Fireblade je sportovní motocykl vyráběný firmou Honda, která vznikla v Japonsku.
Je poháněn čtyřdobým motorem o objemu 1000ccm. Tento motocykl je nejsilnější z rodiny CBR, která se řadí mezi supersporty..
Motorka koupena od Honda Mladá Boleslav - Super jednání a komunikace vřele doporučuji
První dojmy - Jede jako Kráva: Motor, výkon Honda CBR 1000 RR Fireblade Druh motoru: řadový Takt motoru: čtyřdobý Chlazení: kapalinou Sekundární převod: řetěz Rozvod: 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce) Příprava směsi: vstřikování, vstřikování Emise: Euro 3 Startér: elektrický spouštěč Počet rychl. stupňů (man.): 6 Vrtání: 75.0 mm Zdvih: 56.5 mm Kompresní poměr: 9.9 :1 Zdvihový objem: 999.0 ccm Počet válců: 4 Počet ventilů: 16 Točivý moment: 115.0 Nm / 10000 otáčky/min Výkon: 126.0 kW / 171.0 koní / 11250 otáčky/min Maximální rychlost: 299 km/h Zrychlení z 0 na 100 km/h 3.3 s
Recenze
Při nastartování dává o sobě Fároš vědět velmi bručivým hlubokým zvukem. Pro mě je to zvuk, kterého nemám nikdy dost. Zase vím, že je něco jinak. Sedám a opět se přesvědčuji, že to motorka myslí vážně. Předem si ještě nastavuji obě páčky na mé kratší prsty a můžeme začít. Jednička s tichým cvaknutím zapadne, pouštím spojku a bez plynu se nechám plavně unášet vpřed. Jemně přidávám plyn a motorka reaguje taktéž jemně, žádné kuckání či protesty. Pokud vrknete plynem, motocykl pružně zareaguje jako když jste na napnuté gumě. Tohle je prostě famózní. Dvojka, trojka, vše jde jak na drátkách. Brzdy reagují přesně, rychle a především s perfektní dávkovatelností. Popojíždím vlastně jen do garáže pro kombinézu, těším se na zítra a celodenní test.
Nádherná!
Fešanda
Supr mašina a ještě repsol
Další do rodiny Fárošů. Přeji Ti hodně rychlých kilometrů a dávám 10.
Díky Díky Je to prostě srdeční záležitost.