PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Svoboďák
Vloženo 5.1.2014
Aktualizováno 8.5.2016
Zobrazeno 5 666x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dvě dusající kladiva v luxusním křižníku s váhou lokomotívy asi jeden z mála stojů u kterého nehledáte výkon,ale pohodlí, zvuk a charizma !

Více fotografii

Výška jezdce: 195 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Rocket III Touring: Měla problémy se startem v chladnu a je to už opravdu těžká a zvuk i s laďáky je jak z Wartburgu s děravým tlumičem je to 3 hrnek a to mě nesedí
Honda GL1800 GoldWing: Cena je již mimo mé možnosti vše co bylo cenově dostupné byl vrak ( nově -už ji mám taky :-))
BMW K 1200 LT: starší stroj -vysoké nájezdy ojetin ( nízká možnost individualizace-kdo chce jezdit na stejném stroji jak soused?)

První dojmy - Těžký křížník se super zvukem, těžce ovladatelná v při otáčení na místě super na cestování. Vzhledem k mým 110kg je manipulace s touto lokomotívou snesitelná,ale plně Naložená se spolujezdkyní, bagáží je velmi problémové se otočit na cestě-motorka při max.rejdu má tendenci si lehnout. blbě se hledá neutrál. Nádherný zvuk,nic podobného nejde vykouzlit jinde než z BIG twinu,na cestování super. V utáhlých vracečkách dojdete k tomu že brzdíte i přidáváte plyn ,skrz udržení otáček Twinu ,aby necukalo zadní kolo. No holka sice vyjede všude ,jen to nacvičit. No někdy je to porod :-)

Motorku bych doporučil pro - Z recenze:Tuto mašinu si koupí člověk s váhou nad 80kg :-) co chce cestovat, má stejně zapálenou manželku, už ho bolí kolena a rychlost nad 170 od stroje nevyžaduje,zato chce vysoký krouťák,super zvuk a hlavně pohodu při cestování. A nebo taky Skalák HD :-)

Doplňky na motorce - Čirá optika příd.světel-evropská žárovka,Předkopy.silnější přední repro,zadní rampa s příd.světly, místo klaksonu kompresorové famfáry,air plotny řidiče,tachometr v km,progressive tlumiče,nějaké ty loga na repro... a další prkotinky.



Recenze

Měl jsem ji 4 roky, miluji:Zvuk,zvuk,zvuk. nepopsatelně krásný zvuk motoru.Výborně krytý jezdec-jeli jsme za přívalových dešťů celý den a o nějakém vylívání vody z bot ,mokrých rukavic nebo mokrému pupku/zádech-jsem ani neslyšel.( 1500 km z Albánie v nonstop dešti) Brzdy -jak jsou kritizovány v testech-na můj styl jízdy jsou dostačující-jen pozor na to jaká brzdovka do nich patří DOT5 -silikonová-Americká není kompaktibilní s DOT5.1 -glykolová evropská .
Rádio s MP3 je 3x výkonější než v jakémkoliv autě-když to osolíte tak vybíhají děti,že přijeli kolotoče .Do 110 je krásně slyšet i jen z reproduktorů (střední štítek) pak je to horší díky zmiňovaným turbulencím.Asi si dokoupím tuningové plexi s profilem.
Maximální je pohoda při cestování kolem 100km/h pohodlný posez jezdce a luxusní posez spolujezdce-vzadu hydraulicko pneumatické odpružení s centrálním nastavením.Tovární je na mě příliš měkké- objednal jsem si také vylepšení od Progressive. Co spolujezdce zdvihne ze sedadla je příčná nerovnost - pokud je to díra jak kráva tak jdou tlumiče vzadu na doraz (zatížený stroj) a pořádně to cvakne-no když spolujezdec jede v nebíčku a najednou mu sedlo kopne tak se pos... leknutím. S progresivními tlumiči se to ztratilo a vše je OK.
Výkon je pro člověka co si tuhle lokomotívu koupí dobrý- nepočítá se se sprintem ,ani dřením kolen o silnici.
Zavazadla -SUPER!!! na týden vše sebou pro dva pod zámkem v suchu-jak v autě.Včetně dvou flašek Whisky,4 Kol,10ti nealko piv,šrůtky uzenýho.(když je hlad a do hospody daleko)
Na motorce jsem dělal servis Vyměnil jsem silentblok uložení a vibrace se sníží o 50% jistota vedení o 100% ,dále gufera na řadičce prý to rádo kape a nechci někde řešit problém, dal jsem krásce nové gumy s bílou bočnicí za 15k Kč no nedej jí to ), instaloval nové plně odpružené plotny, vytunil repro -laserem řezané emblémy ,no a tak aby se člověk nenudil...

Mimochodem super je zásobování díly-díky celosvětovému zastoupení nikde ve světě nebude nouze sehnat díl, jak orig tak druhovýroba -miluji Custom chrome) ceny jsou na 50% HD ( můj dodavatel HS Chopper -velmi příjemná a ochotná SLEČNA ) Za co se platí-za doplňky s logem ,tam si mažou obchodníci kapsy.
Další prachy jsou za členství v klubech,oblečení...No nic proti já rád jezdím--na srazy ale ne-- a volnost si nebudu kazit klubem a hromadnou akcí ,kdy se jede od benzínky k benzínce,páč ten vzadu se zapoměl vyčůrat. Super je jízda tak do 3motorek,ale nejvíc jsme najeli sami dva Já a můj "baťůžek". Sjel jsem Alpy v Rakousku,Dolomity a Slovinsko ,mrkl do Albánie a kroutil Dolomity i Švýcarsko-motka budí pozornost všude kam vjede, no a kilometry hltá víc než moje -- a hlavně spolujezdkyně-- prdel snese.
Tuto mašinu si koupí člověk s váhou nad 80kg co chce cestovat, má stejně zapálenou manželku, už ho bolí kolena a rychlost nad 180 od stroje nevyžaduje,zato chce vysoký krouťák,super zvuk a hlavně pohodu při cestování.

PS: pokud se vám spolujezdec opije,nikam nevypadne )) ODZKOUŠENO!!!

A jak mi řekl známý s Goldwingem- HD se kupuje pro ten charakter. ))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maxikovič
Maxikovič napsal 29.07.19 v 20:39 10b.

Lumako
Lumako napsal 09.07.15 v 13:19

Lumako
Lumako napsal 09.07.15 v 13:19 10b.

alexander
alexander napsal 07.09.14 v 16:39

parník...

Retráč
Retráč napsal 30.07.14 v 12:54 10b.

Moc hezká lokomotiva 10b

Více komentářů



TOPlist