renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mysanek
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 17.7.2015
Zobrazeno 3 362x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Prostě malé Gé-So s vrtulkou na boku

Více fotografii

Motorka koupena od jack96 (Praha 5-Radotín)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 S: sportovní posez, malý výběr ojetin

První dojmy - První dojem byl, že je velká. Druhý dojem byl, že je akorát :-) Po zkušenosti s CBR 125 R jsem zjistila, co to znamená ovladatelná. Teď už se jen poprat s váhou a naučit se fígle jak ji udržet ve svislé poloze.

Motorku bych doporučil pro - Všem, kdo chtějí pohodlně cestovat, očekávají spolehlivý stroj, a taky ženám.

Doplňky na motorce - Origo - ABS, vyhřívané rukojeti, topcase, blastry
Doplňky - padáky Bartus, rozšíření stupaček, vysoké plexi, zvýšení blastrů

Recenze

Po 2,5 letech s CBRkem jsem se už rozhodla, že je čas s ní skoncovat. Nestíhala mému tempu a chtěla jsem už více výkonu, krouťáku a pohodlí. Začala jsem vybírat... Nejdříve jsem se zaměřovala na spotřebu a výšku sedla. Člověk si řekne, ideální pro holku je MT-03, ale tak žravou motorku prostě nepotřebuju, to můžu jezdit autem. Když už nějaká motorka měla sedlo nižší než 820mm, tak buď to byl moc velký objem, vysoká váha, spotřeba, nelíbil se mi vzhled, špatná značka. Okruh se začal zužovat a já jednoho krásného dne zjistila, že i BMW je dosažitelné zboží. Pro mě bylo vždy BMW něco, k čemu se člověk finančně dostane až tak v 50 Po úbahách s F 800 S, ST, G 650 GS jsem dospěla k F 650 GS dvousvíčka do roku 2007 (pak už bylo vysoké sedlo).

Co se týče vlastností. Předchozí majitel jezdil za průměrných 3,5 l/100km, což je na jednoválec s 35kW celkem fajn. Tenhle Rotax opravdu hodně brzí motorem, což mě překvapilo, ale naštěstí jen ve vyšších otáčkách, v nízkých třeba na 1 to ani neškube, když se umí s plynem. Strašně moc se jí chce zatáčet já mám pořád ještě silný pud sebezáchovy a nesnažím se ji v pomalé rychlosti moc naklánět, ale zatáčí úplně sama, až mě to někdy leká. Oproti té mé 125 je patrný nárůst výkonu, a ještě jsem ani nejela na plný plyn, asi jen nejvíc do půlky a stejně to strašně jede Krouťák to má. Musím ale souhlasit s názorem většiny - jednoválec vibruje, tenhle asi stejně jako 125, ale není to ještě pořád nepříjemné. Uvidíme nad 120km/h, to už asi nebude ideální, ale mě se ten pocit líbí, když se motorka klepe, mám s ní kontakt.

Zatím se jé tedy spíš bojím, co mě provede, ošahávám si jí, a hlavně se učím manipulaci na místě, dát to na stojan a nesložit ji v první křižovatce - takže pěkně rozjezdy a brzdění Uveze samozřejmě dost nákladu, ale zatím ještě hliníkové kufry neplánuju, spíš jen plastové.

Závěrem musím říct, že má samozřejmě ABS, vyhřívaný rukojeti, hlavní stojan, padáky, bla bla... a všechny další BMW nesmysly, nad jejichž výrobou evidentně někdo přemýšlel.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mysanek
Mysanek napsal 02.06.15 v 20:06

Díky, díky, ale zrovna prodávám mám pro to svý důvody, a časem si zas něco pořídím Hele a kde ses o kampani dozvěděl?

yuri13
yuri13 napsal 01.06.15 v 17:44

Míšo, je to asi poprvé, co se mi F650GS líbí.. Žlutá mu sekne a k tobě se stroj hodí.. Někdy se zastav, máme tady parádní trasy na enduro.. Btw, nová tvář náboru vývojářů Siemens, pěkné!

Thunder
Thunder napsal 29.01.15 v 13:35 10b.

pěkný obě

winner001
winner001 napsal 15.11.14 v 22:41

Konečně blondýnka která ví kde má svůj bod Gs
Super foto jen tak dál

BMWLADY
BMWLADY napsal 09.11.14 v 20:00

Více komentářů



TOPlist