renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBX Pro Link (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bob-dreamer
Vloženo 9.2.2014
Aktualizováno 9.2.2014
Zobrazeno 2 083x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


No a zase jedna motorka z řady motocyklových legend, které se zapsaly do historie vývoje motocyklových koncepcí

Více fotografii

Výška jezdce: 194 cm

První dojmy - První dojmy se mi popisují špatně, s ohledem na absenci ŘP... :-( Motorka má podle tachometru najeto necelých 40 tis km, motor startuje skvěle na první cvrnknutí a přede jako kotě. Po přidání plynu vystřelí ručička otáčkoměru svižně směrem vzhůru a to bez mechanického hluku z motoru. Ani na volnoběh se z motoru neozývá žádné klepání, nebo zpětné rázy namáhající rozvody... Další zážitky a dojmy přidám, až se s motorkou vydám na nějakou cestu. Snad bude letos vlahý podzim a především soudkyně bude v dobré náladě, až bude řešit moji žádost vrácení ŘP... Nic z toho ale nezávisí na mne...

Motorku bych doporučil pro - Milovníky klasických strojů, ve kterých se můžete vrtat občas sami :-)

Doplňky na motorce - Motorka je v původním stavu včetně výfukového systému.

Recenze

V tomto případě se jedná se o Americkou verzi s originálními kufry, která se mi vždycky líbila a po které jsem dobu pátral Našel jsem ji až v Holandku u majitele velké autolakovny, který se rozhodl, že americká klasická auta 60-70 let jsou pro něho větším požitkem, což vzhledem k deštivému podnebí Holandska docela chápu

Ortodoxní vyznavači klasických motorek jistě namítnou, že se nejedná o první model CB1. Ale i ProLink má svoje kouzlo a především výrazně lepší jízdní vlastnosti, bez nutnosti dodatečných úprav podvozkových partií, které si většina majitelů řešila dodatečně sama a které mnohý současný majitel bere za modelový vývoj...

Ještě bych se vrátil k rozdílům v Americké a Evropské verzi motorky. V USA mají motorky trvale svící přední blinkry, které při spuštění zhasínají, což znamená, že prasklá žárovka v předním blinkru neznamená, že nechcete odbočit... Navíc mají povinné boční odrazky a to v předu i vzadu. Tyto výrazné bezpečnostní prvky NEjsou pro civilizované Evropské státy na západ od našich hranic důvodem bránit dovozu Amerických motorek a jejich provozu na svých komunikacích. Tato situace bohužel neplatí o banánové České republice, kde lobbing zájmových skupin prosadil do importních zákonů stupidní a nesmyslné obstrukce, které brání volnému pohybu zboží v rámci EU a obcházejí tak nařízení EU. Jinak by totiž nebylo myslitelné, aby vozidlo provozované od roku 1992 v zemi EU, bylo téměř nemožné přihlásit v ČR.

Jsem přesvědčen, že pokud by se našel dostatečný počet stejně nespokojených milovníků motorek, stálo by za to zažalovat ČR u Evropské komise a pokusit se prosadit jednotné podmínky povinných údajů v TP (jednotný Evropský TP) a donutit ČR registrovat vozidla podle standardů EU. Co vy na to?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jiri_V
Jiri_V napsal 07.02.15 v 13:18

Pěkný, výfuky jak " varhany".

LiborL.
LiborL. napsal 25.07.14 v 08:11 10b.

...další nádhernej kousek do sbírky , gratuluji . Za 10b.

Krabath73
Krabath73 napsal 04.03.14 v 19:58 10b.

...6ti vál je hotový zvukový koncert ,asi bych se nemohl nabažit poslechem a natož jízdou

marafzs600
marafzs600 napsal 23.02.14 v 15:52 10b.

skvělej stroj, ale hlava mi to množství aktivních strojů (samý dobrý kousky)

agoš.
agoš. napsal 16.02.14 v 20:54

Ahoj Roberte, tak vidím, že jsi opět neodolal a pořídil další krásku do své sbírky . Tak ti přeji ať ji brzy provětráš a hlavně s ŘP. Věř, že vše se v dobré obrátí .Dávám 10b. a těším se letos na setkání.
Měj se,Pavel.

Více komentářů



TOPlist