Vlastník | majsner | |
---|---|---|
Vloženo | 7.9.2004 | |
Aktualizováno | 16.9.2013 | |
Zobrazeno | 3 336x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | majsner | |
---|---|---|
Vloženo | 7.9.2004 | |
Aktualizováno | 16.9.2013 | |
Zobrazeno | 3 336x |
Ježiš ještě že jsem dal na rady všech a nekoupil to ani za dobrou cenu kterou mi to nabízeli
To je u téhle Yuki celkem běžné. Když je motorka studená, tak chcípá. Před nastartováním drž naplno sytič, nastartuj a pořád drž sytič. Někdy je potřeba třeba i popotahovat chvilku za plyn, aby to nechcíplo. Po chvíli povol sytič cca na polovinu a po další chvíli úplně pusť. Já s motorkou vyjíždím až když je válec alespoň trochu teplej (nejpozději cca po 5 minutách).<br />
Letos jsem s ní jezdil i v zimě, takže přesně tohle jsem musel dělat každej den.<br />
Třeba v létě s tím tolik problém není, tehdy to stačí jen mírně zahřát, ale jakmile je zima a motorka delší dobu stojí, musíš si tohle přetrpět.<br />
<br />
Mimochodem letos kupuji novo zadní pneumatiku. Ta stará vydržela asi 9000 Km a teď už má dost sjetej vzorek. Na to, že jezdila většinou po silnici, podle mě vydržela celkem dost.<br />
Teď jsem koupil plášť bez špuntů.
Zdravim mam problem nedavno sem koupil yuki 125 GY-2 a mam pro blem pri studenym startu ji vzdy nakopnu ale jak na neutral mi chcipne kdyz se lae rozjedu a zahreje se motor je vse ok (motorka je starsi ale v zaruce r.v.2005) prosim poradte nemam moc zkušeností
Pokud ji máš ještě v záruce, tak určitě ihned reklamovat. Já osobně takhle vyreklamoval hromadu věcí (viz profil).<br />
Co se ale týká zadní žárovky - nejdřív bych zkusil silnější žárovku. Když to nepomůže, tak to může bejt hromada různejch příčin. Mě osobně se problém vyřešil opravou kontaktu na baterce a výměnou pojistkový skřínky (samozřejmě taky vyreklamováno). Od té doby se žárovka nevypaluje.<br />
Pokud už ji v záruce nemáš, tak doporučuju zajít na www.yukimoto.cz, tam se zaregistrovat a objednat si potřebný náhradní díly. Pokud budeš registrovanej, měla by tam bejt nějaká sleva na ty díly.<br />
Pokud bys měl nějaký další dotazy, napiš třeba přes icq.
čus borci, mám menší problém mám yuki gy2 a začali měpraskat šrouby na rozetě, praskají mi žárovky v zadnim světle a popraskali mi špice na zadním kole! Nevíte jak tyto problémy vyřešit???
Ahoj,<br />
tak ji mám doma, je v záložce Cross 200.
Ahoj, <br />
Gy2 jsem vrátil, peníze za ni by bylo na dlouho, tak si příští týden jedu pro novou Cross200 s doplatkem. Doufám, že to nebude takový šrot .Až ji budu mít doma, tak se ozvu.<br />
Stránky o Yuki Cross 200 jsou na http://www.yukicross200.wz.cz<br />
Měj se hezky.
Tak to ti nezávidim. A co je za problém?<br />
Já mám zase s mým servismanem domluvenou výměnu tlumičů. Teda snad.
Přeji Ti ať Ti šlape, moje motorka je zase v opravě. Ach jo...
Tak to vypadá, že motorka e zatim vcajku. Vymnili mi celý zapalování i tachometr a teď je zatim vše ok. Doufám, že už na dlouho.
Čau lidi, prodávám GY3. r.v. 2005, 1800km najeto, nepoškozená. Můj e-mail:ondrabalvin@seznam.cz nebo tel:736 162 634
Yukina koupena a servisována v www.toni.cz Rozeta má vůli ja pr***, nevím, servisák říkal, že je to tak má být???
Woodo:Ty rozety se nesmí ani hnout.<br />
Do jakýho servisu to prosímtě vozýš????
