renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dareckov
Vloženo 6.2.2014
Aktualizováno 9.10.2016
Zobrazeno 6 580x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


A zase šestikilo, ale trochu jinak

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 1000: důvod neuveden

První dojmy - No vzhledem, že už jsem jednu 600 měl tak jsem nekulil oči ALE ...

Doplňky na motorce - miniblinkry, dpm ladák + komplet svody, bmc filtr..klasika

Recenze

Edit 1.10 2015

Tak je to skoro přesně rok, kdy jsem měl nehodu a motorka konečně jezdí jak má. Všechno opraveno, vlastní lak, design a druhou takovou nepotkáte. Snad už letos bez nehody a příští sezonu si užijeme.

No máme rok 2015 a Já stále nejsem hotový. Nemám ani moc času a chuť. Během oprav se přišlo na více závad.
Měnil jsem svíčky, potřeba vyměnit těsnění víka, někde trochu teče. Dále napínák má už taky dost. Nový rozvodák a dělá to rámus jak..Nefungují mi vůbec blinkry a celý tachometr se jen rozsvítí a nenačte(problém od nehody).
Když opravujete půl roku motorku tak se stane, že něco ztratíte. Takový dědeček mi vyhodil kryt na výfuk, a komplet všechny šrouby od kapot :D
Motorce jsem vlastnoručně udělal nový lak i s koly. Spokojený jsem, až na zelenou barvu. Mnoho jsem se naučil a zestárnul o pár let, ale dal jsem tomu trochu kus sebe. Cenově mě to nevyšlo nějak výhodněji, ale zkušenosti jsou k nezaplacení. Chybí mi jen dodělat polepy na boční kapoty. Moc se mi do toho nechce :D




Honda CBR

Hujda 600 rr
Aneb odmítaného chleba se nejvíc najíš :D

Minulý rok jsem jezdil na 636 kawasaki rok 2002.
Tento jsem koupil o rok mladší hondu za cenu dvou kawinek.
Je to fakt rozdíl, jak ve zpracování, dílech a celkovému projevu. Nelituji.

Tak po cca 3500km napíšu recenzi pro budoucí střelce.
Domu jsem si přivezl motorku z bazaru. Cena adekvátní stavu bych řek. 75 000.
Nejsem ten hnidopich co trhá každou korunu za odlepenou samolepku, takže jsem se projel, trochu prohlídl. Nové gumy, řetězovka, bmc filtr, kolem víka motoru silikon, blinkry blikaly jak se jim chtělo. Nastartuji, něco chrčí, asi rozvody, ale po chvíli s tichly. Krásný zvuk laďáku přímo na tento typ motorky. No nic, prachy na stůl, odjíždím domů na motorce. Mám to kousek. Modlím se ať mám zase to štěstí na motorku jako vždy. Myšleno v dobrém.

Motorka doma. Pískot uší z laďáku(a to jsem ještě pak sundal tlumivky). V následujících dnech kontrola kapalin. Raději jsem vyměnil vše, ač prý byl udělaný plný servis. Sundaní plastů fakt prekérka a musel jsem googlit jak to všechno sundat. Ale dá se. Všechno lícuje, nikde nic prasknutého, úchyty ok. Vše vypadá pěkně. Plasty orig, ale někdo si hrál s polepy, no co, všichni to chválí, hlavně ženy(asi je to těmi barvami :D).
Dále jsem řešil blinkry. Chci blikat, zmáčknu a začnou blikat za 5s a někdy vůbec. Když chvíli podržím tak blikají. Když je dobré počasí blikají normálně. Podle místních domorodců normální věc a mám to prý rozebrat. No nechtělo se mi doteď. Stejně moc neblikám a když tak jen do prava :D ...

