Byla to moje druhá velká motorka.Prodal jsem ji bráchovi,protože jezdím turistiku a 46 koníků pro dvoučlenou posádku a plné tři kufry je do táhlých kopců opravdu málo.Jinak pro sólo jezce super motorka s minimální údržbou a malou spotřebou.Byl jsem s ní
Recenze
Cesty: Nějaký ten sraz tam je,ale už ne tolik jako dříve,už mě to moc nebere..Spíše se zajedu někam podívat po republice.
Další info: Vybavení: padací rám,plexi GIVI, 3x kufry GIVI,nosič FIVE stars,tank bag GIVI,leštěné ráfky.
Ciao Jardo, díky za pochvalu ER5 I já musím pochválit tvoje stroje, jak GS tak CBF vypadají bezvadně. S tou nulovou spotřebou oleje u tvé bývalé GS jsi mě překvapil, pr. je to docela známá věc, že tyhle "vzduchový" Suzuki si nějakou tu decku oleje vezmou. Ale když se podívám na tvoji GS, tak je to evidentní mazlík, o kterého je zjevně velmi dobře postaráno a na tom asi taky záleží Takže i tobě za GS a CBF deset bodíků
čau kámo,hele koukal jsem na to GSko ktery si prodal a chtel jsem se zeptal kolik si platil za lesteni rafku......ja bych si to chtel nechat udelat na NTV ale nevim zatim....podle toho kolik by to asi stalo..
Ahoj Jardo gratuluji k tvému novému stroji!V Mostě jsme nějak nestihli pokecat,tak doufam, že se ještě letos někde uvidíme.Ja nedavno pořídil taky hodičku,veterana cb 400four 1976!Ja už jsem nějak na ty staršíTak ještě jednou at to jede máš to pěkné!!!
Ahojky, díky moc za informace. Zatím jsem toho na GS-ku moc nenajezdia,ale spokojenost zatím je. Zdraví Petra
Pravda, na 96 vypadá fakt skvěle, a ty rávky, prostě hustý...