No jo, bohužel to brnění. Ale u mě se to spíš projevuje na levý stupačce spolujezdce. Jako řidič to zas až tak necejtim.<br />
Jinak to chcípání motorky se mi novou svíčkou nepodařilo vyřešit. Musím to zas dát do servisu. Ach jo.<br />
Tachometr už zase běží, ale nevrací se ručička - jen tak pomalu.
Jo a taky když ujedu víc než 30km, tak mi brní ruce a nohy jako bych celý den řezal motorovou pilou.Rukavice mám origoš kožené.
Tak motorka zatím jede v poho, jen přestal fungovat tachometr a otáčkoměr jde za roh, když překročím 80-tku. Zadní rozeta se pořád kvedlá, dle mechaniků je to v pořádku, zkoušel jsem to i na nové a měla taky vůli. Takže nevím.<br />
Mnoho šťastných kilometrů!!!
Ahoj<br />
Letos ještě bych rád projel Orlický hory,no a ještě jednou pojedu do západních čech na motorce.<br />
Ale tentokrát jen po vedlejšich silničkách.
No, něco podobně dlouhýho sem ještě neprojel. ale rád bych letos z Velkýho Meziříčí do Opavy.<br />
Zatím jsem se bál takhle daleko, protože ještě vychytávám mouchy. A že jich tam je. [] <br />
Jo ještě to Woodo:tak ta rozeta se mi nekvedlá. Jo a už jsem zjistil, proč mi to chcípá. Vždycky, když se zahřeje svíčka, tak přestane házet jiskru. Po zchladnutí je vše OK. Takže ji budu muset vyměnit.
Ahoj majsnere <br />
Jakou nejdelší trasu jsi stím najednou absolvoval?<br />
Před týdnem v pátek jsem jel přes Hradec Králový,Poděbrady,Prahu,Plzen,do Heřmanový Hutě.<br />
Jedinou závadu co jsem měl,byl povolenej řetěz.<br />
Jinak vše funguje.Žárovky vydrželi.<br />
Zpátky jsem jel po starý pražský až do Berouna,a tam po dálnici z pátky domů.<br />
Je to ale Motarda 125.
Tak to sem teda zatim nezkoumal. O víkendu bych ale měl mít motorku zase zpátky ze servisu, tak se kouknu. Pokud ale vim, tak se mi nekvedlá - aspoň sem si ničeho takovýho nevšiml.<br />
No zjistim to ale přesně.
Tachometr jsem měnil hned na začátku, minulý týden šnek na předním kole, ale ty otáčky se mi nezdají,nevím. Začne to najednou okolo 80km, dle mého asi nanic otáčkoměr.<br />
Ješte dotaz, jak máš volnou rozetu na zadním kole? Já když ji chytnu tak se dost kvedlá. Přitažena je dost.
No člověče, já mám akorát zkušenosti se špatně fungujícím tachometrem.Když ještě šlapal v poho, tak sem na to udělal jednou i 110, ale myslim, ze to neukazovalo vic jak 10 000 otáček. Poslední dobou ale právě už při 10 000 otáčkách jsem jel podle tacháče asi jen 60 - 70 km/h.<br />
Jinak ale ten rychlej vzestup na otáčkoměru se u mě děje u tý 80-tky taky.Ta 80 je tak optimální, nemá cenu to asi víc drtit.<br />
S tim bordelem v karburátoru, to nevim.Doufám, že ho tam nemám. Osobně se v tom zatím nechci vrtat, protože jinak bych v tom měl pracky pořád. )
Vypustil jsem benzín, rozdělal ventil na benzín a zjistil jsem, že je tam sítko, bylo vcelku čisté. Ptal jsem se kamarádů strojařů a ti říkali, že dle jejich zkušeností byl "bordel" v karburátoru už od výroby.<br />
Najel jsem cca 100km a motorka šlape v pohodě.<br />
Jen mám dotaz kolik ti jede maximálka. Mně okolo 80km/h rychle stoupnou otáčky až za roh otáčkoměru. Nevím jesli není vadný otáčkoměr??
