renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TondaG
Vloženo 15.2.2014
Aktualizováno 22.10.2017
Zobrazeno 7 372x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysněné cestovní enduro od Hondy

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Racing Team HJM (Dobřichovice) - rychlé a férové jednání

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: výhodnější nabídka, bližší servis, s Hondou mám jen dobré zkušenosti
Honda XL 1000V Varadero: mám 175 cm a cca 68 kg, takže jasný,ne !!??

První dojmy - Jakmile si člověk zvykne na vyšší těžiště a váhu motorky, je snadné a radost ji ovládat. Plynulý a svižný projev motoru nabízí velkou škálu možností jízdních režimů a průjezd "cestou necestou" po všech možných i nemožných silnicích.

Motorku bych doporučil pro - motorkáři s cestovními ambicemi

Doplňky na motorce - Top case Givi, originál boční kufry Honda, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, hlavní stojan, plexi MRA, zásuvka a konektor pro dobíjení baterie, padáky Givi, řadička a rozšíření zrcátek od Touratechu. Na nádrži malý Tankbag od SW Motech. Vyhřívané rukojeti Oxford jako příjemný funkční doplněk.










Zakázkové šité sedlo.

Recenze

Dvě sezóny jsem jezdil Hondu NC700S, kterou jsem si vybral a byl s ní maximálně spokojen. Po nějaké čase jsem ale dostal nutkání změnit komfort cestování a tak jsem začal pošilhávat po cestovních endurech. Jsem přesvědčen, že právě tento typ motorky vyřeší všechno to, co jsem vyřešit chtěl. Honda byla logickým vyústěním mé spokojenosti s touto značkou a mých finančních možností. Po delším studiu inzerátů jsem narazil na motorku dle mých představ, udržovanou, servisovanou a již pěkně vybavenou. Předcházející majitel na ničem nešeřil a o motorku se staral. Prodej zprostředkovala HONDA Lety, která jednala férově, rychle a profesionálně - zatím mám s touto firmou velmi dobrou zkušenost.

Vzhledem k roční době jsem zatím nenajezdil mnoho - cca 200km ve slunečných dnech, ale jsem si jist, že jsem se "trefil" dobře. Až bude odježděno více, napíšu.
Zatím se věnuji dovybavení motorky - plexi od MRA Variotouring, ukazatel zařazené rychlosti GIPRO a centrální stojan ještě doplnil mé představy o motorce na cestování.

První výrazné klady:
- projev motoru a příjemně chrochtavý zvuk
- i nízké teploty jsou za plexi a kapotou více snesitelné
- podvozek dobře "žehlí", sedlo pohodlné, poloha za řídítky perfekt

První zápory:
- citlivost na boční vítr (pokud se zapomene s tím počítat, výjezd z lesa nebo náklaďák v protivce při více jak 100km/h, dokážou pěkně rozhodit !!! Ale to všichni znáte ! )
- moment postavení na centrální stojan (zápasil jsem a pak ... okoukal jsem na youtube fígl od jedné něžné slečny - "kšanda s hákem" a je po problému). Později už i bez kšandy a velmi lehce - je to jen fígl o těžišti.

25.3.2014 - přezul jsem na Michelin Anakee 3...a to je tedy změna k lepšímu. Motorka se zklidnila a drží naprosto parádně. Jsou to super gumy a zatím to nejlepší na čem jsem jel. Dobře investované peníze. (předcházející pneu bylo Bridgestone TW 101/152, ne úplně špatné, ale na Anakee 3 velký, ale velký rozdíl).
3.7.2015 - najeto 27200km a právě proběhl velký servis. Stále velká spokojenost. jediná závada porucha spínače brzdového světla v přední brzdové páčce. S hmotností motorky jsem se naučil pracovat, ale stejně někdy překvapí což má za následek trochu potu na čele. Myšleno manipulace na místě a v hodně malé rychlosti. Spotřeba stále do 4,5l, opotřebení řetězovky v pohodě, spokojenost s Michelin Anakee 3-opotřebení minimální, brzdy a vše ostatní stále originál bez potřeby vyměnit. Jezdím dlouhé cesty a to si opravdu užívám. Na motorku se dá naložit jako na velblouda a ani to není moc cítit. Do benzínu přidávám VIF benzínové aditivum a olej si měním sám po 6 tis - ty dva litry mě nezruinují. Dokoupil jsem řadičku a rozšíření zrcátek od Touratechu a na nádrž doplnil malý Tankbag od SW Motechu - perfektní doplňky výbavy.
16.7.2015 - PERLIČKA:
Zmiňoval jsem závadu na spínači brzdového světla brzdové páčky. Největší Hond a servis v ČR to vyhodnotil na 700,-Kč za nový spínač plus hodinka práce. Dovezl jsem mašinu domů, odšrouboval jeden šroubek,vyjmul spínač, odpojil dva dráty, opatrně spínač otevřel, vyčistil a prostříknul a...FUNGUJE. Zabralo to asi10 minut a nic to nestálo. Dále bez komentáře!!!
31.7.2015 - Vyhřívané rukojeti OXFORD Touring
Montáž proběhla hladce, menší autorské úpravy aby sedly na mého Transalpa i s detaily. Vyzkoušeno a fungují dobře. Jak jsem bez toho mohl žít!?!
13.11.2016, najeto 34818km, sezóna už asi opravdu končí. Užil jsem si ji i když jsem najezdil méně než jsem chtěl. Vše funguje jak má. Na konci sezóny jsem ještě vyměnil řetězovou sadu D.I.D., původní ještě byla OK, ale z řetězu až začaly vypadávat O kroužky.
22.10.2017, najeto 43373km, opět asi na konci sezóny. Transalp je stále příjemným a spolehlivým společníkem. Letos dostal kromě pravidelného servisu i nové na zakázku šité sedlo. Zase příjemný posun k pohodlí. Pan Horáček ze Zbraslavi je skutečně "fachman" a své řemeslo umí!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MotoBjamboja
MotoBjamboja napsal 07.07.15 v 08:31

Koukám, že máme stejný vkus Ty bočáky super! Ať se parádně jezdí!

Trinnlee
Trinnlee napsal 08.07.14 v 19:14 10b.

nejhezčí trans tady..pěkný barvy a kufry v barvě super...

pepé.xjr
pepé.xjr napsal 22.02.14 v 18:00 10b.

Moc pěkná motorka, přeju příjemné cestování s tímto krasavcem.

istonbike
istonbike napsal 22.02.14 v 10:21 10b.

Nádhernej a léty prověřenej držák Alp ...poslední svého druhu ideální stroj na ty naše off-roady přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách

radek89
radek89 napsal 21.02.14 v 22:08

pěkný kus

Více komentářů



TOPlist