Mám po 22 letech opět čízu, trochu jsem ji uvedl do původního stavu
Motorka koupena od J.D.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Klasika,je to stroj který skoro každý měl a téměř každý ji nějak upravoval, po té době co jsem na podobných strojích nejezdil je to zvláštní zážitek. Každému bych doporučoval to vyzkoušet a hlavně zachránit více takových strojů.
Recenze
Prostě čz ,tak jak byla na výstavě v Paříži 1968.
Typ motoru: Dvoudobý jednoválec
Převodových stupňů: 4
Počet válců: 1 Maximální rychlost: 110 km/hod
Objem válců: 172 ccm Hmotnost:
Vrtání: 58 mm Objem nádrže:
Zdvih: Množství oleje:
Kompresní poměr: 8,6:1 Spotřeba: 3l/100 km
Výkon: 15k při 5600 ot./min. Přední pneumatika: 2,75x18"
Točivý moment: Zadní pneumatika: 3,00x18
Bez toho světla , bez sedačky s lištama , bez přepínače Aprilia na řídítkách a bez POSILUBE by to byla tuctová číze a já na tuctový motorky nejsem. A nemám rád motorky bez dokladů...tahle má i nevymazané číslo motoru a jsem 2 majitel, takže já jsem spokojený díky za pochvalu
moc pěkná, z toho "Apriala" světla jsem vždycky na měko
CO TO ZNAMENÁ, SKORO KAŽDÝ MĚL? JÁ JÍ TEDA NEMĚL, ALE LÍBÍ SE MI, A TEĎ TAKOVOU ZKOUŠÍM S KAMARÁDEM ZPROVOZNIT
CO TO ZNAMENÁ, SKORO KAŽDÝ MĚL? JÁ JÍ TEDA NEMĚL, ALE LÍBÍ SE MI, A TEĎ TAKOVOU ZKOUŠÍM S KAMARÁDEM ZPROVOZNIT
Děkuji, ještě jeden kousek připravuji, A k této přidám co nevidět pořádné fotky až nalepím samolepky a zapojím POSILUBE