No, nádrž mi rezavěla nahoře u víčka.Jinak vevnitř se mi nezdá, ale když o tom mluvíš, tak mě to znepokojuje. Sakra, na ten karburátor se musim zeptat v servisu. A pro jistotu si tam asi taky hodim sítko.To by mě nenapadlo, že zrovna u tohodle stroje budu mit strach o karburator. Na houby je, že takhle na cestách třeba se do toho člověk nemůže podívat. Je tam tak blbej přístup...Navíc táta řikal, že mu to párkrát samo od sebe chcíplo - sem mu musel asistovat autem, ale mě se to ještě nestalo, tak fakt nevim.A potom, co mu to chcíplo, sem normálně nastartoval, tak fakt netuším.<br />
S těma vidlicema nevim, kámoši řikali, že by to chtělo dolít olej, ale já se v tom nechci vrtat. No o prázdninách s tim pojedu minimálně na jednu garančku, tak bych jim to zkusil navrhnout vrámci garančky.<br />
Ale ještě dík za ten tip ohledně nádrže. Je to docela možný. Ale zase přes zimu sem tam nechal benzin, tak by to nemuselo reznout.
Tak ji mám zpátky se servisu, zatím jezdí v pohodě. Vyměněn klakson, prachovka na předním tlumiči, šnek na tachometr. Hlavně nechtěla jet a cukala, byl ucpaný karburátor. Zajímavé, ujeto cca800km, benzín jsem bral na normální benzínce. Když otevřu nádrž a mám málo benzínu, tak se mi zdá jako by nádrž rezavěla. Asi zkusím nějaký palivový filtr. Nemáš s tím nějaké zkušenosti?<br />
Zdají se mi měkké přední vidle, nezkoušel jsi měnit olej?
to woodo<br />
Chápu, já zas trnu hrůzou, co tam s tim v tom servisu udělají.Máme to těžkej život...
Taky jsem měl problémy se startovací pákou, strhl se tisícihran na vývodu z motoru.V servisu to přilepili a pořádně utáhli.Jen trnu kdy to zase upadne.
Mám najeto něco málo přes 7000 km. <br />
Mám kliku, že sem si připlatil záruku ještě na příští rok, jinak nevim, co bych dělal.Doufám, že už s tim nebudou problémy. Fakt mě to s*re.
Docela problémy,ta zlomená pakna a startovačka jsou docela průser.Kolik máš najeto?Já to mám nový,vibrace citelný,ale ne hrozný.Faktem je,že 200 se nemusí tolik vytáčet.Tak ať se ti povedou vychytat všechny mouchy a věř tomu,že to dělají všichni a na všem,kteří tomu aspoň trochu rozumí..
Chápu tě, dneska vypekla mýho tátu. Zrvona si ji na chvíli pučil a prej mu po cestě dvakrát zničehonic chcípla. Nechápu to. Mě se to ještě nestalo (teda když nepočítám, že mi párkrát došel benzín).<br />
Navíc při posledním dnešním chcípanci se zlomila startovací páka (nechápu jak a proč), tak sem ji hned odvezl do servisu na reklamačku. Přitom mi ale nastartovala okamžitě (na roztlačení z kopce).<br />
Ach jo.Zlatej pincek, kterej mě dneska poctivě sloužil (jako již řadu let). Nedám na něj dopustit.Škoda, že není přihlášenej.
Tak mne dneska zase Yukina GY-2 vypekla a potvrdilo se heslo Nebreč a tlač! Koupil jsem ji loni a od té doby najel asi necelých 500km. Jinak samé opravy a problémy. Po cca 15km začne cukat a nejede. Nepomůže měnit svíčku, čistit karburátor, prostě nic. Musela pro mne dojet manželka autem. Po bohatých zkušenostech (rozsypání řazení, tachometr, spoje, startování, apod.) nedoporučuji koupi tohoto motocyklu. Raději přišetřit a koupit něco solidnějšího. Přeji hodně a šťastně najetých kilometrů.
chlapy poslite mi taky nejaky vase yuki endura FOTKY....chci videt jaky to mate vy ,vyladeny poslu i ja.....muj mail rizek46@seznam.cz .....zdarec
zdarec panove..ctu vase hlasky o yuki....mam ji taky bohuzel ENDURO po ujeti 3 000 km jsem mel vycvach tane silembloky na retezovce a v 7000km retez o polovicku delsi..mam ji vyladenou na vzhled KAWASAKI...KDO JI CHCE VYDET TAK NAPISTE NA rizek46@seznam.cz a ja vam poslu foto....cus RIZE46
Dík, taky v to doufám. At si koupíš cokoli, přeju hodně šťastných kilometrů bez asfaltových lišejů!
