PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z800 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bohan
Vloženo 5.12.2013
Aktualizováno 4.2.2017
Zobrazeno 5318x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Z800. Jednoznačně jedna z nejkrásnějších motorek co se dnes dělá. A mezi naháčema nemá žádnou konkurenci.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice ()

První dojmy - První zkušenosti jsem začal sbírat v létě když jsem si ji půjčoval v Hradci Králové a jel jsem s ní do Prahy. Ještě než jsem vyjel z Hradce, tak mě ohromila svým naprosto plynulým nástupem od nejnižších otáček. Bombasticky ovladatelným podvozkem, super brzdama, který se nádherně dávkovaly. Hned jak jsem přijel do prahy, tak jsem se otočil a jel jsem na chatu. Do ruky mi padla jako žádná.

Recenze

Na Zedu jsem letos najel pouze 1500 km. Víc jsem bohužel do zimy nestihl. Takže se zatím stále seznamujeme. Po přesednutí z er6n to je obrovský skok kupředu. Vesměs se ty motorky nedají vůbec srovnat. Úroveň Zeda je opravdu úplně někde jinde. Úplně ze všeho nejvíc musím vyzdvihnout podvozek. Nikdy mě nenapadlo, že se může podařit naladit podvozek jak sportovně a zároveň aby tak nádherně tlumil. Proti ER6N má podstatně tvrdší podvozek, ale když trefím nějakou tu díru, nebo nerovnost, tak to nádherně ztlumí. Motorka za jakýkoliv situace drží zvolenou stopu, a v žádným případě se jí nepustí. Když v zatáčce vymetu díru, tak stačí jen držet plyn a vychutnat si nádherný výjezd. ER měla velký tendence uskakovat a to i když jsem přejel na rovině kanál. Motorka hned poskočila do strany. Na Zedu se nic takového neděje.

MOTOR
Krásnejch 113 koníků, který jsou kdykoliv k dispozici. Musím říct, že tohle stádečko je tak akorát, že když chci bezpečně předletět kamion stačí tam šoupnout o jeden nižší kvalt a jsem před ním dřív než blesk. Akcelerace je opravdu návyková. Úplně ze všeho nejlepší je nakopat tam za tři v 80 km/h a pěkně ho vzít pod krkem. Motor se nádherně sebere v jakýkoliv situaci. Chci projet vesnici padesátkou? Není problém, stačí jen ubrat a probrblat si to na šestku. Za vesnicí stačí jenom přidat a Zeďák se krásně na šestku seber už od 2000 obrátek. Je to velká změna proti dvouválci, na kterým člověk i když se chtěl jen kochat, tak furt musel řadit. Trochu jsem se bál jestli mi po dvouválci nebude chybět krouťák. Naštěstí hned po prvních metrech mi bylo jasné, že mi rozhodně chybět nebude. Hrozně se mi líbí, jak se motorka krásně přizpůsobuje momentální náladě na jízdu. Kolem 4000 obrátek se člověk vozí pěkně svižným tempem. A když jedu třeba z chaty přes Sedlčany a mám chuť, tak nepustím otáčkoměr pod 7000 otáček a to je opravdu nádhera. Motor se nádherně nadechne a chce stále víc a víc. Do toho všeho se nádherně rozezní výfuk. A to už je opravdu potom naprostý blaho. Po každý zatáčce, po každý rovince si prostě nemůžu pomoct, ale v helmě se usmívám jak melej kluk. Ten pocit určitě znáte. Jestli někoho zajímá spotřeba, tak ta je plus mínus 6-7 litrů. Dá se jet a za 5,5 ale to není ono.

BRZDY
Bohužel Kawasaki Zeda neosadila radiálníma brzdama. I přesto ale brzdy odvádějí svou práci na jedničku. Dávkovatelnost je naprosto perfektní a výkon jakbysmet. Oproti erku opět velký skok kupředu.

Co říct závěrem. Možná jen to, že se mi z ní nikdy nechce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mostar
mostar napsal 08.03.17 v 16:06 10b.

jj, je to dobry bike.

cory
cory napsal 04.02.17 v 22:53 10b.

Aťák
Aťák napsal 15.03.15 v 16:17

Více komentářů



TOPlist