V něděli jsme vyrazli projet ty novy gumy na pouť, pak že zajedem na Ecce Homo historic do Šternberka a nakonec na Slezskou hartu. Pouť proběhla a na rovince do Šternberka najednou prudkej pokles výkonu, divnej zvuk, spojka a motor zhasl. Zastavil jsem na sjezdu do pole a čuměl co se děje. Zkusil jsem to protočit nakopávačkou ale ani ťuka. Nezatočil jsem s tím ani náhodou. Zavolal jsem tatovi ať vezme vozík a přijede pro nás.
Takže na novejch gumách najeto 40km
Na Ecce a Slezskou jsme nakonec jeli "rezervním" povozem - škodárnou
Pak motorka asi 14 dní stála, bylo potřeba dělat jiny věci, do práce jsem jezdil na číně, až jsem si jednou našel pár hodin a rozdělal to.
Je to zadřeny na spodním ložisku na klice. Válec nese známky opotřebení, ale nemyslím, že by to bylo něco co by se nedalo opravit.
Takže "jenom" spodní ložisko a nikasil válce.
-
na Šternberské jsme skončili
-
náhradní povoz na vyjížďku na Hartu
-
zpátky na čínu na ježdění do práce
-
-
hlava dobry
-
poškození válce
-
poškození válce
-
píst trochu potřebuje opravit, kroužky v pořádku
-
-> AngusCZ: Dík teďka je načančaná, je po opravě karoserie a po laku. Snad ji v zimě někde nepomuchlám
-> JirkaMetal: taky dík, zima je před nama, takže času relativně dost
Moc pěkná škudka.
Přeji brzké uzdravení motky