Moooc krásně vybarvenej Banďour se slušným výkonem (nejen pro motorkáře začátečníka) pěknou výbavou a technickým stavem.
Motorka koupena od FIRMA:Jiří Horna - Moto Horna (Draženov) - Velice pozitivní přístup prodejce, příjemné jednání, vstřícnost
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Finanční důvody, technický stav
První dojmy - Vůbec první motorka na které jsem měl možnost se svézt, přesahující hranici objemu 600 ccm, byla Honda Hornet 600 ccm (r.v. 2002). Jakožto začátečník nemohu recenzovat jízdní vlastnosti...jelo se mi dobře, mašina se mi líbila :-) Více mi ale do oka padl Bandit (r.v. 1996), který měl kdysi kámoš a od něj pak strejda. Začal jsem po něm pokukovat, spíše už tedy po novějších modelech a na podzim tohoto roku bylo rozhodnuto ;-)
Motorku bych doporučil pro - :-) mám ověřeno že se líbí jak mladým klukům tak tatíkům mladých kluků :-) Mladým holkám i jejich maminám :-)
Doplňky na motorce - Padáky, laděný výfuk Roads, plexi MRA
Recenze
Proč jsem si vybral právě Banďoura je uvedeno v prvních dojmech. Jelikož bylo potřeba pořešit nějakou tu administrativu, včetně vyzvednutí nového řidičského průkazu (papíry na moto jsem stihl udělat ještě na podzim) a pak dát dohromady nějaký peníz, vyhlédnout vhodný den a ještě oslovit člověka, který se se mnou půjde na moto mrknout (díky Vláďo - Mistake), zaplnilo se prázdné místo v garáži teprve minulý víkend v neděli. Po příjezdu se stihl projet (spíš popojet) pouze zkušenější jezdec bratranec Michal, už bylo pozdě odpoledne a ZIMA jak pro moto tak i pro nás...
Druhý den bylo slunečno, což mi umožnilo dojet si na evidenčku, cca 3km a tím jsem si absolvoval svou první a letos poslední jízdu...zima ale u srdíčka to přesto hřálo
Co k tomu říci více...na jaře to bude chtít aby ho projel nějaký zkušenější řidič a případně odhalil nějaké mouchy, kterých bude snad co nejméně, nejlépe žádná ...nicméně majitel prodejny (MOTOHORNA - Draženov), první prohlídka i Vláďova projížďka na mě udělala dobrý dojem, tak snad bude vše OK
...no jelo se dobře i na tu evidenčku a to i přesto že je podzim a silnice byla zasr...špinavá od traktorů
Vyhovuje mi výškou, není na mě nijak extra těžký, sedí se na něm pohodlně,šířka řidítek mi zatím rovněž vyhovuje, uvidím jak to bude po nějaký delší cestě. Zařazeno jsem měl maximálně na rychl. stupeň 4 ale i tak řazení dobrý. Brzdy zatím taky v pohodě, žádné cukání... Při rozjezdu krapet rezonuje plexisklo, zkusím ho dotáhnout, zatím nejsem rozhodnutý jestli jezdit s nebo bez, své opodstatnění na mašině má a v tomhle případě podle mě nevypadá nejhůře. A ještě jedna maličkost, klouže sytič, vrací se samovolně do výchozí polohy, myslím si, že to nebude nic hrozného
Aktualizace po zahájení:
Výbavu Banďoura jsem obohatil o ukazatel zařazené rychlosti GIpro, pro někoho zbytečnost pro mě užitečná věcička
Bylo třeba poladit plasty budíků, nepříjemně rezonovaly, zvuk rušil dojem z jízdy. Teď už je vše ok, stačilo doplnit těsnění mezi dva kryty.
To se neboj, te se budu držet jak klíště, sice do teď mám u ženy oheň na střeše, ale já ho nepustím. . Měl jsem za něj docela dost nabídek, ale odmítl jsem, je to prostě srdcovka. jediné co mi začalo trochu zlobit, tak je ukazatel zařazené rychlosti, ale je to nepodstatná chybička . Už aby bylo jaro, ať se může řádit, od koupi jsem stihl najet jen 4500 km
jen se jí drž, ta moje XJ6-ka co jsem koupil je sice mladší rok výroby, má lepší jízdní vlastnosti, vzhledově vypadá atraktivně ale bandour je bandour... vybíral jsem dlouho mezi sestistovkama vhodného nástupce nechybělo moc a skončil jsem znova u bandita jen u posledního modelu. Vzhledově působí rozhodně jako větší motorka,budí větší respekt,myslím v porovnání s XJ6-kou.
Mohu plně souhlasit, neboť přesně tento kousek vlastním já . je to taktéž moje první 650-tka a už teď vím, že z domu jen tak nepůjde
Tak o tom žádná A tady na té fotce vypadá skoro jako by se snesla z nebes Už je pryč banďour Byl to luxusní kousek!
Tahle barevna kombinace vypadá skvěle.