Mašina co miluje asfalt, na dlouhé cesty, ale i na ryze sportovní jízdu.
První dojmy - Robusní mašina s tuhým podvozkem,doslova letící za plynem s dobře odstupňovanou převodovkou a celkem dobrou ochranou před větrem.Trochu hůře ovládané přístroje(dení počítadlo km).
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co si chtějí zalítat i ujet pěknou porci kilometrů v kuse, co se týče asfaltu všestranná motorka.
Recenze
Motorku jsem si vybral podle vzhledu a udávaného výkonu, čtveřice světel uprostřed s náporovým sáním, z boku žebrování stylu Ferrari Testarossa, dvojice výfuků, výkon 180HP,nebylo co řešit.
Mašinu mám teprve rok, takže zkušenosti jsou zatím malé, ale o něčem se přece jenom můžu zmínit.Už při první projížce, při koupi od překupníka, bylo jasné, že originální brzdový systém bude muset prodělat mírné úpravy. Přední kotouče byli zvlněny a nahrazeny kotouči Brembo, které zatím drží a sklízí můj obdiv. Další taková neduha je palivoměr, který ukazuje rezervu příliš brzo, když v nádrži zbývá cca 6 l paliva.
Tak a jdeme na jízdu. Po nastartování motorka jenom lechce ševelí a se zvyšujícíma otáčkama se přidává běsnění 180 koní, které i s originálními laufy vydává pěkný brutalizmus. Po rozjetí jsem byl překvapen, že zátah ve spodních otáčkách nebyl nějak brutální, motorka chytá saze kolem 6000 ot/m,ale to bude můj pocit, protože předtím jsem měl dvouhrnek (Suzuki SV 1000S). Rám krásně tuhý, jen tlumiče už zaslouží nějakou údržbu, na nerovné silnici je bestie trochu neklidná. Převracečky z vinglu do vinglu taky není to právé když to člověk nešetří, ale to je dané konstrukcí motocyklu. Zpočátku jsem se s bestií trochu pral, pořád jsem si rovnal posaz a hlídal si věci co pro jízdu nejsou důležité. Po ujetí cca 2000 km jsem se s mašinou přestal prát a to byl teprv ten zážitek, který jsem od bestie očekával. Kupoval jsem si ji na vyřádění kolem komína, ale bez problémů na ní vyjiždím i delší trasy, teda hlavě s partou. Pokud jedu s manželkou, tak sáhnu po BMW K 1200LT,ale tomu se asi nikdo nedivý s omezovačem náklonu a rychlosti je jedno na čem jedete.
Mašina jede úplně super, nikdy nechybí dostatek výkonu od výrobce, ukazatel zařazeného rychlostního stupně taky přispívá k pohodové jízdě. Při sportovnějším pojetí jízdy mají brzdy dobrý nástup, jen páčka brzdy postupem času měkne. V zákrutách hlásiče náklonu povolí opravdu velké naklonění motocyklu.
Jen je trochu škoda, že sekundární převod řetězem nevydrží příliš dlouho po zhruba 10.000km jsou ze řetězu kšandy.
Poruchy a údržba: jediný poruchy co se mi staly jsou již zmíněné zvlněné přední brzdové kotouče a drobná netěsnost chladicí soustavy, což bych spíš dával za vinu horší polské údržbě. Do příští sezony je naplánované trochu úprav na výkonu, laděné výfuky, powercomander, K&N filtr a možná výměna sekundárního převodu na řemenový.
Hééézkýýý!
Ty světla luxus!!! ať to lítá
Moc pěkná 10b
Práda
Pořádnej parník Ať tě vždy doveze do cíle