renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník macikcz
Vloženo 1.2.2014
Aktualizováno 31.5.2017
Zobrazeno 1 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, velká, klasická, s pořádným srdcem a plícemi.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 650 Bandit: moc malá
Suzuki GSF 1250 Bandit: moc malá
Yamaha XJR 1300: GSX se mi líbí více

První dojmy - Moto asi padne do ruky hned po pár kilometrech každému. Žádné "nemilé" výkonové překvapení se nekoná. Ba naopak, táhne jako prase, furt stejně. Jde cítít trošku nárust výkonu kolem 4t ot., ale není to motorka na okruhy.

Motorku bych doporučil pro - Těm, kteří se už vyřádili, né jako já :-). A hledají jistotu, pohodlí, sportovnější cestování. Ale stále se necítí na choppera, či cestovní enduro.

Doplňky na motorce - Pancéřovky, kryt chladiče, gipro atre, řídítka

Recenze

Byť to byla moje první, tak jsem si jí docela užil. Vybíral jsem hlavně podle vzhledu, rozměrů. Chtěl jsem klasického naháče, ale z vyzkoušených mi sedlo jen XJR, tak jsem věděl, že GSX bude jasná (skoro stejná motorka, pro mě hezčí).
Jak jsem psal, suzana tahá jak blbá hezky od spodu a to se mi líbilo. Nepatřím mezi milovníky něčeho co je pod 8t mrtvé. Sice jsem na ní začínal, někdo může argumentovat, že jsem cvok nebo něco podobného, ale myslím, že jsem její potenciál využít dokázal. Aspoň jsem neměl špatné návyky z jiných strojů a nemusel si na nic zvykat. Prostě jsem sedl a jezdil. Celou sezónu celkem v pohodě včetně pár krizovek, ze kterých bych byl asi méně vyhukaný, kdybych si je zažil na lehčí motorce. Ale vše jsme zvládli a nikdy nepoložili.
Jízda je balzám na nervy, relax, hlavně na hezkých okreskách. To se člověk směje do helmy, kroutí heftem a číchá vůni pylu, jehličí, atd. Při opravdu sportovnější jízdě, kdy není čas řešit pachy, člověk narazí na hranice motorky. I v mém případě. Slabší brzdy a trubkový rám, to je hlavní limit, motor by chtěl. Na to, jakou hmotnost brzdy musí brzdit, se tomu moc nedivím. Rám se v zatáčkách ve vyšších rychlostech a při brždění kroutí a brzdy jsou prostě slabší. Ale to není limit pro zkušené jezdce, ti dokáží s tímto parníkem natrhnout zadek kdejakému frajírkovi .
Spotřeba, servis, ovladatelnost, úložný prostor, spolehlivost, pohodlí pro spolujezdce, to je to, proč si koupit GSX. Tohle hodně převyšuje její slabší stránky. Manipulace na místě je pro slabší, menší problémem, ale za jízdy je to paráda, skvělý rejd, nízké těžiště.
Odjel jsem na ní sezónu + Rakousko, GG. Za celou dobu jsem s ní neměl jediný problém. Už jsem se poohlížel po změně, protože přecijen první motorka dlouho asi nevydrží nikomu. A do toho mi řidič os. auta nedal přednost, dostal 100%, motorka totálka. Tak mi to v tomto směru trochu ulehčil (až na zmeškanou dovolenou, zlomeninu ruky, operacím a problémy s kolenem, znepříjemněné svatbě,...). Dopadlo to jak dopadlo, sezóna 2012, 2013 je za námi, a teď mám K12R Sport.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Critical
Critical napsal 16.01.18 v 12:20 10b.

Více komentářů



TOPlist