renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenek.
Vloženo 31.12.2013
Aktualizováno 23.9.2022
Zobrazeno 2 662x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Je to nová generace od Hondy, žádný závoďák, prostě hodný stroj jak na cesty po blízkém okolí, tak se na ní dá vyjet i na delší cestu. Na jaře otestuju Ncéčko na cestě přes Maďarsko a Rumunsko.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Lhotský - Moto Lhotský (Kynšp - Perfektní přístup, moto mě přivezl až domů do Kyjova, poněvač jsem měl zrovna nohu v sádře

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: důvod neuveden
Suzuki DL 650 V-Strom: důvod neuveden
Honda CBF 600S: CBF 600 S se bohužel přestala vyrábět

První dojmy - Koupeno před vánocemi, projel jsem se jen po zahradě asi 200m po zahradě, moto znám od kamaráda, který si ji koupil. Na chvilku mě ji půjčil a byl hodně mile překvapen, můj Transalp měl 39 kW, ale NC jelo opravdu hooodně líp.

Doplňky na motorce - vyšší plexi Givi, deflektor na plexi, vyhřívané hefty, centrální stojan, zásuvka 12V, zadní kufr Kappa,

Recenze

Jízdní vlastnosti skvělé, brzdy dostačující i přesto, že má ve předu jen jeden kotouč, Není to na závodění, ale to asi nikdo kdo si NC 700X pořídí ani nečeká. Skvělá spotřeba, trochu rozpočtovka, ale když se zhodnotí pořizovací cena a užitečná hodnota motorky je výsledek ten, že stojí v garáži. Předtím jsem měl 8 let Transalpa 650 a najel jsem s ním 40.000km bez sebemenších problémů. Bohužel se taky přestal vyrábět a NCéčko by měla být jeho nstupcem, ne konstrukčně ale spíše v tomto segmentu. Je jasný tah výrobce - CB 500X je výkonově postavena na mladší kluky s menším řidičákem, NC je trochu nad tím (proto letošní zvýšení objemu+výkonu a lehce i ceny) , pak j¨následuje Crossrunner a nakonec vlajková loď honďáckých endur Crosstourer.
Protože jsem měl Transalpa, který také není žádný divoch, vůbec jsem neváhal a šel jsem do NCéčka, nemám postavu na GS 1200 ani na KTM Adventure. A za ty prachy si klidně koupím za 4 roky novou.

Tak mám za sebou celou sezonu, najeto 7.300 km a vžádném případě bych neměnil. Dokoupeno vyšší plexi, protože origo se fakt nedá a je to naprosto dokonalé. Splnil jsem si sen, byl jsem s kámošem na motovýletě v Maďarsku a Rumunsku a mohu říct, že motorka nemá chybu. Jak okresky, tak dálnice šlapalo to perfektně, spotřeba opravdu nešla víc než 3,5 l/100km a vysokým plexi se dá jet opravdu velká štreka bez jakékoliv únavy. Přes rumunské vnitrozemí se musí jet trochu svižně, protože kamiony (hlavně rumunské a bulharské) neřeší, jestli jsou právě v obci nebo mimo a hrnou to pořád stejně rychle. Tady se právě ukázalo NCéčko jako dobrý stroj, nebyl problém cokoliv předjet, dovolil jsem si fakt hodně a nebyl problém. To bych si s Transalpem nikdy nedovolil. Na nudné "hungariadálnici" se dalo krásně předjet cokoliv a hned, ze 130 to jde pořád krásně akceleruje. Podobná zkušenost na druhém výletě do Německa a PL, snad jen s tím, že německý řidič je naprosto fenomenální co se týká ohleduplnosti, každý uhne, nikdo tě neohrozí, v Polsku to bylo podobné, prvního vola jsme potkali až před Harachovem u přechodu a byl to Čech. Abych to shrnul, na Hondě NC 700X se dá fakt krásně a pohodlně cestovat i velké štreky, únava žádná, dojezd je dostačující, pokud by jela skupina silnějších mašin, stejně je cestovní rychlost na dlouhé trasy max. okolo 100-120km, takže žádný problém. Už se těším na jaro ...

Více na: http://www.motorkar...omentare&scr=215
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
inza
inza napsal 19.03.18 v 14:11 10b.

Pěkná
Rumunsko jsem dal ještě na Varaderu, doufám, že zopakuju na NC. Transalpina a Transfalgarasan prostě stojí za to se tam vrátit...

wsbk
wsbk napsal 30.12.15 v 11:07 10b.

zdenek.
zdenek. napsal 24.01.15 v 17:11

Tak mám za sebou celou sezonu, najeto 7.300 km a vžádném případě bych neměnil. Dokoupeno vyšší plexi, protože origo se fakt nedá a je to naprosto dokonalé. Splnil jsem si sen, byl jsem s kámošem na motovýletě v Maďarsku a Rumunsku a mohu říct, že motorka nemá chybu. Jak okresky, tak dálnice šlapalo to perfektně, spotřeba opravdu nešla víc než 3,5 l/100km a vysokým plexi se dá jet opravdu velká štreka bez jakékoliv únavy. Přes rumunské vnitrozemí se musí jet trochu svižně, protože kamiony (hlavně rumunské a bulharské) neřeší, jestli jsou právě v obci nebo mimo a hrnou to pořád stejně rychle. Tady se právě ukázalo NCéčko jako dobrý stroj, nebyl problém cokoliv předjet, dovolil jsem si fakt hodně a nebyl problém. To bych si s Transalpem nikdy nedovolil. Na nudné "hungariadálnici" se dalo krásně předjet cokoliv a hned, ze 130 to jde pořád krásně akceleruje. Podobná zkušenost na druhém výletě do Německa a PL, snad jen s tím, že německý řidič je naprosto fenomenální co se týká ohleduplnosti, každý uhne, nikdo tě neohrozí, v Polsku to bylo podobné, prvního vola jsme potkali až před Harachovem u přechodu a byl to Čech. Abych to shrnul, na Hondě NC 700X se dá fakt krásně a pohodlně cestovat i velké štreky, únava žádná, dojezd je dostačující, pokud by jela skupina silnějších mašin, stejně je cestovní rychlost na dlouhé trasy max. okolo 100-120km, takže žádný problém. Už se těším na jaro ...

zdenek.
zdenek. napsal 15.03.14 v 12:10

Najeto 200 km a jednoznačný závěr, vyšší a širší plexi je nutnost, fouká nepříjemně i při menších rychlostech, origo plexi není moc vysoké ale hlavně je moc úzké, kdyby bylo malinko šiřší bylo by to úplně v pohodě. Jinak svezení je bezvadné, krásně zatáhne od spodu, sedí v zatáčkách perfektní, u mě maximální spokojenost. Natankoval jsem plnou nádrž t.j. 14 litrů a po ujetí 200 km mám ještě půl nádrže benzínu.

zdenek.
zdenek. napsal 04.03.14 v 22:33

Takže 2x jsem hondičku vytáhnul z garáže, jen tak si trochu zajet a můžu říct, že naprostá spokojenost. Fakt jede krásně, najel jsem jen asi 20 km protože je pořád zima. Moto jede krásně od spodu, proti mému bývalému Transalpovi 650 je to někde jinde, akcelerace velmi slušná, to jsem ani nečekal. Já jsem musel vždycky čekat na vhodnou dobu pro předjetí auta, tady to je pila hned jak se vezme za plyn. Takže se nemůžu dočkat až bude ještě tepleji a vyjedu někam dál.

Více komentářů



TOPlist