cus cus panoveee jak si tak procitam komentare lidi co vlastni tuto motorku nebo spise vssechny motorky znacky yuki,siamoto,.. a buh vi pod jakym oznacenim to sem jeste tahaj, tak to vypada jako bz to byla nejhorsi motorka na svete. Ano je to cinan, Stoji necelejch 60K novy!!! za to se koupi dobra ojjetina nejakeho dobreho japonce. Kamos si chtel koupit tu gy3 ale nastesti ho chytli policajti nazranyho na fichtlu a zebrali mu papiry(mel je 1 tyden), ted si bude kupovat simsona. <br />
<br />
Jo a ja osobne mam Yamahu DT125r a uvazoval sem o koupi siamota sm125 ,nebo kentoyi trigger 125 , ale 4T neni 2T, sice to zere kolem 6 ale zase to jede jak dabel. <br />
<br />
Jinak se mejte jezdete bez nehod,poruch,...atd...<br />
a at neplati to moto yuki NESTUJ A TLAC ! GL&hf vsem
No, jak se to vezme. Problémy s motorem nebo že by to ,,nejelo", musim zaklepat, žádný nebyly.V zásadě se pokaždý sero* takový ty věci okolo. Třeba od tý doby, co sem to koupil, se mi vypalovala zadní žárovka. No a po roce to vypadá, že to nakonec dělala jediná hovadinka - ukroucenej káblík od baterky. Když si vzpomenu, kolikrát sem s tím byl v servisu... Teď jako poslední věc mě tam momentálně štve nějakej problém s tachometrem. <br />
Asi to chce ještě vychytat mouchy. Ale kolik jich bude?
jsem o yuki slyšel Neplač a tlač je to pravda????
čus chlapi,kdybyste chtěli za slušný peníz zvýšit výkon, tak na tyhle motory pasujou 150 ccm kity z Jawy Dandy, Travel,...
He, tak to je dobrý. Souhlasím, že se prostě staré jawy a čezety nemůžou rovnat s těmahle novejma motorkama (neřikám zrovna s Yuki,protože má svoje mouchy). Na druhou stranu je ale výhoda, že náhradní díly na to seženeš všude za babku a v případě nouze je člověk schopnej na místě udělat GO šroubovákem, kladivem a hasákem.
Zdravím,Mam GY 2.Najeto 9000Km.Zatím bez větších problémů jenom vychechlané sylenbloky na rozetě a vypálené žárovky.Mám ji 2 roky a jsem docela spokojený.Denně jsem dojížděl do školy cca 100km.Teď jsem o měco starší a pořizuji si Honda xr 400.A teď k vašim komentářům-vyloženě nesnáším ty blbečky co mají starou,hnusnou a odpornou jawu 250 a cz a machrují co nemají.Pořád to chtějí srovnávat a závodit s novýma motorkama(yuki atd.)Takové motrky nejdou vůbec srovnávat.Osobně proti jawam nemam nic ,sam jsem na ni začínal(250 panelka-uprava na chpper)Mam ještě Mz etz 150 docela v poho moto. Ps-Jawaři a Čezetaci jestli chcete závod může být.Dám vědět až bude Honda
No docela dobře.Lepší než drátem do voka.
Jak si někdo může koupit takovej pekáč?
To achtl man: tak to je ale oooopravdu originální.To umím taky to přečíst a opsat.
Yuki: nebreč a tlač!
to zed: Taky tomu v terénu moc nevěřim. Prostě to holt není na nějaký lítání po terénu a těžkej kros.
no ja bych to s tou yukinou nevidel taky tak spatne. par endur uz jsem vystridal a za me treba muzu rict ze bych zas nekoupil CZ 513 kdyz na tom chci jezdit do prace. tohle endurko nabizi vse co v lehcim a stredne tezkym terenu potrebujes. svod vejfuku kolem motoru, dekl pod motor a jednoduchou konstrukci. muzu vas panove ujistit ze v tezkym terenu je to hlavne o rukou a o umeni ikdyz tohle by se asi brzy rozpadlo.
to El Burro: Tak to opravdu nevím, co s tou Betkou ten tvůj kamarád vyvádí. Já mám najeto 4000 km a řetěz jsem ještě nemusel ani dotaovat.
