Yamaha MT-03 (2007)

Vlastník BananQ
Vloženo 6.2.2014
Aktualizováno 10.6.2015

Nadupanej jednobuch kterej by převálcoval všechny co mu stojí v cestě ;)

Motorka koupena od Radim_MT03 (Bartoušov) - OK

Suzuki SV 650: důvod neuveden
Kawasaki ER 6N: důvod neuveden

První dojmy - No tak dnes sem si ji dovezl domu a mám najetý tak dva kilometry pokračování pozítří tak napíšu víc ale jinak z jednovalcový yukiny z 8 kilowat na jednoválcovou yamahu s 35 kilowatama velká a příjemná změna :)

No tak rozdíl jasnej vůbec sem nemyslel na to že je to silnější a hned jsem zabral za plyn tak sem si trošku zahrabal na studeným asfaltu :D ale v klidu ;) pak sem si ji dovezl domů a zkusil znovu no už to bylo lepší opatrnějc jsem vzal za heft :Da no prostě bomba zvykáme si na sebe uvidím jak to bude dál :)

No tak už máme najetý cca 300 km. A musím říct no teda nemůžu říct půl slova snad jen že ... no masakrrr :D:D:D je to hravý furt mě to láká brát za plyn už jsem si zvyk na citlivost plynu tak mam kontrolu nad zadním kolem konečně :D a rychlý rozjezdy třeba od semaforu jsou bombastický. Super je když si tůrnete a jen to prskne do výfuku to je skvělý :D Přední brzdy trošku ostřejší ale krásně dávkovatelný takže jde o zvyk ;) Měl jsem problém že když jsem ostřejc zabral za plyn motorka mě táhla byl to špatnej posez seděl jsem moc vepředu stačilo se posunout o 10 cm dozadu a najednou úplně v pořádku. :) zatím jediná moje maličká stížnost nedá se jet stálou rychlostí ve vetších otáčkách motorka trošičku cuká ale to prej každej vetší jednobuch je to na hraní takže přidávat a ubírat motorka k tomu svádí takže mě to zas tak netrápí :D No uvidíme jak dál zatím fakt super :)

Tak najeto 500 teď byla menší pauza bylo to v servise na preventivní výměnu kapalin svíčky a seřízení ventilu rozvody vzduch filtr řetězovka OK! :) EmTéčko je prostě supr nemám výhrady čím dál tím víc mě baví brát za plyn to zrychlení je perfektní sem tam se mi utrhne kolo v zatáčce ale jen maličko sem radši opatrnej :D víc dám vedět až zas po nekolika kilometrech :) Jinak se teď jestě pojedou koupit padáky od RDMOTO a rolny a závažíčka do řidítek ve stejném desingu ;)

Tak jsem koupil ty rolny :)

Nové gripy závažíčka tankpad chystám se na páčky a na padáky :)

1000 Km najeto konečně jsem si našel místo pro moji prdel když jedu do zatáčky lehce koleno směrem ven a šup řezat zatáčky :) je to prostě super stroj natrhávám zadky i silnějším čtyrválcům na rozjezdy do tech 100 kmh :) vokurci na mě čuměj jak kdybych měl nitro pod zadkem :D a v zatáčkách se jich pěkně držím :) Konečně jsem spokojenej :)

20.4 na kontě už jsou 2000 Km
Nové zadní desky a nové zadní pneu Pirelli angel ST

Vše šlape jak má :) teď ještě CNC páčky a padáky od RD Moto :))

Tak páčky jsou na svém místě a najeto 3000 :)))

ještě ty padáky a sháním někde ten větrný štítek s vykrojením na otáčkoměr není k sehnání :( tak zatím :)

Najeto přes 4000 a koupena už i přední ;)

Vše funguje tak jak má prostě Yamaha !!! :)))
3.7 Laděné výfuky objednány na zakázku od firmy Creptus ;)

27.7 najeto něco málo přes 5000 :)
A konečne to dělá dost možná až moc brutální rachot plus při flusnutí litaj plameny :D:D:D zde foto doporučuju Creptus super :)

Soundcheck novejch laufůů ;)

28.10 Tak najeto lehce přes 10K a vše bez problému moto má najeto 30500 KM :) už si s ní rozumím a pomalu se ukládá ke spánku pokud nebude hezky :D:D a přes zimu pár úprav další info na nový rok :)

10.6.2015 No tak sem zapomněl přidat co se odehrálo v zimě :D Nový olej a filtr :) a nová řetězová sada jinak zadní pneu tak 3000 a končí takže kdo povídal že Pirelli Angel ST vydrží prd tak ať mi vleze na hrb gumu nešetřím a 10 000 Km zvládne :) a ještě jsem se věnoval leštění svodů ;) už to chtělo ... :D

Radim_MT03
Radim_MT03 napsal 21.03.14 v 22:29 10b.

to je jasný že 10b vždyť jí mám pořád jako svojí.

Radim_MT03 napsal 20.03.14 v 19:32

BananQ
BananQ napsal 18.03.14 v 21:14

Díky :)) plánuju výfuky od Sharon :)) za slušný peníz dost muziky :)) Taky mnoho štastných km :)

context
context napsal 18.03.14 v 12:46 10b.

krásna pěkně si ji vyladil s par doplňky ještě laufy od akrapoviče, jen kdyby nebyly tak drahý tak už je tam mam taky. Přejí hodně kilometru bez nehod a vždy šťastný návrat.

MarkoRulz
MarkoRulz napsal 16.02.14 v 18:37

Móc pěkný, jak je celá černá, má to něco do sebe