renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Boss.trx850
Vloženo 1.2.2014
Aktualizováno 1.2.2014
Zobrazeno 1 602x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mělo to otáčkoměr, blinkry, tlumilo to, perfektně to řadilo, bylo to pohodlné a neměl to každý a byl tam prostor k individuálním drobným úpravám.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Skoro nová motorka-takže nadšení po všech směrech.

Motorku bych doporučil pro - Pro mladé kluky a holky na naučení se jezdit a vnímání provozu v rozumných rychlostech, před přechodem na větší kubaturu. Jako dopravní prostředek do práce už je dneska lepší skůtr.

Doplňky na motorce - Mřížka, ala Dakar na přední světlo. Lopuchy na řidítka z Polska, Enduro blatník z laminátu, boční nosiče-vypadaly suprově. Později i hranaté zrcátka a přidané kontrolky na panelu mezi budíkama. Samozřejmně jsme ohýbali rám, aby prdel motorky mířila do nebe (nezbytná úprava té doby).

Recenze

Vlastnil jsem ho tuším v r. 1994-1995. Po Pionýru jsem chtěl větší kubaturu (staršího ročníku-na kterou jsem měl našetřeno), ale rodiče měli strach a otci se naskytla tahle možnost, takže mi dodali nějaké penízky a bylo vyřešeno. Zakoupen s najetými 700km a mrtvou baterkou ze stání v kůlně. Po nabití se muselo pořád jezdit a blinkry blikaly, ale druhý den baterka v prdeli. Takže nakonec koupena nová.

Mezitím odešlo teristorové zapalování-motorka jela, jela a najednou zdechla. Klidně za půl hodiny se nechala roztlačit a zase šlapala a zase někde v nejmíň příhodnou dobu zdechla. Nové zápalko stálo balík, ale kamarád sehnal použité za 600kč (což byla v té době 1/3 ceny pionýra ve funkčním stavu). Pak už bez poruchy.

Proti Pionýru byl motor pružnější, nebyl tak náchylný na ztráty výkonu přehřátím. Čtyřstupňová převodovka byla po Pionýru jak z říše snů. Člověk se rozjel i do kopce a mohl při tom řadit na vyšší rychlostní stupně, bez nedůstojného kvičení trápeného motoru (díky lepšímu zpřevodování a odstupňování převodů)

Jízda ve dvou byla taktéž o něčem jiném. Enduro na drapácích už vypadalo s výfukem pod sedlem jako motorka. Otáčkoměr, byl najednou věc, bez které jsem si motorku nedokázal představit. Nosič za sedadlem byl velice funkčním doplňkem.
Jen mi bylo líto, že maximálka nebyla větší než na Pionýru.
Nic to nežralo, proto jsem jezdil od východu slunce do západu a v nádrži furt byl benzín-tohle bych chtěl ještě někdy zažít (samo, že cena benzínu tenkrát byla tuším kolem 10kč/ litr).
Byla to první motorka, na které jsem udělal salto vpřed a dvakrát ( ne najednou) -nechtěně.
Jak je z fotky vidět, byla to první motorka u které jsem nabyl falešného dojmu, že je to magnet na ženské!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fery251
fery251 napsal 02.02.14 v 10:05 10b.

Vzpomínám dobře na tu dobu, ty úpravy jsou popsaný naprosto dokonale
A navíc vynikající retro fotka

Boss.trx850
Boss.trx850 napsal 01.02.14 v 19:01

Jojo. To jsem byl ještě mladý (bylo mi 16) a krásný. Ale ta fotka co mám v profilovce, je taky moje. To mi byly odhadem 2-3 roky.

macikcz
macikcz napsal 01.02.14 v 18:57 10b.

Tak to musím, jen za tu fotku, parádní! Jak z reklamního letáku tehdejší doby . Ten čas letí

Více komentářů



TOPlist