezčí mezi skútry. Zadní diodové světlo dost vyzdvihuje rychlou stránku stroje. Předek vím, že se někomu nelíbil a měla to napravit Aprílie, ale mě se líbí. Když se člověk zadívá, všimne si podobnosti přední masky se starou Multistradou. Dost se mě lidi na ulici ptá co že to je, kolik to jede a že se jim to líbí.

Výkon je 55kw a dvouválec do V zaručuje neskutečnou porci výkonu hned od nízkých otáček. Zrychluje svižně ale klidně i přes 130km/h a ke 200 jste relativně za chvilku. Ve městě jsem na světlech konečně král a nezaskočí mě auto s automatem. To mě dost vadilo, prostě nerad zavazím, když už se před někoho nacpu.

Spotřeba je vyšší a na fórech se údaje majitelů dost liší. Moje patří k těm nejvyšším a to je dlouhodobě kolem 7l/100Km. Jezdím hlsvně po městě a mimo něj dost rychle. Zase by podle mě byla škoda jezdit "na spotřebu" když máte pod zadkem(a to doslova viz. níže) takový motor. Docela zamrzí že se musíte starat jak o řetězovku tak o variátor a vše s tím spojené.

Posezení pro řidiče je docela velkorysé. Určitě pohodlnější než třeba Nexus. Spolujezdec už to tak dobré nemá, protože pod ním je nádrž a musí dát nohy zeširoka. Pod sedlem řidiče je zase jen pár centimetrů k hlavě druhého válce, takže v parném létě hrozí solidní zapa...ale však víte

Odpružení zadního kola díky motocyklové stavbě úplně jiné než na klasickém skútru. Naše silnice zvládá s přehledem. Zadní odpružení je nastavitelné. O to více mě zaráží že nesekunduje přední odpružení - oproti zadnímu dost hrůza. Přední kolo často odskakuje. Doufám, že to zpraví nová dražší přední guma. Brzdy Brembo odvádí svojí klasickou precizní práci a stačí i na poměrně těžší stroj.

Motorka je na ovládání těžká a hlavně při městském kličkování mezi auty je cítit každé kilo. Při rozjezdu se váha celkem ztrácí, ale pořád vád občas trošku potahá.

Pod sedadlo se vleze stěží jedna integrální helma. Když se ale podíváte pod plasty, tak pochopíte že místa opravdu nebylo na rozdávání a jste rádi že máte aspoň to. Zamrzí absence přední přihrádky, alespoň na klíče a mobil. Ale není. Takže na cestování se bude muset přikoupit alespoň zadní kufr, který ale k sportovnímu ladění moto moc nepasuje. Když se přidají boční kufry tak se to alespoň trošku srovná. Letos se chystám na pár několikatisícových výletů, tak jsem zvědav, jak moc se GP osvědčí jako cestovatel.

Divím se že registrací není více. Přeci jenom já začal před 7 lety na 125ccm číně a přes 180ccm(X9 Amalfi) a 400cmm(Majesty) jsem navýšil až k tomuto obsahu. Asi zatím kupce odrazuje vyšší pořizovací cena a konkurence hlavně v podobě ikony Burgmana. Ale ten není přímí konkurentem, ten má asi jenom v Aprilii SRV a Maně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Renal
Renal napsal 23.09.20 v 13:28

Mam ji taky a super. Potrebuji poradit. Tel. 603293787

elvis78
elvis78 napsal 14.07.16 v 09:51 10b.

Super stroj, uvažuju, že si to někdy v budoucnu seženu.Jen tak. Na živo jsem ji viděl na jadranu a uchcával jsem. Můžeš to srovnat s motorkou? Myslím ovladatelnost...do s.z.
dík.

gulliver
gulliver napsal 25.02.14 v 18:28

hm, takový tank mezi skůtry ...
jako proč né, může to být zajímavé svezení, design se mě líbí, vypadá skoro jako klasická motorka, možná aj pojede. no, kolik to tak dojede na nádrž, aspoň 200?

foxriders
foxriders napsal 25.02.14 v 17:02

určitě zajímavé a pán s přezdívkou PetrIII co má na profilu fotku motorky co nebrzdí,nezatáčí a ani nejede má co mluvit...každý podle gusta a stylu

MARTlN
MARTlN napsal 25.02.14 v 10:03 10b.

Hodne zajimavy. Pro me ne, ale moc rad jsem si to precetl a verim, ze to muze byt zajimavy svezeni.

Více komentářů



TOPlist