A je rozhodnuto. BMW R 1200 CL vyhrála konkurz na novou mašinu pro mne a mou manželku. Dosud jsem jezdil Virago 750 a změna po 6ti letech byla na spadnutí.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Olomouc (Olomouc) - Ochota,ačkoli se zrovna stěhovali do nových prostor.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 LT: Mému srdci je blíže styl BMW R 1200 CL .
První dojmy - První dojmy zatím nejsou téměř žádné.Motorka je krásná,splňuje má přání,ale i přání manželky,které se (musím přiznat),zalíbila dříve než mě. Ale posezení je super,projížďka u motocentra super,motor super zvuk,výbava,výhřev gripů a sedaček je super a co teprve muzika? Rádio s CD je Super!!!Co dodat,kdo nezkusil,neposoudí relevantně. První dojem je fantastický a už se těším na jaro. Motorka mne dostala ihned po prvním posazení za řidítka!!! Po prvních 40ti km je jasné,že to byla správná volba.Pohodlí,teplo,téměř bezvětří za řidítky! Přejezd nerovností je s tímhle odpružením lepší zážitek než v Superbu!!!
Motorku bych doporučil pro - Pro větší postavy od 180cm,je to dost velká a těžká motorka.
Doplňky na motorce - Padáky vpředu i vzadu,vyhřívané gripy,vyhřívané obě sedačky.Dnes 9.2. 2014 dokončena montáž přídavného brzdového světla na zadní nosič na kufru.
Recenze
Moto BMW R 1200CL jsem si vybral především z důvodu touhy po pohodlnějším a kultivovanějším cestování. Dojmy z cest dopíši poté,až nějaké budou.Moto koupeno v zimě a rád bych první zkušenosti získával na suchých cestách.Zatím spinká v garáži a jezdím ji jen opečovávat,čistit,dolaďovat a prostě připravovat na sezónu. Vzhledem k tomu,že k baterce je nesnadný přístup(je pod nádrží),udělal jsem si dnes nový přívod k baterce z důvodu snadnějšího dobíjení. Vývod jsem umístil pod sedačku a přes jednoduchý vodotěsný konektor se připojuje nabíječka. Je to super a fakt to ušetří spoustu času a práce. Baterka dobita,nemohl jsem odolat a malinko jsem to projel po sněhu před garáží.
Tak najeto prvních cca 300 mil a je to stále lepší a lepší.Zvykáme si na sebe a každý polknutý kilometr je znát na jistotě při řízení.Je to fakt velký stroj,který když se rozjede,tak se stává lehce ovladatelnou motorkou.Skvěle brzdí,krásně topí a ještě lépe jede.110 je optimální rychlost.I muzika se dá poslouchat za jízdy,ale to tak maximálně do 90tky. Pohodlí je maximální,ochrana proti povětrnostním vlivům super! Mohla by mít možná o pár KW víc,ale není to mašina na závodění,tak že OK.
Vše funguje jak má a člověk se s tímto motem brzy natolik sžije,že je to jako by na ničem jiném nikdy nejel.Alespoň já to tak cítím.S touto motorkou se velmi dobře jede dálka,ale ani ve městě se neztratí a dá se s ní jezdit i při její váze bez problémů v městském provoze.
Taky jsem si musel chvíli zvykat na to,že tachák je v mílích.Alespoň na mé verzi.
Krásná mašina, ta musí válcovat
Je to UFO mezi motorkami. Všichni kolem koukají a nechápou...Je to super mašina, pořád na ni vzpomínáme. Je ale konstruována na větší lidi a to já nejsem, manželka si ale vzadu "chrochtala". . Přeji mnoho šťastných km. S úctou "bývalý majitel Herbert".
Dívám se,že u Tebe taky proběhla změna. Supr stroj jasná 10ka.
Krásnej parník.
Woow, to je neco!