Každýmu vyhovuje něco jinýho.Já sem (zatim) celkem spokojenej. Těch pár drobností mě nějak moc nesere, protože sem zvyklej reklamovat nový věci daleko častějc (a to nemusí bejt z Číny). Za ty prachy...3 roky záruky ukážou.
Ja bych to nemoh myt tyhle sracky z tech sikmovokejch zemi,je to levny a delany na hovno.Kamos ma TMEC Betku 50,po 200km se mu pretrh retez,pak se mu utrhlo cislo,ted ma v prdeli kohoutek a podruhy se pretrh retez,a to stim jezdi jako beranek.Ja mam ojety Mosquito a zadny problemy stim nemam.
No je fakt, že ty studený starty sou horší.Ale jinak po pár prošlápnutích by měla naskočit. Pak je dobrý chvíli držet plyn asi na 4000 otáčkách s plným sytičem a po takový půl minutě postupně pouštět sytič. Počkat než se válec lehce zahřeje, a pak můžeš vyrazit.Ale nedrtit to! Po studenym startu jet při menších otáčkách a nevytáčet to. Prej to tý motorce nedělá dobře.
Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti se startováním GY-2. Pokud je chladná, tak ji musím prošlapávat dost dlouho než chytne. Většinou se nakopne a hned zhasne. Až po několikáté je to O.K.<br />
Díky.
Já tomu fakt moc nerozumim. Mě to zatim stačí. Možná až někdy si koupim něco lepšího. Ale zatim to není tak hrozný. Obvykle sem zvyklej reklamovat věci častějc
Měl jsis koupit DT 125, to je kvalita....
to Woodo: mě se šroubky na tachometru nepovolujou, ale povolila se mi matice u kyvky, tak mi tam prodejce napatlal nejaky lepidlo, ktery prej zkrystalizuje a tu matici to jen tak nepustí. Dá se to ale potom v případě potřeby povolit.<br />
<br />
to Lála:taky mě ty problémy občas serou, ale i kdybych si koupil něco ojetýho, tak se mi to bude zaručeně srát. Takhle mám na to aspoň záruku. Ojetá je prostě už ojetá a když je to značka, tak tam člověk platí hlavně za tu značku. Navíc na to moje ježdění... a za těch pár korun...Snad se ty problémy nějak vychytají. A když ne, tak to musim rychle a šikovně někomu prodat
kreténi nesmejte se tý yukině co byste za ní dali je to dobrá motorka já mam taky 250/513 ale takovej zabiják to neni jak píše ten týpek a to na ní mam ještě laděno (pro-circuit) nemůžu si stěžovat tak at<br />
Tak jsem se nakonec rozhodl pro GY-2.Jak jsi prosím Tě řešil povolování šroubků a závitu u tachometru? Jinak jsem spokojen, za levný peníz dobrý stroj.
GY 2 JE NEJLEPŠÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmm nový moto a sere se po 3000 tak to je teda pěknej krám kdybis radši koupil ojetý a kvalitní značku udělal bys líp
No jak řikám, já sem zatim spokojenej. Mám na ní teď odježděno něco přes 3000 km a kromě těch zmíněnejch problémů to jinak de. Na to že sem přesedlal z pincka, tak si myslim, že je vyhovující.<br />
<br />
To Woodo:S tim ti fakt neporadim.Já mám GY2 ale koukám, že docela dobře vypadá ta GY3. U GY4 se mi nelíbí ten přední blatník(aspoň podle fotky na www.yukimoto.cz).
Já mám na yukine už něco odježděno, a nebojí se ani dálnic a ani terénu,je to jen o tom něco umět a nenechávat všechno na stroji. Kámoš má yamahu dt a na výletech ve dvou sou to vyrovnaný stroje. navíc jestli dvoutak neni kapalinou chlazenej, tak se se 4 taktem nemuze srovnávat, je to zastaralá koncepce a kromě motokrossu už to na silnicích skoro nevidíš...