No a zase jedna motorka z řady motocyklových legend, které se zapsaly do historie vývoje motocyklových koncepcí
Výška jezdce: 194 cm
První dojmy - První dojmy se mi popisují špatně, s ohledem na absenci ŘP... :-( Motorka má podle tachometru najeto necelých 40 tis km, motor startuje skvěle na první cvrnknutí a přede jako kotě. Po přidání plynu vystřelí ručička otáčkoměru svižně směrem vzhůru a to bez mechanického hluku z motoru. Ani na volnoběh se z motoru neozývá žádné klepání, nebo zpětné rázy namáhající rozvody... Další zážitky a dojmy přidám, až se s motorkou vydám na nějakou cestu. Snad bude letos vlahý podzim a především soudkyně bude v dobré náladě, až bude řešit moji žádost vrácení ŘP... Nic z toho ale nezávisí na mne...
Motorku bych doporučil pro - Milovníky klasických strojů, ve kterých se můžete vrtat občas sami :-)
Doplňky na motorce - Motorka je v původním stavu včetně výfukového systému.
Recenze
V tomto případě se jedná se o Americkou verzi s originálními kufry, která se mi vždycky líbila a po které jsem dobu pátral Našel jsem ji až v Holandku u majitele velké autolakovny, který se rozhodl, že americká klasická auta 60-70 let jsou pro něho větším požitkem, což vzhledem k deštivému podnebí Holandska docela chápu
Ortodoxní vyznavači klasických motorek jistě namítnou, že se nejedná o první model CB1. Ale i ProLink má svoje kouzlo a především výrazně lepší jízdní vlastnosti, bez nutnosti dodatečných úprav podvozkových partií, které si většina majitelů řešila dodatečně sama a které mnohý současný majitel bere za modelový vývoj...
Ještě bych se vrátil k rozdílům v Americké a Evropské verzi motorky. V USA mají motorky trvale svící přední blinkry, které při spuštění zhasínají, což znamená, že prasklá žárovka v předním blinkru neznamená, že nechcete odbočit... Navíc mají povinné boční odrazky a to v předu i vzadu. Tyto výrazné bezpečnostní prvky NEjsou pro civilizované Evropské státy na západ od našich hranic důvodem bránit dovozu Amerických motorek a jejich provozu na svých komunikacích. Tato situace bohužel neplatí o banánové České republice, kde lobbing zájmových skupin prosadil do importních zákonů stupidní a nesmyslné obstrukce, které brání volnému pohybu zboží v rámci EU a obcházejí tak nařízení EU. Jinak by totiž nebylo myslitelné, aby vozidlo provozované od roku 1992 v zemi EU, bylo téměř nemožné přihlásit v ČR.
Jsem přesvědčen, že pokud by se našel dostatečný počet stejně nespokojených milovníků motorek, stálo by za to zažalovat ČR u Evropské komise a pokusit se prosadit jednotné podmínky povinných údajů v TP (jednotný Evropský TP) a donutit ČR registrovat vozidla podle standardů EU. Co vy na to?
Pěkný, výfuky jak " varhany".
...další nádhernej kousek do sbírky , gratuluji . Za 10b.
...6ti vál je hotový zvukový koncert ,asi bych se nemohl nabažit poslechem a natož jízdou
skvělej stroj, ale hlava mi to množství aktivních strojů (samý dobrý kousky)
Ahoj Roberte, tak vidím, že jsi opět neodolal a pořídil další krásku do své sbírky . Tak ti přeji ať ji brzy provětráš a hlavně s ŘP. Věř, že vše se v dobré obrátí .Dávám 10b. a těším se letos na setkání.
Měj se,Pavel.