Tak jedem to projet ne???
Nasedám. Bože to je malé. 636 bylo fakt letadlo. Předek docela nízko. Ale libí se mi to. Ze začátku jsem si projel místa která dobře znám a ihned jsem tomu dal za uši. Výkon mě už nijak nedostal, ale ten průběh ano. Na 636, na gsxr co jsem jezdil, to začalo rvát, všechno se třepalo a Já si myslel, že vyletím do nebe...
Honda? Žádné třepání, prostě samet. Jede to vůbec? Na tachometru 230 a myslel jsem že už mám tak 270 jako na 636(pocit). V tomhle nejspíš hodně lidí vidí na hondě nudu, protože je prostě dokonalá. Ano a taky záleží jak si poladíte motorku :D
Když jsem u té maximálky. Mám origo převody. Pokud chcete dostat maximálku, tak musíte točit plné, ale opravdu plné otáčky, jinak se na max nedostanete ani na letišti pro airbus. Do 220km/h to jde raz dva, ale pak trochu stuha. Já z toho dostal 265km/h ale ty časy kdy mě to bavilo jsou dávno pryč. :)

Kde budete mít úsměv od ucha k uchu, jsou okresky, krásné zatáčky a výjezdy no prostě technické pasáže. Možná zklamu powerwheeliaře(no ty co zvedají motorku plynem :D). Na jedničku se Vám na rovince nezvedne, možná přizvedne ale to opravdu pár cm. Možná je to věc podvozku, ale takhle by se měla motorka chovat. Neztrácet kontakt s vozovkou.
Jinak spojkou jde krásně, pro mě nejlíp ze všech šestek. :)
Ale z5, do zatáček jde sama, opět záleží na jezdci o tom to vždycky je, ale tady to jde opravdu lehce. Taková jistota. Výkon Vás nikde nekopne, protože je docela čitelný a Vy se soustředíte na přesnou stopu. Řazení trochu jde cítit, ale už má něco za sebou. JOO tahle motorka patří na okruh. ALE.
V pohodě se dá ujet kus cesty denně. Mě teda nikdy nic nebolí (možná by někteří nadavači měli skočit do posilovny:D) ale zase si nedovedu představit s tím jet k moři. V koloně motorka docela začne hned vařit, ale mě to nevadí :)) Je to sport!!!
Jinak, když se fakt točí, neustále jezdí po zadním a dělají kraviny tak si vezme i 10/100l. Mám otevřený laďák, k tomu filtr a je vymalováno. Ale do práce jezdím úplně v klidu a vychází mi to na 5.

Je to motorka pro všechny. Začátečník ocení její přívětivost, předvidatelnost. Vyježdění jedinci nejspíš vědí co chtějí a to je přesnost a skvělý podvozek. Netrhá vyloženě asfalt, ale poslouchá na slovo a nezklame. Ne nadarmo je to oblíbená okruhovka.
Snad jen pokud chcete vozit spolujezdce, tak tahle motorka opravdu ne :D

Pokud se rozhodujete které 600?
Vyberte si co se Vám libí. Neuděláte chybu s ničím. Vždy je to o jezdci. Jezdí to všechno brutálně :)

edity:
Tak na tachometru mám 43000 a rozvoďák už má opravdu dost. Chrčí velice hlučně. Po rozebrání byl hodně tuhý, napínák na max a už visel skoro mezi zuby. Takže za 1 minutu 12 :) uff

edit2: Tak na podzim v 70 jsem trochu přetáhl zatáčku kde byly šutry takže jsem to zalomil do příkopy :D Rozbitá komplet maska, světla, náfuky, boční kapota a pár blbostí. Samozřejmě půjde do nového laku a chtěl bych s ní udělat úplný originál jakou jezdil rossi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dareckov
dareckov napsal 13.10.15 v 06:02

Díky, člověk si toho hned více váží a něco se i přiučí.

Johnny1
Johnny1 napsal 12.10.15 v 23:39

Tak koukám, že mašina už je zase komplet. Pěkná práce a o to více, když se to dělá v domácích podmínkách. Tak ať to lítá ještě tuto sezonu!!!

dareckov
dareckov napsal 16.08.15 v 18:23

danke zatím nejezdí

Curly
Curly napsal 06.08.15 v 10:00 10b.

Super recenze, ať to lítá

dareckov
dareckov napsal 06.03.15 v 00:08

Díky Tobě taky. Je to součást ježdění :)
Harmanec je pěkný, ale většinou děláme takový bordel že Slovákům se vyhýbáme když to jde

Více komentářů



TOPlist